Leállította a webshopját, és olyan történt vele, amire nem számított

Igaz, hogy a cím elég lájkvadászosra sikerült, de azért is kellett ilyen címet választanom, mert ténylegesen érdekes és meglepő tartalom fog következni. Több oka is lehet annak, hogy valaki meg akar szüntetni egy üzletet, vagy például egy webshopot. A GPSOrak.hu webshopjában okosórákat találsz, főleg olyanokat, amivel a szülők tudják követni a gyermekeik helyzetét. A tulajdonos úgy döntött 1,5 hónapja, hogy megszünteti a webshopot. Miért? És mi történt ezután?

A webáruházat leállította a tulajdonosa, mert egyszerre több vállalkozást is üzemeltet, és ez volt az, ami bár profitot, bevételt hozott, de egyszerűen nem fért bele az idejébe, vagy csak nehezen tudta megoldani a működtetését, és közben a másik üzleteiből vette el az időt. Ezek az okok nagyjából. Miután leállította a weboldalt (kiírta a főoldalra, hogy fejlesztés alatt) a Facebookon keresztül elkezdtek érdeklődni a leendő vevők, hogy hol lehet vásárolni (azóta újra aktiválta az oldalt). Tudni kell, hogy leállított minden kampányt, vagyis nem reklámozott utána már. Miért is tette volna? Szóval, azt vette észre, hogy a megmaradt készletet lazán kiárusította úgy, hogy közben a webáruház nem is működött, és még reklám sem volt rá.

Ezt persze annak is köszönhette, hogy előtte aktívan reklámozott, és a Facebookon több követőt is szerzett.  Az a helyzet állt elő tehát, hogy szerette volna a GPSOrak.hu üzletét leépíteni, de az érdeklődés miatt most újragondolta, és kialakít egy új rendszert hozzá. Ahogy ő fogalmazott “Az emberek nem akarják, hogy bezárjam a boltot.”

Itt egy példa egy üzenetváltásra, ebből volt napi szinten több is.
gpsoraküzenet_111

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!