szombat, január 16, 2021

Leállította a webshopját, és olyan történt vele, amire nem számított

Igaz, hogy a cím elég lájkvadászosra sikerült, de azért is kellett ilyen címet választanom, mert ténylegesen érdekes és meglepő tartalom fog következni. Több oka is lehet annak, hogy valaki meg akar szüntetni egy üzletet, vagy például egy webshopot. A GPSOrak.hu webshopjában okosórákat találsz, főleg olyanokat, amivel a szülők tudják követni a gyermekeik helyzetét. A tulajdonos úgy döntött 1,5 hónapja, hogy megszünteti a webshopot. Miért? És mi történt ezután?

A webáruházat leállította a tulajdonosa, mert egyszerre több vállalkozást is üzemeltet, és ez volt az, ami bár profitot, bevételt hozott, de egyszerűen nem fért bele az idejébe, vagy csak nehezen tudta megoldani a működtetését, és közben a másik üzleteiből vette el az időt. Ezek az okok nagyjából. Miután leállította a weboldalt (kiírta a főoldalra, hogy fejlesztés alatt) a Facebookon keresztül elkezdtek érdeklődni a leendő vevők, hogy hol lehet vásárolni (azóta újra aktiválta az oldalt). Tudni kell, hogy leállított minden kampányt, vagyis nem reklámozott utána már. Miért is tette volna? Szóval, azt vette észre, hogy a megmaradt készletet lazán kiárusította úgy, hogy közben a webáruház nem is működött, és még reklám sem volt rá.

Ezt persze annak is köszönhette, hogy előtte aktívan reklámozott, és a Facebookon több követőt is szerzett.  Az a helyzet állt elő tehát, hogy szerette volna a GPSOrak.hu üzletét leépíteni, de az érdeklődés miatt most újragondolta, és kialakít egy új rendszert hozzá. Ahogy ő fogalmazott “Az emberek nem akarják, hogy bezárjam a boltot.”

Itt egy példa egy üzenetváltásra, ebből volt napi szinten több is.
gpsoraküzenet_111

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek