Milyen üzleti képzést végezzek el most? Mit kell tudnom ma a sikerhez?

Dátum

Megosztás

Több mint 13 000-en tanulnak már üzleti képzéseinkből és évente 500 vállalkozóval személyesen is találkozunk. Velük beszélgetve, látva a kihívásaikat igazán kirajzolódik az, hogy mibe érdemes belevágni, mivel lehet kiemelkedni. Természetesen kellenek a jó üzleti alapok is. És akkor, ahogy szokták mondani: A siker akkor jön el, amikor a lehetőség találkozik a felkészültséggel. Készüljünk fel! Olyan képzéseket gyűjtöttem most neked össze, amelyek már a képzés nézése közben azonnal használható tudást adnak számodra.

Üzleti terv – Kell? Igen. Folyamatos tervezés? Igen!

A Minner-féle üzleti terv sablonnal az a célunk, hogy sokkal mélyebb tervet készíts az interneten elérhető mintákhoz képest. Az aktív üzleti tervezést is segíti, tehát ha működő céged van akkor is tudod használni (sőt ajánlott).

A letölthető dokumentum tele van olyan kérdésekkel, amik megválaszolása elengedhetetlen a vállalkozásod sikerre viteléhez. Az már extra, hogy kitöltés közben…

  • Tovább erősödik az ötleted, körvonalazódik a víziód
  • Beindul a fantáziád, új ötletek és megoldások jutnak eszedbe
  • Rákényszerülsz olyan területekkel is foglalkozni, amit eddig elhanyagoltál (piackutatás, valóban problémát oldjon meg a vállalkozás, vagy éppen üzleti matek – segítünk átrágni a nemszeretem témákat is!).
  • Célokat is kitűzöl, amikkel rendszeresen ellenőrizheted, jó irányba haladsz-e. Ezt a doksit nem a fióknak készíted, aktívan használni is fogod!

Ha megválaszolod a kérdéseket a munkafüzet-jellegű üzleti terv sablonban, a végére (válaszaidtól függően) 50-70 oldalas, komoly üzleti terved lesz – ráadásul sokkal tudatosabban állsz majd a vállalkozásodhoz!

Extra: Készültünk rövid üzleti terv mintával is pont azért, hogyha több ötleted van, akkor a rövid változat segít eldönteni mibe vágj bele. 

Kinek ajánljuk? 

  • Kezdő vállalkozóknak, akik szeretnének tervezetten a piacra vinni ötletüket. A tudásanyag és az üzleti terv sablonunk segíti a vállalkozói készségek kialakulását is. 
  • Haladó vállalkozóknak, hogy elkészítsék azt az üzleti tervet, amire támaszkodhatnak a következő 1-5 évben. A Minnernél nekem is van egy olyan üzleti tervem, amit folyamatosan frissítek, elején volt sok munka elkészíteni, most már csak bővítem. 

Online képzés linkje és a további részletek: Minner-féle üzleti terv sablon

Kampánykészítés kurzus – legyen saját szezonod, tervezett a marketinged

Haladóbb marketing képzést keresel? Ez az!

Főszezonban – például karácsonykor – megy a bolt. Azon kívül viszont vérhörgős black metál az értékesítés. Ismerős?

Nem marketingesként marketingezni olyan, mintha úszógumi nélkül dobnának a mélyvízbe. Ezer különböző dolog igényli a figyelmed a social media posztok kommentjeitől a Facebook hirdetések gombjának szövegezéséig. Fókusz, koncentráció sehol, igazi sohavégetnemérős feladat…

Mindig ki kell találni valami újat, pörögni a hirdetéseken, ötletelni a marketingen, kreatívkodni.

Egy ponton az is lehet, hogy elkezded unni. Aztán látod a Minnert, és kívülről akár úgy is tűnhet, hogy 0-24-ben dolgozunk azon, hogy ennyi tartalom, poszt, kampány kimenjen a Minneren. A valóság sokkal kevésbé drámai – a kulcs, hogy nem kapkodunk, csak tervezni kell – és kampányokban gondolkodni. 

Ha megtanulsz kampányokat készíteni, minden a helyére kerül:

  • szervezetten, előre tudsz dolgozni, nem maszatolódik el a sok marketing feladat,
  • Az ügyfelek tömött sorokban állnak anélkül, hogy akcióznál,
  • a kampányüzeneted pedig a legjobb propaganda szöveggel vetekedve ragad meg az emberek fejében.

Kiszerveznéd az egészet? Kampányszemlélettel a marketing szabadúszókkal, ügynökségekkel is zökkenőmentesebb lesz az együttműködés: ők pont ezt várják tőled, hogy adj stratégiai iránymutatást a cégeddel kapcsolatban (ők nem ismerhetik azt nálad jobban). A kampánytervezés lesz a híd közted és a marketingkivitelező között és így a sikeres marketing között is!

Kampánymarketinggel ráadásul másolhatatlan lesz a kommunikációd – még ha utánozna is a konkurencia, két lépéssel mindig mögötted tart majd.

Ingyenes videó – Nézd meg mielőtt megvennéd! 25 perces

A képzést bemutat oldalon a 2. videónál kattints a lejátszás gombra. Ennek cím: Mí a kampány? Kampányszemlélet
Ez már egy 25 perces videóanyag, ami kell, hogy pluszt is adjon neked, plusz jobban látod mibe fogunk mélyebben belemenni. Ezt vásárlás és regisztráció nélkül is meg tudod nézni. 

Az online képzés linkje és további részletek: Kampánykészítés online kurzus

Felszabadult vezető. Delegálás – Ez az igazi passzív jödelem

Múltkor egy beszélgetés során vetettem fel, hogy valójában az, hogy a munkatársak megcsinálják a munkát és mi egyre hátrébb lépünk, csak figyelünk, irányítunk, delegálunk az kicsit passzív jövedelem érzését is keltheti (főként tulajdonosként).

“Majd én megcsinálom (főnökként)” helyett “a csapatom már meg is oldotta”

Valószínűleg vezetőként azt érzed, nagyon kevés időd van, például megnézni ezt a kurzust is. Közben feladatokat kell kitalálnod, delegálnod, úgy érzed a munkatársak nem teljesítik, amit szeretnél, minden kis problémával hozzád fordulnak… És ezt szeretnéd egy polcról levehető megoldással orvosolni. 

Ismerős valamelyik szituáció?

  • Azt se tudod, minek állj neki, annyi feladatod van. A munkatársaid nem önállóak, ellenőrizni kell őket, de nincs erre rendszered.
  • Aggódsz azon, hogy nem haladsz a projektekkel.
  • Stresszel, hogy nem tudsz feladatot adni a munkatársaidnak, vagy nem tudod jól kiosztani a feladatokat.
  • Nem vagy megelégedve a munkatársak teljesítményével, elköteleződésével…
  • Szeretnél végre beleférni a napi 8 órába
  • Ezért nem engeded ki a feladatokat a kezedből, mikromenedzselsz
  • Szeretnél arra a következő szinte lépni, ahol nem te oldod meg a problémákat, hanem a kollégáid
  • Szeretnéd, hogy a munkatársak megtalálják a munkát

Mindegy, hogy egy embert menedzselsz vagy 100-at – vezetőként nem a mikromenedzsment és a folyamatos tűzoltás a feladatod, hanem hogy hatékonyan delegálj és támogasd a munkatársaid a feladataik minél sikeresebb elvégzésében. Ebben a képzésben ehhez kapsz iránymutatást gyakorlatias módszerekkel, azonnal bevethető technikákkal.

Ezzel a vezetőknek szóló tréninggel leszámolsz az állandó lemaradással, ami miatt stresszes vagy, túlterhelt, és bevételektől is elesel.

Az online képzés linkje és további részletek: Felszabadult vezető: útmutató a delegáláshoz

Digitalizáció, digitális rutin, munkaszervezés digitálisan

Csak a digitalizáció választ el a következő nagy dobásodtól? Állítsd csatasorba a digitális eszközöket, megoldásokat! Gyakorlati útmutatót adunk!

Látjuk mi is: a csapból is a digitalizáció folyik. Mintha most minden nagy cég digitalizációs kampányt tolna, csak éppen az marad ki belőlük, hogy mit jelent a hangzatos buzzword a gyakorlatban, nap mint nap?

Biztos te is elgondolkodtál, hogy mégis csak „digitalizálni kéne”, talán lelkesen olvasod is a Minnert, látod a jó ötleteket, de sok benned a kérdés:

  • Mihez nyúlj, mibe fogj először?
  • Hogy tudsz bármit bevezetni, ha a munkatársak elzárkóznak a változástól?
  • Hogy lesz időd minderre, mikor a digitális rutin ezer apró teendője mellett akár 72 órából is állhatna egy nap?
  • Sőt: kell-e egyáltalán erőltetni ezt, ha az új szoftver drága, a kockás papír meg igazándiból egész jól működik?

Mielőtt arra a következtésre jutsz, hogy eddig el voltál havazva, úgy kell neked ez a digitalizáció mint púp a hátadra, várj egy kicsit.

Nem szeretnénk, hogy egy nap arra ébredj, ötleted sincs, miért mentél tönkre.

Pedig pont ez a sors vár azokra a cégekre, akik nem fejlődnek, fejlesztenek tudatosan, nem használják a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket a hatékonyságuk és termelékenységük javítására. Látod a sikeres piaci szereplőket? Ők már meglépték azt, amitől a te vállalkozásod 5-10 éves sikere is függ.

Fordítsuk át ezt a nyomást lehetőséggé, és legyen olyan magától értetődő számodra a digitalizáció, mint reggel a kávéfőző bekapcsolása!

Eddig azért nem tudtál elmélyülni a témában, mert nem láttad a teljes képet. Nem tudod, hová nyúlj a digitalizációban, nagyon sok a tennivaló, sok új ismeretre kell szert tenned, és be kell illesztened a napodba is. Ebben a rövid kurzusban két előadáson keresztül azonnal átlátod majd, mit jelent a digitális átalakulás, hogy történik ez a gyakorlatban, sikeres cégeknél, és hogy tudod ezt a napi rutinodba beilleszteni, hogy szinte robotpilótán menjen a fejlődés.

Az online képzés linkje és a további részletek: Digitalizáció a gyakorlatban, digitális rutin

Hírlevél, e-mail marketing képzés

Azt szeretem a hírlevél marketingben, hogy a piaci szereplők többsége pusztán intuíció alapán dönt a NEM használata mellett. Máris könnyi piacot szerezni azért, mert rossz szemléletmóddal állnak hozzá egy eszközhöz, vagy információhiány miatt döntenek rosszul. A hírlevél, e-mail marketing jó!

E-mail marketing, hírlevelezés… nem halott ez a marketing csatorna?!

Rendszeresen felmerülő téveszme, hogy az e-mailezés már halott, nem érdemes vele foglalkozni. Pedig a hírlevél köszöni szépen, él és virul, sőt:

Az e-mail még mindig a legjobban konvertáló marketingcsatorna: minden email marketingbe fektetett 300 forint 12 000 forintot hoz (ROI)! (Data&Marketing Association)

Hiba lenne kihagyni az e-mail marketing nyújtotta lehetőségeket – de ha most vágsz bele, könnyű elveszni a különböző e-mail szolgáltatók és haladó beállítások sűrűjében. Mi az az automatizáció, szegmentálás, double opt-in, triggered e-mail…? Aztán jön a kérdés, hogy na de mit küldjünk egyáltalán?

Hírlevél, e-mail marketing minikurzus ezt a terhet veszi le a válladról. Megnézése után azonnal készen állsz majd a hírlevelezésre, az ötlethiány és a technikai háttér sem lesz akadály – akár még ma beállíthatod az első automatizációt, kiküldheted az első e-mailed.

Megmutatjuk lépésről lépésre, hogyan vágj bele:

  • regisztrálj és kezdd el gyűjteni a feliratkozókat
  • kezeld magabiztosan az e-mail marketing szoftvereket
  • indítsd el az első automatizált e-mailed, a köszöntő e-mailt
  • küldj ötletes e-maileket, amiket szívesen nyitnak meg – ötleteket kapsz a videóban, de van letölthető ötletbörzénk is

Az online képzés linkje és további részletek itt: Hírlevél, e-mail marketing képzés

Én olvasni szeretek, úgy tanulni. Milán mit ajánlasz?

A fenti képzések többsége videós, bár többnél is van letölthető anyag. Én abszolút át tudom érezni azt, hogy valaki szövegesen szeretné képezni magát, úgy komfortos neki.

Erre a Minner Előny előfizetést ajánlom. Az Előny a Minner prémium tartalmi előfizetése. Olvass még szakmaibb, gyakorlatiasabb cikkeket, és fejleszd a vállalkozásod a megszerzett információkkal!

Mint egy folyamatosan frissülő üzleti könyv, amit pont neked írtak és még digitális is!

Olvastál már hasznos üzleti könyvet? Képzeld el azt az érzést, hogy heti szinten elkaphat az a flow, tudásmegszerzés öröme (aha-élmény) a Minner Előny tartalmait olvasva, de pusztán a lényeget kell elolvasnod! Jól hangzik! A célunk az, hogy kilencszer jobb élményt adjunk, mint egy üzleti könyv. Ettől még azt is olvasd, de a gyors és azonnal használható tudásmegszerzésben fogunk mi támogatni. Magyar példák, esettanulmányok, letölthető útmutatók, üzleti trendek most (!!), pont akkor amikor neked kell.

Csak néhány dolog, amit kiemelnék:

  • Cégfejlesztési cikksorozat, ami nemcsak edukál, példákat hoz, hanem lépésről-lépésre útmutatót is kapsz. A Minner Előny tagok, előfizetők teljes hozzáférést kapnak ezekhez a tartalmakhoz: Cégfejlesztési ötletek rovat
  • Letölthető üzleti útmutatókat kapsz, mint a Minner-féle üzleti terv, B2B sales stratégiák, Facebook hirdetési útmutató – Lásd itt: Minner Előny guide-ok, letölthető útmutatók
  • Nézz körül itt: Előny főoldal, regisztráció és tagság nélkül is láthatod, hogy mit kapsz.

A Minner Előny előfizetésről részletek itt: Minner Előny előfizetés

Valami mást keresel? Ezt tanulja 13 000 ember

Nézz körül a MinnerAkadémián. További képzések, vagy akár élő segítséget is tudsz kérni (tanácsadás). Legyél te a 13522. tanulónk! Kattints ide!

Fotó: Canva

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!