Nem kell több millió követő, hogy pénzt keress az Instagramból – Itt vannak a megoldások.

Dátum

Megosztás

Mennyit kereshetsz egy Instagram képből? Természetesen nem mindenki milliós követővel kezdi, és hazai viszonylatban már 50 000 hazai követő is szép eredmény, de már 10 000 körülivel is lehet mit kezdeni. Mázli, hogy a cégek már kis létszámú követővel rendelkező Instagram felhasználókat is keresik. Tanuld meg az influencer szót, mert ez az összefoglaló neve a véleményvezéreknek, vagy “Instagram celebeknek”, bloggereknek! Nézzük, először mennyit keresnek a nagyok, illetve utána azt, hogy mennyit kereshetsz te, amikor még csak pár ezer követőd van.

Mennyit keresnek posztonként, akik több millió Instagram követővel rendelkeznek?

sztarokennyitkeresnek

 

Influencer közvetítők – Ők viszik neked a reklámozót

Az insta felhasználók saját maguk is megkereshetik a reklámozókat, de vannak más lehetőségek is. A nagyobb reklámügynökségek is foglalkoznak azzal, hogy bloggereket, influencereket, Instagram felhasználókat kapcsoljanak össze reklámozókkal. De van egy másik megoldás, ami felkeltheti a figyelmedet. Két hazai oldal is foglalkozik azzal, hogy téged kiközvetítsenek, és akár posztonként, képenként pénzt tudj kérni például az Ingstagram aktivitásod után.

Miután rákattintasz, és belemélyülsz az oldalba, nézd meg, hogy melyik témához milyen Insta felhasználók tartoznak, és ők kb. mennyit kérnek, illetve milyen követőszám után. Az alábbi oldalakon keresztül úgy tudsz pénzt keresni, hogy a cégek kiválasztanak az oldalakon, elküldik, milyen képet kell csinálod, milyen feliratokkal, hashtagekkel, te megcsinálod és utána megkapod a pénzt érte. (Ennyire egyszerű.)

Postforrent.com
Az egyik legnépszerűbb ilyen hazai oldal. Hazai viszonylatban egy kb. 10-20 ezres követő táborral rendelkező Instagram felhasználó átlagosan 5-20 000 forintot tud elkérni képenként, posztonként. Már több cég is használja, így vannak bejáratott cégek a túloldalon is (akik fizetnek).

Postuse.com
Még új feltörekvő hazai startup. Hasonló bevételi lehetőséget kínál, mint a fent említett oldal. Még én is most vizsgálom cégként, hogy milyen lehetőségek vannak benne, de láthatóan jobban kiszolgálják, támogatják az influencereket. A legjobban nekem a várható reakciószám tetszik a rendszerükben, vagyis az, hogy mennyire lesz hatásos egy ilyen kép, mennyi emberhez ér el…

Ezt olvasd el még!:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...
00:41:26

Csődbe ment az antikapitalista – AI startup lufi – Ruhamegsemmisítés VS EU – Hírszemle

A mai Hírszemle podcastban beszélgettünk a Twitter új CEO-járól, Linda Yaccarinoról: zseniális választás hirdetési díjakért küzdő cégnek a hirdetési tapasztalata miatt, vagy az üvegszikla...

Miért éri meg átállni a GA4-re? [+ esettanulmány]

“Úgy hiányzik a GA4 átállás mint egy hasbarúgás!” - mondta az egyik ügyfelünk. Sokaknak valami hasonló jut eszébe, amikor szembesül a migráció gondolatával. Szinte...

Lidl digitális árak, Bud Light szivárványbotrány – Hírszemle

A mai Hírszemle adásban foglalkoztunk a Lidl új, digitális árcímkéivel. Vajon ez lehetőséget ad majd, hogy a kereskedelmi lánc dinamikus árazást vezessen be? Drágább...

Az AI újra kitalálta a nagy márkák neveit. Ikea, Netflix, Fanta, Nespresso, Foodora

Hogy nézne ki a világ, ha a globálisan ismert márkákat nem az alapítóik, hanem a mesterséges intelligencia nevezte volna el? Néhány napja debütált a...

Mobilfox Member vagy? Regisztráltál már a Woltra? A Tiktok Alza.huuuu-i. Mi ez az egész?

A Tiktok felhasználók elkezdték nyomozni, hogy mi az a Mobilfox Member és mire jó nekik. A Mobilfoxosok néha már-már kínos videókat is készítettek az...

Márkanév generátor, brandnév kereső AI segítségével

A Minner.hu is szeret kísérletezni az AI-val. Tudjuk, hogy milyen nehéz kitalálni egy márkaneve. A Minner névnek is kacifántos története van, de most a...