Papíralapú jelenléti ív helyett online megoldás!

fotó

A vállalkozások többsége nyűgnek érzi a jelenléti ív vezetését. Azonban ez nem csak a munkáltatónak, hanem a munkavállalónak, később a bérszámfejtőnek, könyvelőnek is plusz terhet jelent. A papíralapú jelenlét ívnél (a munkaidő nyilvántartás eseményszerű vezetése) sok időt igénylő folyamat, amely a könyvelőnek is sok bosszúságot okoz, mert akár napokig is eltarthat a bérszámfejtés.

A papíralapú jelenléti ívet helyettesíteni lehet online megoldással. Egy kattintással beállíthatjuk a saját és alkalmazottaink beosztását, a munkaidő kezdetét, végét, és csak ha kell, akkor módosítunk rajta. A hónap végén pedig elég egyszer aláírnia a munkavállalónak a kiexportált munkaidő-jegyzéket. A könyvelők így már a pótlékos adatokkal dolgozhatnak, vagy hozzáférést biztosíthatunk saját munkaidő nyilvántartó rendszerünkhöz. Az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer bérprogramokkal is együttműködik, amely tovább egyszerűsíti a bérszámfejtési folyamatot
A START csomag korlátlan ideig, korlátlan létszámmal ingyenesen használható. Ez a megoldás kis és nagy cégeknek is egyaránt megoldás, amivel rengeteg idő takarítható meg.

Az alábbi videó pedig magáért beszél.

REGISZTRCÁIÓ ITT: [sam id=”21″ codes=”true”]

Fotó: munkaugyiforum.hu

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozok azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!