Papíralapú jelenléti ív helyett online megoldás!

fotó

A vállalkozások többsége nyűgnek érzi a jelenléti ív vezetését. Azonban ez nem csak a munkáltatónak, hanem a munkavállalónak, később a bérszámfejtőnek, könyvelőnek is plusz terhet jelent. A papíralapú jelenlét ívnél (a munkaidő nyilvántartás eseményszerű vezetése) sok időt igénylő folyamat, amely a könyvelőnek is sok bosszúságot okoz, mert akár napokig is eltarthat a bérszámfejtés.

A papíralapú jelenléti ívet helyettesíteni lehet online megoldással. Egy kattintással beállíthatjuk a saját és alkalmazottaink beosztását, a munkaidő kezdetét, végét, és csak ha kell, akkor módosítunk rajta. A hónap végén pedig elég egyszer aláírnia a munkavállalónak a kiexportált munkaidő-jegyzéket. A könyvelők így már a pótlékos adatokkal dolgozhatnak, vagy hozzáférést biztosíthatunk saját munkaidő nyilvántartó rendszerünkhöz. Az Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer bérprogramokkal is együttműködik, amely tovább egyszerűsíti a bérszámfejtési folyamatot
A START csomag korlátlan ideig, korlátlan létszámmal ingyenesen használható. Ez a megoldás kis és nagy cégeknek is egyaránt megoldás, amivel rengeteg idő takarítható meg.

Az alábbi videó pedig magáért beszél.

REGISZTRCÁIÓ ITT: [sam id=”21″ codes=”true”]

Fotó: munkaugyiforum.hu

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!