Egy teljesen online konferenciát szeretnék azért, hogy az expó partnerei valóban minél több emberhez eljussanak. Nézzük reálisan! A célcsoportunk, a te célcsoportod nem ér rá, 2 teljes napra sem tudná otthagyni a vállalkozását, mert éppen az álmain dolgozik. Ebben segít neki az online konferencia, mert meg sem kell mozdulnia. Médiacégként sok tapasztalatunk van a figyelem megszerzésében és megtartásában. Ismét egy olyan konferenciát szervezünk, amelyet több évvel ezelőtt már sikeresen levezényeltünk, de most a videós részt is becsatornázzuk. És hajaj azóta mennyi víz lefolyt a Dunán! Megerősített Minner csapat várja azt, hogy ismertséget és leadeket szerezz általunk! Egy igazi win-win megoldást találtunk ki. Most mi egy szűk körnek szeretnénk ezt a lehetőséget felajánlani.
M7 konferencia röviden:
- Időpont: 2024. Október 14-18.
- M7 = Minner hét, minner 7
- A cél az olvasók edukálása, lehetőségek megismerése, cégek bemutatása. Céges, szponzori oldalról pedig lead generálás
- Három idősávban jelennek meg cikkek és előadások (videó streamként – Youtube, Facebook): 8:00, 13:00, 17:00
- Minner szakértői előadások, cikkek is lesznek a szponzori előadások, cikkeken kívül.
- Szponzori előadásokra és cikkekre is lehetőség lesz – erről szól ez az ajánlat.
- A vállalkozásod így tud megjelenni az M7 konferencián
- Minner cikk formájában, minner.hu -n, olyan cikk kerül fel, ami ott is marad a konferencia után is.
- Minner Youtube csatornáján előre felvett előadást, videót fogunk streamelni október 14-18. között és utána a videó is ott marad a YouTube-on. Továbbá Facebookra is ugyanaz a videós tartalom streamelódik (elkülönítve mindenki tartalma).
- Minneren M7 konferencia oldalon cégprofil, amire kattintva egy landing szerű profiloldalt kap a szponzor.
- A Minner Extra csoportban, és a többi Minner social csatornán is terjesztve lesznek a tartalmak.
- Hírlevél kampány. Gyűjtünk új érdeklődőket mi magunk is, és a 12 000 feliratkozónk is megkapja ezeket az információkat, akik egy erős bázis már most.
Bármi kérdésed van bátran keress minket, küldd be az űrlapot, vagy hívj a +36703684026 -os számon.
Megjelenések, csomagok
Alapcsomag:
Ajánljuk olyan cégeknek, akik vállalkozóknak szeretnének eladni, vagy üzletembereket megcélozni, üzleti gondolkodókat, döntéshozókat. Itt lehet tágabb spektruma a szponzor tevékenységének. Pl. felújított laptopokat értékesítesz, csomagolóanyag kereskedő vagy, ingatlan portfóliód van …
A megjelenés tartalma:
- Cégprofil a Minner.hu -n, az M7 konferencia aloldalán. Terelünk rá látogatókat, ez ott marad a Minneren, link mutat a weboldaladra, tudunk űrlapot beletenni, vagy egyéb konverziós megoldást. Szeretnénk minden cégprofilhoz kreatív szövegeket, már-már magasan landing page szerű tartalmat.
- 1 cikk megjelenés a Minner.hu -n, ami a szponzor vállalkozásával, az adott célcsoporttal kapcsolatos témát dolgoz fel. Ez inkább ún. natív cikk, mint PR anyag lenne, tehát jobban elkapjuk majd a vevő figyelmét. A cikk a Minner.hu -n marad az M7 online konferencia után is.
- Minner Facebook poszt
- A cikkre való látogatottság terelést a Minner oldja meg természetesen.
- A cél leadszerzés, weboldaladra való terelés, érdeklődő gyűjtés, továbbá ismertségnövelés.
- A cikket a szponzornak kell elkészítenie. Mi segítünk a témákban, javaslatot teszünk (vagy tudunk ajánlani szövegírót).
- Megjelenés díja (ára): 270 000 Ft + áfa
Heti megjelenés, kampánycsomag:
Azt szeretnéd, hogy beleégjen az emberekbe a márkád? Szeretnél gyors márkaismertséget úgy, hogy közben érdeklődőket, leadeket is szerzel? Akkor ez a csomag neked szól. Ajánljuk olyan cégeknek, akik például szoftvert értékesítnek
A megjelenés tartalma:
- Cégprofil a Minner.hu -n, az M7 konferencia aloldalán. Terelünk rá látogatókat, ez ott marad a Minneren, link mutat a weboldaladra, tudunk űrlapot beletenni, vagy egyéb konverziós megoldást. Szeretnénk minden cégprofilhoz kreatív szövegeket, már-már magasan landing page szerű tartalmat.
- Cikk megjelenés a Minner.hu -n, ami a szponzor vállalkozásával, az adott célcsoporttal kapcsolatos témát dolgoz fel. Ez inkább ún. natív cikk, mint PR anyag lenne, tehát jobban elkapjuk majd a vevő figyelmét. A cikk a Minner.hu -n marad az M7 online konferencia után is.
- Előadás az M7 konferencia online részében. Előre felvett videó, streamelve a Minneren. Videó időtartama 10-20 perc közötti. Mintha egy előadás lenne a színpadon, de ez videóban lesz. Hasznos tartalom + reklám, akár ajánlat.
- Ami közül választhat a cég (3 tartalom):
- 1 cikk, 2 videó vagy
- 2 cikk, 1 videó
- A videókat a Minner stúdiójában vesszük fel, a Minner vágja és készíti el. A cég részéről kell egy előadó, vagy akár kettő.
- Minner Facebook poszt, Minner Extra Facebook poszt. Facebook és Instagram történet Minden videós megjelenéshez 1 TikTok videó / Reels videó is tartozik. (A cél, hogy valóban kampányoljunk rád és minél több felületen találkozzanak veled).
- Hírlevél kampányunkban részvétel. Ez egy választható opció. Ha igen, akkor 50%-os kedvezmény, mint a lejjebb található ár.
- A cikkre, videóra való látogatottság terelést a Minner oldja meg természetesen.
- A cél leadszerzés, weboldaladra való terelés, érdeklődő gyűjtés, továbbá ismertségnövelés.
- A cikket a szponzornak kell elkészítenie. Mi segítünk a témákban, javaslatot teszünk (vagy tudunk ajánlani szövegírót).
- Megjelenés díja (ára): 450 000 Ft + áfa, amiben benne van a videókészítés díja (+hírlevél kampányban részvétel választható 70 000 Ft helyett 35 000 Ft +áfa)
VIP megjelenés, kiemelt szponzor
- Minden, ami a heti megjelenés csomagban benn van.
- Továbbá hírlevél kampány 100%-kedvezménnyel, tehát ez is beletartozik.
- Kiemelt hely a Minner főoldalán a kampányidőszakban és az M7 konferencia aloldalon.
- Podcast interjú. 40-50 perc, Mándó Milán interjúztató, Youtube, Spotify, Apple Podcastba is felkerül.
- Minner Facebook oldalán a borítóképen és a Minner Extra csoportban is a borítóképen szerepel.
- Megjelenés díja (ára): 670 000 Ft + áfa
Hírlevél kampányhoz csatlakozás – külön választható:
- Október 1-én indul az M7 konferencia kampány hírlevélben
- Megjelenés díja (ára): 70 000 Ft + áfa
Szeretnéd, hogy a Minner írja a tartalmakat? Vagy szerezzünk mi cikkírót? Erről külön egyeztetünk.
Mire számítunk? Mi lesz? Milyen elérés?
2018-as online vállalkozók hete kampányban napi 20 000 látogatót tudtunk bevonzani. Ezt most napi 30-40 000 nézettség köré fel tudjuk tornászni. Sokkal szerteágazóbb médiafelületeink vannak, hogy látogatókat tereljünk nagy számban. A látogatók által átlagosan elfogyasztott tartalmat is koncentráltabban tudjuk megoldani, vagyis rávezetjük, hogy átlagosan több tartalmat olvassanak, nézzenek meg.
A cél, hogy minden cikkre 5-8000 látogatót rátereljünk, tartalomtól függően ezt még túl is tudjuk teljesíteni (jó tartalom sok néző, ezt mindenki tudja). Összehasonlításként egy nagyobb média oldalon hasonló cikk 300-1000 emberhez jut el.
Mi a menete a megrendelésnek és a megjelenéseknek?
- Maximum 25 cég jelentkezését várjuk, ennyivel indulunk el.
- Fenntartjuk a jogot, hogy NEM-et mondjunk. Szeretnénk továbbra is tisztán működtetni a Minnert, és csak a pénzért nem fogunk olyan szponzort elfogadni, akinek tevékenységével nem értünk egyet (pl. kriptovaluta reklám nem lehet, gyorskölcsön nem lehet, egyéb kétes szolgáltatás, ami árthat ügyfeleinknek szintén nem…)
- Október 8-ig jelentkezés.
- Szeretnénk tematikát is adni az embereknek, hogy mikor mi fog megjelenni.
- Október 1-én indul a hírlevél és média kampány.
- Október 1-től kezdjük az előadások felvételét – a heti megjelenés csomag és a VIP tartozik ebbe. Mi készítjük a felvételt, mi vágjuk meg, a szponzor részéről szereplőt, előadót kell adni (és az előadást).
Fotó: Envato License