Sales by Minner GYIK

Dátum

Megosztás

Tudjuk mi jár a fejedben! 

Én B2C szolgáltató, kereskedő vagyok, nekem is jó lehet a Sales by Minner? Cégvezetőknek akarok eladni! 

Első körben azt javasoljuk, ha tetszik a koncepció küldd be érdeklődésedet és az első beszélgetés (online, vagy élőben) alkalmával át tudjuk beszélni, hogy bele tudunk-e illeszteni a Minner kommunikációjába. Nem fogunk rádtukmálni olyat, ami nem lenne jó neked, hiszen mi is szűrjük ki jelenhet meg így, és nem vehet részt bárki a programban!

Kinek szól ez a program?

  • Első körben mivel cégvezetőknek, vállalkozóknak adunk el, így kiemelnénk, hogy a B2B piacon tevékenykedő cégeknek érdemes (főként) jelentkezniük. 
  • Célunk, hogy az 1-10 fős cégeknek támogassuk meg a kommmunkációját, emeljük azt magasabb szintre
  • Szeretnél bejutni nagyobb cégekhez, de a B2B marketing elején jársz még. 

Akkor így reklámozhatok a Minneren?

A Sales by Minneren nem PR megjelenésekkel foglalkozunk. Ez tartalommarketing! Nem úgy adunk el, hogy a termékedet, szolgáltatásodat, vállalkozásodat körbeugráljuk, hanem értékes tartalmakkal irányítjuk rád a figyelmet. Mit csinálsz máshogy, mint a konkrencia? Mitől vagy Te jobb? Miben vagy más?

Mi az a 25 megjelenés? Írtok rólam 25 PR cikket?

Épp ezt szeretnénk elkerülni. 25 PR cikk neked is felesleges lenne és az olvasók is megunnák már az 5. alkalomnál. A 25 érintési pont a felsorolt csatornákon valósul majd meg. (Minner Extra zárt csoport, Facebook oldal, hírlevél, Minner.hu cikk, Minner podcast, TikTok, YouTube)

Előre nem tudjuk megmondani, mindet érinteni fogjuk-e hiszen egyedileg történik a tartalmak meghatározása. Biztosan lesz 1-2 nagy cikk is rólad, a többi megjelenés viszont vegyesen oszlik majd meg a platformok között. Képzeld el úgy, hogy lesz itt podcast szereplés, egy bekezdés rólad a hírlevélben, Facebook posztok, élő adás, amikor Te is itt vagy velünk, TikTok videó és még sorolhatnánk.

Mennyi energiát, időt kell nekem fektetni a részvételbe?

Ahogy láthattad a program csatlakozása előtt mindössze 1 óra időráfordításra van szükség a te részedről. Ehhez jön hozzá 6 hetente 1 teljes nap. A tartalmakat mi készítjük, nekünk van munkánk vele. Persze előfordulhat, hogy felkeresünk egy-két részletért és plusz információért. 

Ez a program kiváltja a marketingemet? Facebook, Google hirdetéseket leállíthatom?

Azt szeretnénk ha a Sales by Minner egy csatorna lenne a marketingeden belül. Egy külön láb, ami nem azt jelenti, hogy Te egyáltalán ne végezz marketing tevékenységet.

A Minner a saját reklámjaiddal együtt fog segíteni, kiegészítjük azokat, így tekintsd a marketing budget részének a programra szánt összeget és nyugodtan számold bele a meglévő keretedbe. Költhetsz más hirdetésekre ennyivel kevesebbet, de ne nullázd ki őket.

Kötelező mind a hat hónapot befizetnem? Kevesebb megjelenés is elég nekem.

Ez egy fix program, úgy lett kialakítva, hogy a legjobb eredményt érjük el. Célunk, hogy kisebb, 10 fő alatti cégek is ki tudják venni a részüket a Minnerből, így hoztuk létre ezt a megoldást. Ha nincs szükséged ennyi megjelenésre, nézd meg a Minner médiaajánlatát, ahol találsz 1 db cikkre vonatkozó árat is.

Ellenőrizhetem az összes tartalmat mielőtt megjelenik? Beleszólhatok, mit írtok rólam?

Azoknak szól ez ajánlat, akik a Minnernek szabad kezet adnak. Gondolj ránk úgy, mint a marketingesedre, akinek átadod a kormányt és te hátradőlsz. A megjelenések tartalmat, üzenetét, célját együtt egyeztetjük, találjuk ki, a tartalomgyártás a mi feladatunk. 

Mi az árban a 40 000 forint hirdetési keret? 

Ez egy minimum összeg, költhetsz ennél többet is. Több olyan posztot is készítünk, amelyet megtámogatunk Facebook vagy Tiktok hirdetéssel is. Egyrészt van egy óriási nagy remarketing adatbázisunk, amit tudunk használni, másrészt így a Minner hirdet téged. Tudod, ha más mondja, hogy jó vagy az jobb eredményt hoz, mintha csak te harsogod.

Maradt még kérdésed?

Írj nekünk a hello@minner.hu email címre.

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.