Takarító vállalkozás: Miért a gőz? Cseréld a hagyományos tisztítási alternatívákat gőzre

Dátum

Megosztás

2021-ben még inkább igaz, hogy az elégedett ügyfél az út a sikeres vállalkozás fenntartásához. Az online világ transzparensebbé teszi a vállalkozásokat. Egy takarító, tisztító vállalkozásnak is törekednie kell a hatékonyságra, továbbá a vízpazarlás sem utolsó szempont. A megoldás a gőztisztítás, amivel így kevesebb vegyszert kell használni és csökkentjük a vízhasználatot, mellette fertőtlenítünk is. Partnerünk a Prosis ezzel a technológiával foglalkozik. Most a cikkben megmutatjuk a benne rejlő lehetőségeket. Először még folytassuk ezt a hagyományos vizes tisztítás vs gőztisztítás összehasonlítást, aztán jöjjenek a felhasználási területek, amire akár vállalkozást is tudsz építeni. 

Hagyományos víztisztítás vs gőztisztítás 

Most éppen kettő terület katalizálja a gőztisztítás előretörését, az egyik a környezettudatosság, a másik pedig a pandémiás helyzet. Ahogy már a bevezetőben is említettük, a vízpazarlás megállítása és a vegyszeres tisztítás minimalizálása, hogy kevesebb vegyszer kerüljön a lefolyóba, szintén fontos tényező, főleg olyan helyen, mint egy ipari terület, vagy egy hotel, ahol rendszeresebb és nagyobb mennyiségben történik a felhasználásuk. 

Milyen érdekes igaz? Van megoldás már, hogy például az alábbi példákban leírtak környezetszennyezését megállítsuk, de mégsem alkalmazzák még széles körben. Utóbbiban én, mint vállalkozó azonnal a lehetőséget is látom. Néhány példa, ahol felesleges pazarlás történik, hagyományos területeken:

  •  vödör víz + bele felmosó adalék = tiszta padló – aztán kiöntjük a lefolyóba 10 liter + vegyszer = 10 liter szennyvíz alkalmanként
  • habos autótisztítás – mellyel látványos, de szinte szükségtelen a vegyszeres mosás – autónként 60-100 liter víz és szennyvíz képződéssel, felhasználással
  • kültéri terasztisztítás, gomba, és szennyeződés eltávolítás – nagynyomású vízzel + adalékkal tisztítunk, 300- 500 liter víz felhasználással + vegyszerrel, azaz ennyi szennyvíz képződéssel és terheléssel a környezetre

A hagyományos tisztítás és fertőtlenítés, vagy egymást követő lépésekkel, dupla munkaidővel érhető el, vagy bekevert vegyszeres tisztító folyadékkal, ami a rezsi költségben és munkaidőben is többletet jelent a vállalkozónak.

Ez a két alap pillér, az innovatív gőz technológiát használóknak lehetővé teszi az akár átlag 95%-os bruttó haszonkulcs elérését is, mely üzletileg kimagasló profittal jár, szolgáltatásokban pedig hatékony és közkedvelt alternatívája a vizes,- vegyszeres hagyományos tisztítóknak.

És meg is érkeztünk a gőzhöz! 

A gőztisztítás egy nanotechnológiai folyamat, amely aktiválja a szennyeződésekben az oldott ásványi anyagokat. A magas gőz hőmérséklet hatására megnő a belső energiájuk, és ezáltal a sebességük is. Ennek köszönhetően a Prosis gőztisztító képes lebontani a szennyeződés szerkezetét, valamint a baktériumok, gombák és egyéb kórokozók sejtmembránjait. Ez a folyamat gyorsan megöli a mikroorganizmusokat, így a megtisztított terület szinte steril marad. A 100 fokot meghaladó hőmérsékletű gőzt előállító Prosis gőztisztítók fertőtlenítik a megtisztított felületeket és megszüntetik a kellemetlen szagokat is egy lépésben.

Nincs szennyvíz, vagyis sokkal mobilabb vállalkozás: üzletemberként engem többek között az az információ győzött meg, hogy mivel a gőztisztítás 0 szennyvíz képződéssel jár, így nem szükséges felépítmény, alacsony a rezsiköltség, versenyképesebb működés, sőt a kitelepüléssel sokrétűbb ügyfélkört szerezhetünk. Erre még felteszi a Prosis az i-re a pontot azzal, hogy elég egy gépet használnunk, mert azt könnyen bővíteni tudjuk, így növelve a felhasználási területeket, ügyfélkörünket. A mosó szóról már nem csak az autómosó fog eszünkbe jutni, de a fogyasztóknak, ügyfeleknek sem! 

Hasonlítsuk össze most az alábbi ábra segítségével az autókozmetikai megoldásokat, aztán menjük tovább, milyen területen tudjuk még hasznosítani.

Milyen területeken lehet használni még a gőztisztítást?

Hol van az ügyfélköröd, akinél ott a profitod most is?

A fenti ábrán láttad már az autótisztításban rejlő lehetőséget, sőt előző cikkünkben is láthattad milyen üzleti potenciál van benne (számokkal). Most nézzük a többi felhasználási területet, de ezen kívül is még rengeteg van, igazán szárnyalhat a fantáziád. 

Hotelek, szállások, panziók: A turizmus most kap egy újabb lendületet. Már most hallani a teltházakról, 100%-ban lefoglalt nyári napokról. A vendégek szemszögéből fontos tényező a tiszta, fertőtlenített szoba, marketing értéke is van. A hotelek a gőztisztítóval a megnövekedett tisztítási protokoll időtartamát tudják lerövidíteni, ami így költségmegtakarítást is jelent számukra. Máris előnyös feltétellel indulhatsz. 

Éttermek, teraszok: Sok esetben a teraszok takarítása nem is szabályosan történik az éttermek esetében. Például a szennyvíz összegyűjtése, kezelése nem megoldott. A Prosis mobilgőztiszítóval ez mind tökéletesen megvalósul, mivel nem termelődik vegyszerrel kevert szennyvíz, nem kell a vizet elvezetni, továbbá gyorsabb és alaposabb tisztítást eredményez a Prosis gépek használata. 

Vár a Balaton, hajók, borászatok tisztása:
Egyik kedvenc területeim, mert nem csak jó pénz van bennük, de az igény is ott van. 3000 db vitorlás, hajó, motorcsónak van a Balatonon. Egy nap csak nagyjából egynek a tisztításával végzel, számold ki, hogy mekkora potenciál van benne!
Borászatok szintén jó célcsoport, mert nem csak a hordók tisztításában tudsz segédkezni, hanem a nagyobb borászatoknál az ipari területek vagy akár a vendéglátáshoz kapcsolódó épületek, felületek is tisztításra, fertőtlenítésre várnak. Mindezt EGY LÉPÉSBEN.

Mit ad nekünk a Prosis?

A technológián, a sokrétű gőztisztító gépeken, kiegészítőkön kívül teljes körű támogatást ad az új vállalkozásod elindításához. Mivel alacsony rezsiköltséggel működtethető a vállalkozás, akár az alkalmazotti létből való váltást is elérheted vele, sőt akár munka mellett belevághatsz, így biztonságosabb lehet a váltás. 

Segít felmérni, milyen lehetőségek vannak a kiválasztott településen, térségben, továbbá az üzleti terv készítésben, legyen az akár az árazásban segítség, vagy a marketing támogatás, sőt a finanszírozás sem utolsó szempont. Utóbbiban több éves tapasztalatuk van, akár a pályázati forrásokat nézzük, akár a lízing és egyéb megoldásokat. Az előző cikkben már láthattad, hogy az idő tényleg pénz, vagyis kell. Irány a Prosis! Keresd fel a céget a további részletekkel! 

Elmerülnél még a témában? Nézd itt az előző cikk erről: Vállalkozás indítása alkalmazotti lét mellett, után: Mobil gőztisztítás

Kezdő vállalkozó vagy? Irány a Kezdő vállalkozók főoldala a Minneren belül, ahol összegyűjtöttük a számodra is hasznos cikkeket! Kattints ide!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...

„Nem merek külföldön értékesíteni, még nem tartok ott” – De miért is nem?

Egy ideje téma már a Minneren, hogy az export nem egy megugorhatatlan dolog egy kisebb cégnek sem. Nem akarunk köntörfalazni, az Everigo szponzori partner...

Hol fogunk a jövőben bankolni? Adócsalásért kapott bírságot az Airbnb. Sminkfilter, mint marketing eszköz? Könyvajánló

A BigTech hozhatja el a pénzügyi forradalmat? A nagy bankok versenytársa a Google és a Microsoft, legalábbis ezt gondolja a bankok 40%-a. 779,5 millió...

Erre a tudásra vágysz szabadúszóként, még ha nem is tudsz róla! A T-típusú vállalkozók

Manapság egyre több olyan munkavállalót keresnek a cégek, akik T-típusúak. Van egy skill, amiben kifejezetten expertek, viszont nem csak abban járatosak, hanem picit mindenhez...

A LifeTILT dráma vagy egy új kezdet? Exkluzív beszélgetés Balogh Tamással

A napokban belefutottam a LifeTILT legfrissebb posztjába, amiben az új márkatulajdonos leírja, hogy szeretnének visszatérni a LifeTILT korábbi szellemiségéhez, látványvilágához. Nos a kommentelők és úgy...

Tűnj ki a tömegből kézművesként! Kézműves vállalkozó marketing tippek

Kézművesként nem könnyű kitűnni sok száz másik alkotó közül. Főleg, hogy nem is csak velük, de még a tömeggyártott alternatívákkal is versenyzel a lehetséges...

Ajándékozz olyat, ami hasznot termel és az inflációt is kiröhögi

Az ünnepi időszakban is érdemes felnézned a MinnerAkadémiára, mert már ajándékba is vehetsz online üzleti képzést. Garantáljuk, hogy ez az ajándék nem végzi a...

Innovációs csapat létrehozása. Gyorsan növekvő cégek 6. rész

Ha gyorsabban akarunk növekedni, akkor ide bizony új eszközkészlet, új rutinok, új dolgok kellenek. Ehhez elengedhetetlen, sőt már-már magával értetődő, hogy bevonjuk a csapatunkat....

Ezért nem működik a homeoffice? Tesla Cybertruck – beperelnek, ha eladod? Üzleti könyvajánló

A LIDL és a Rossmann bejelentette, hogy a dolgozóknak a december 24-i napot megadja szabadnapnak. Ez az új dolgozói juttatás? Milyen a hazai homeoffice...