Mikor keressünk új lehetőségeket, ha nem most! Még rá is kényszeríti a vállalkozásokat a változásra a jelenlegi gazdasági helyzet. Főleg az olyan szektorokban, ahol erősen függtek a vállalkozásoktól, vagy éppen érintett szektorok (bár ki nem érintett). Amikor azt hallom, hogy dropshipping, akkor elsőre biztosan nem egy nyomdai szolgáltatásra gondolok, na de amikor megtudtam a részleteket. Ez jó! Úgy lehet egy új piacképes üzletágad, szolgáltatásod, hogy mindenféle beruházási, indulási költséged lenne vele kapcsolatban. Felcsigázott? Hidd el engem is, azóta kattogok különböző megoldásokon! Lássuk!
Az új bevételi forrás röviden: Nyomdai, reklámeszköz dropshipping
Úgy elindíthatsz egy nyomdai szolgáltatást ügyfeleid részére, hogy neked az ügyfélegyeztetéssel kell csak foglalkoznod, továbbá a számlakiállítással, minden mást megcsinál helyetted a nyomdai dropshipping partnered, aki a Printnagyker. A kész nyomdai termék (molino, roll-up, megállítótábla…) árát a vevő neked fizeti, te határozod meg az árat, majd leadod a megrendelést a Printnagykernek egy online felületen, akik elkészítik, sőt ki is küldik az ügyfél részére a te nevedben. Mindenhol a te neved / márkád szerepel. A folyamatot természetesen nyomon tudod követni. A beruházás összege pedig konvergál a 0-hoz, nem kell eszközöket, gépeket venned, csak akkor van kiadásod, ha már jött bevétel! Óriási!
Ezt bevezetve például egy marketinges növelheti az egy ügyfélből származó profitot, de amint beindult a rendezvényszezon egy új bevételi forrás növekedést hozhat a rendezvényszervezőknek, vagy éppen átmenetileg hozhat profitot.
De mit szól ehhez az ügyfél? Mondjam neki, hogy most már ezzel is foglalkozunk?
Naná, hogy mondd neki! A rendezvényszervezéshez kapcsolódnak a nyomdai termékek? Egy roll-up, egy plakát, egy megállítótábla, vagy akár egy autómágnes? Igen! És egy marketinges szolgáltatásnál az ügyfél vajon furcsán néz majd, ha azt mondod már ez is van nálatok? Természetesen nem. Sőt még jobban örül, hogy minden egy kézben marad. Egy grafikusról már nem is beszélve.
Na és az újdonság ereje! Végre kampányolhatsz valami újra, lelkesedésed is megjön egyből, főleg azért is, mert beruházás költsége 0 Ft! Nem kell gépeket venned! Jó persze tanulnod kell egy-két új szakkifejezést, módszert, de minden új dolog ezzel jár.
Komplett nyomdai céget is létrehozhatsz!
Le merem fogadni, hogy miközben olvasod ezt a cikket, már szárnyal a fantáziád. Akár olyan weboldalt is létre lehet hozni, amin megrendeli tőlünk a vevő a nyomdai anyagot (reklámterméket, reklámeszközt), mi pedig csak tovább küldjük a rendelést…
Na várjunk csak!
Akár egy új nyomdai céget is létrehozhatunk úgy, hogy nincs nyomdai gépünk.
egy
Eszközberuházás nem is kell?! Nem. Határ a csillagos ég, mindent kiszervezünk. Nyomdai dropshipping. Óriási! Na, de ehhez kapcsolódóan még majd újabb cikket készítek.
Ami most fontos:
A Printnagykernél a következő termékeket tudjuk elérni (az ügyfelek ezeket kérik és majd kérhetik tőlünk):
- molino (ponyvás)
- mesh háló
- vinyl
- plottervágás
- megállítótábla
- roll-up
- Citylight
- plakátkeret
- tapéta
- autófólia
- perforált ablakfólia (autóhátsóüveg, vagy például kirakatfóliázásra)
- festővászon
- táblák
- blueback papír
- falmatrica
- autómágnes
- padlólamináló
Vedd fel a kapcsolatot a Printnagykerrel és kezdjétek el a közös munkát! Kattints ide!
Hogy-hogy létezik olyan, hogy nyomdai nagyker?
Teheted fel magadnak jogosan a kérdést. Az ilyen nagyobb nyomdák kiszolgálják a kisebb nyomdákat is, hiszen nagyon sokszor előfordul, hogy meg sem éri bekapcsolni az adott gépet csak egy megrendelés miatt, vagy éppen csak azért megvenni egy új gépet. Tehát a Printnagyker segít a nyomdáknak, hogy széleskörűbb megoldásokat tudjanak nyújtani a vállalkozások számára. És most ez más lehetőséget is rejt magában. Aknázzuk ki!
Szabadúszó skálázási lehetőségek közé is bekerült ez a megoldás, azokat itt találod: Hogyan skálázzam az online kivitelező, szabadúszó vállalkozásomat vagy tanácsadói cégemet?