Új bevételi forrás marketingeseknek, grafikusoknak, rendezvényszervezőknek, de akár komplett új vállalkozást is lehet rá alapítani

Dátum

Megosztás

Mikor keressünk új lehetőségeket, ha nem most! Még rá is kényszeríti a vállalkozásokat a változásra a jelenlegi gazdasági helyzet. Főleg az olyan szektorokban, ahol erősen függtek a vállalkozásoktól, vagy éppen érintett szektorok (bár ki nem érintett). Amikor azt hallom, hogy dropshipping, akkor elsőre biztosan nem egy nyomdai szolgáltatásra gondolok, na de amikor megtudtam a részleteket. Ez jó! Úgy lehet egy új piacképes üzletágad, szolgáltatásod, hogy mindenféle beruházási, indulási költséged lenne vele kapcsolatban. Felcsigázott? Hidd el engem is, azóta kattogok különböző megoldásokon! Lássuk!

Az új bevételi forrás röviden: Nyomdai, reklámeszköz dropshipping

Úgy elindíthatsz egy nyomdai szolgáltatást ügyfeleid részére, hogy neked az ügyfélegyeztetéssel kell csak foglalkoznod, továbbá a számlakiállítással, minden mást megcsinál helyetted a nyomdai dropshipping partnered, aki a Printnagyker. A kész nyomdai termék (molino, roll-up, megállítótábla…) árát a vevő neked fizeti, te határozod meg az árat, majd leadod a megrendelést a Printnagykernek egy online felületen, akik elkészítik, sőt ki is küldik az ügyfél részére a te nevedben. Mindenhol a te neved / márkád szerepel. A folyamatot természetesen nyomon tudod követni. A beruházás összege pedig konvergál a 0-hoz, nem kell eszközöket, gépeket venned, csak akkor van kiadásod, ha már jött bevétel! Óriási!

Ezt bevezetve például egy marketinges növelheti az egy ügyfélből származó profitot, de amint beindult a rendezvényszezon egy új bevételi forrás növekedést hozhat a rendezvényszervezőknek, vagy éppen átmenetileg hozhat profitot.

De mit szól ehhez az ügyfél? Mondjam neki, hogy most már ezzel is foglalkozunk?

Naná, hogy mondd neki! A rendezvényszervezéshez kapcsolódnak a nyomdai termékek? Egy roll-up, egy plakát, egy megállítótábla, vagy akár egy autómágnes? Igen! És egy marketinges szolgáltatásnál az ügyfél vajon furcsán néz majd, ha azt mondod már ez is van nálatok? Természetesen nem. Sőt még jobban örül, hogy minden egy kézben marad. Egy grafikusról már nem is beszélve.

Na és az újdonság ereje! Végre kampányolhatsz valami újra, lelkesedésed is megjön egyből, főleg azért is, mert beruházás költsége 0 Ft! Nem kell gépeket venned! Jó persze tanulnod kell egy-két új szakkifejezést, módszert, de minden új dolog ezzel jár.

Komplett nyomdai céget is létrehozhatsz!

Le merem fogadni, hogy miközben olvasod ezt a cikket, már szárnyal a fantáziád. Akár olyan weboldalt is létre lehet hozni, amin megrendeli tőlünk a vevő a nyomdai anyagot (reklámterméket, reklámeszközt), mi pedig csak tovább küldjük a rendelést…
Na várjunk csak!

Akár egy új nyomdai céget is létrehozhatunk úgy, hogy nincs nyomdai gépünk.

egy

Eszközberuházás nem is kell?! Nem. Határ a csillagos ég, mindent kiszervezünk. Nyomdai dropshipping. Óriási! Na, de ehhez kapcsolódóan még majd újabb cikket készítek.

Ami most fontos:

A Printnagykernél a következő termékeket tudjuk elérni (az ügyfelek ezeket kérik és majd kérhetik tőlünk):

  • molino (ponyvás)
  • mesh háló
  • vinyl
  • plottervágás
  • megállítótábla
  • roll-up
  • Citylight
  • plakátkeret
  • tapéta
  • autófólia
  • perforált ablakfólia (autóhátsóüveg, vagy például kirakatfóliázásra)
  • festővászon
  • táblák
  • blueback papír
  • falmatrica
  • autómágnes
  • padlólamináló

Vedd fel a kapcsolatot a Printnagykerrel és kezdjétek el a közös munkát! Kattints ide!

Hogy-hogy létezik olyan, hogy nyomdai nagyker?
Teheted fel magadnak jogosan a kérdést. Az ilyen nagyobb nyomdák kiszolgálják a kisebb nyomdákat is, hiszen nagyon sokszor előfordul, hogy meg sem éri bekapcsolni az adott gépet csak egy megrendelés miatt, vagy éppen csak azért megvenni egy új gépet. Tehát a Printnagyker segít a nyomdáknak, hogy széleskörűbb megoldásokat tudjanak nyújtani a vállalkozások számára. És most ez más lehetőséget is rejt magában. Aknázzuk ki!

Szabadúszó skálázási lehetőségek közé is bekerült ez a megoldás, azokat itt találod: Hogyan skálázzam az online kivitelező, szabadúszó vállalkozásomat vagy tanácsadói cégemet?

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...