Egyszerűen imádom a salest és az eladást, ezért folyamatosan azzal foglalkozom, hogy a cégeknél ezen a területen milyen problémáikat lehet megoldani. Már több tucat hideghívás, telemarketinges scriptet írtam cégeknek, aminél már láttam, hogy a termékeik eladásánál még hol lehetnek olyan pontok, ahol elmaradozhatnak az eladások. Ezeket a tapasztalatokat feldolgozom, megoldást találok rá és beépítem a stratégiákba, oktatásokba. Már 200 értékesítőnél járok, akiket személyesen is képeztem, és akiknél ezeken a területeken javítottunk, többszörös eladásokat tudtak elérni az oktatások után:

Telemarketing / Hideghívás – Nem csak azért, hogy telefonon eladjanak

A hideghívás oktatással és a telemarketing megtanulásával fejlődni tud a kommunikációs képessége az értékesítőidnek. Nem is beszélve arról, hogy sokkal jobban megérti az emberek működését. Fontos része a kapcsolattartásnak is, ami egy saleses legfőbb eszköze a folyamatos értékesítéshez. Nem mindegy, hogy milyen trénert bízol meg a feladattal. Miért? Azt is mondhatjuk, hogy a hideghívás sem a régi már. Sajnos a legtöbb tréner még mindig a régi 8-10 éves anyagokat, stratégiákat oktatja le és a legtöbb tanár valójában nagyon régen emelte fel a telefont is. Ez a terület is változott, és alkalmazkodni kell. Alkalmazni az új módszereket. Lent még lesz erről szó.

Személyes márkaépítés

A tapasztalataim szerint ez az a rész, amit szinte minden értékesítő elhanyagol. Pedig igaz az, hogy első körben az ő személye győzi meg a vevőt, vagyis nagyban befolyásolja. Majd csak utána jön a termék/szolgáltatás, vagy maga a cég, akinek értékesíti a termékét. Például egy B2B (vállalatok közötti) értékesítő már nem is létezhet LinkedIn profil nélkül, ami egyébként csak egyik felülete a személyes márkaépítésnek.

Üzleti kapcsolatépítés

A kapcsolati tőke aranyat ér. Ez minden területen így van, de ez még inkább érvényes egy salesesre. Nagyon ritkán látok tudatosan üzleti kapcsolatot építő salesest, aki tudja is, hogy mit csinál. A kapcsolatépítés nagyon sokszor összekeverik a direkt értékesítéssel, ami nagy hiba. Itt nem kell folyamatosan eladni, sokkal lazább kommunikációt igényel, de szintén lehet irányítani és tudatosan használni a kapcsolatépítést, ahogy a fent említett területeket is.

Miért kell ez egy értékesítőnek / marketingesnek?

Az értékesítőkre kitértem az egyes részeknél, de a marketingesekre nem. Összefoglalóan azt kell tudnod, hogy a legtöbb marketinges nem ért a saleshez, az értékesítéshez. Ezért nekik még inkább szükségük van a telemarketingre (még ha nem is használják), személyes márkaépítés ismeretére (mert nagy a párhuzam a cégmarketinggel), a kapcsolatépítésre pedig mindenkinek szüksége van.

Képezd az értékesítőid/marketingeseid ezeken a területeken, és sokkal több eladásotok lesz!

Megoldás: A Minner Értékesítői Megapack

A fenti három területet felöleli az a 4 órás videós oktató anyag, amit a Minner készített. Az egyes részeket külön is meg lehet venni, természetesen csomagban sokkal jobb és hatékonyabb. Az értékesítőd bárhol, bármikor, bármennyiszer meg tudja nézni a tananyagokat, mert az egész online videó anyagokon keresztül történik. Mit tartalmaz az Értékesítői Megapack?

Több, mint 5 értékesítőd van? Kérj egyedi ajánlatot az oktatásra az info@minnerakademia.hu email címen!

Ki az oktató?
Mándó Milán, aki több mint 7 éve foglalkozik hideghívással és a mai napig aktívan alkalmazza is. Továbbá 4 éve foglalkozik marketinggel, valamint üzleti modell tanácsadó is. Utóbbi nem véletlen, mivel a marketing és sales nagyban hozzájárul egy jó üzleti modellhez. Ahogy fent már olvastad, több száz értékesítőt oktatott személyesen például hideghívásra, de több cég telemarketing szövegeit is ő írja. Vedd meg most az Értékesítői Megapackot! Kattints ide! 

Fotó: WikiImages /Pixabay

Iratkozz fel a Minner hírlevélre! Feliratkozás! Minden hétfőn 5 üzleti, gazdasági hír összefoglalóját kapod meg emailben (nem csak a Minner a forrás, hanem Index, HVG, G7/24...). Kattints ide a feliratkozáshoz!