Van értékesítőd, marketingesed? Ezt a három területet fejleszd náluk, és még több eladásotok lesz!

Egyszerűen imádom a salest és az eladást, ezért folyamatosan azzal foglalkozom, hogy a cégeknél ezen a területen milyen problémáikat lehet megoldani. Már több tucat hideghívás, telemarketinges scriptet írtam cégeknek, aminél már láttam, hogy a termékeik eladásánál még hol lehetnek olyan pontok, ahol elmaradozhatnak az eladások. Ezeket a tapasztalatokat feldolgozom, megoldást találok rá és beépítem a stratégiákba, oktatásokba. Már 200 értékesítőnél járok, akiket személyesen is képeztem, és akiknél ezeken a területeken javítottunk, többszörös eladásokat tudtak elérni az oktatások után:

Telemarketing / Hideghívás – Nem csak azért, hogy telefonon eladjanak

A hideghívás oktatással és a telemarketing megtanulásával fejlődni tud a kommunikációs képessége az értékesítőidnek. Nem is beszélve arról, hogy sokkal jobban megérti az emberek működését. Fontos része a kapcsolattartásnak is, ami egy saleses legfőbb eszköze a folyamatos értékesítéshez. Nem mindegy, hogy milyen trénert bízol meg a feladattal. Miért? Azt is mondhatjuk, hogy a hideghívás sem a régi már. Sajnos a legtöbb tréner még mindig a régi 8-10 éves anyagokat, stratégiákat oktatja le és a legtöbb tanár valójában nagyon régen emelte fel a telefont is. Ez a terület is változott, és alkalmazkodni kell. Alkalmazni az új módszereket. Lent még lesz erről szó.

Személyes márkaépítés

A tapasztalataim szerint ez az a rész, amit szinte minden értékesítő elhanyagol. Pedig igaz az, hogy első körben az ő személye győzi meg a vevőt, vagyis nagyban befolyásolja. Majd csak utána jön a termék/szolgáltatás, vagy maga a cég, akinek értékesíti a termékét. Például egy B2B (vállalatok közötti) értékesítő már nem is létezhet LinkedIn profil nélkül, ami egyébként csak egyik felülete a személyes márkaépítésnek.

Üzleti kapcsolatépítés

A kapcsolati tőke aranyat ér. Ez minden területen így van, de ez még inkább érvényes egy salesesre. Nagyon ritkán látok tudatosan üzleti kapcsolatot építő salesest, aki tudja is, hogy mit csinál. A kapcsolatépítés nagyon sokszor összekeverik a direkt értékesítéssel, ami nagy hiba. Itt nem kell folyamatosan eladni, sokkal lazább kommunikációt igényel, de szintén lehet irányítani és tudatosan használni a kapcsolatépítést, ahogy a fent említett területeket is.

Miért kell ez egy értékesítőnek / marketingesnek?

Az értékesítőkre kitértem az egyes részeknél, de a marketingesekre nem. Összefoglalóan azt kell tudnod, hogy a legtöbb marketinges nem ért a saleshez, az értékesítéshez. Ezért nekik még inkább szükségük van a telemarketingre (még ha nem is használják), személyes márkaépítés ismeretére (mert nagy a párhuzam a cégmarketinggel), a kapcsolatépítésre pedig mindenkinek szüksége van.

Képezd az értékesítőid/marketingeseid ezeken a területeken, és sokkal több eladásotok lesz!

Megoldás: A Minner Értékesítői Megapack

A fenti három területet felöleli az a 4 órás videós oktató anyag, amit a Minner készített. Az egyes részeket külön is meg lehet venni, természetesen csomagban sokkal jobb és hatékonyabb. Az értékesítőd bárhol, bármikor, bármennyiszer meg tudja nézni a tananyagokat, mert az egész online videó anyagokon keresztül történik. Mit tartalmaz az Értékesítői Megapack?

Több, mint 5 értékesítőd van? Kérj egyedi ajánlatot az oktatásra az info@minnerakademia.hu email címen!

Ki az oktató?
Mándó Milán, aki több mint 7 éve foglalkozik hideghívással és a mai napig aktívan alkalmazza is. Továbbá 4 éve foglalkozik marketinggel, valamint üzleti modell tanácsadó is. Utóbbi nem véletlen, mivel a marketing és sales nagyban hozzájárul egy jó üzleti modellhez. Ahogy fent már olvastad, több száz értékesítőt oktatott személyesen például hideghívásra, de több cég telemarketing szövegeit is ő írja. Vedd meg most az Értékesítői Megapackot! Kattints ide! 

Fotó: WikiImages /Pixabay

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később