A GKI Digital idén is elkészítette a hazai piacon tevékenykedő webáruházak toplistáját. Meglepődtem azon az adaton, hogy az Aqua Electromax–nak már 1998 óta működő webáruháza van. Érdemes elolvasni az élen végzők gondolatait, hogy szerintük miért tudták megőrizni a helyüket, vagy éppen javítani azt.
A Shoprenterrel együttműködve az e-kereskedelem rovatban olyan tartalmakat készítünk, amivel a webáruházad az első lépéstől profin működhet. Ahogy a Minnertől megszokhattad, azt keressük, hogyan lehet jobban csinálni!
Az első helyezett gondolatai:
„Az elmúlt évben is dinamikusan nőtt az internetes vásárlás és az online fizetés iránti bizalom, ugyanakkor ezzel párhuzamosan a vásárlók elvárásai is gyarapodtak. Egyre jobban igénylik azt, hogy az Edigital.hu-n kiválasztott terméket minél gyorsabban, akár még a rendelés napján átvehessék. Ezért vezettük be korábban a négy órán belüli szállítást biztosító szolgáltatásunkat, de ugyancsak a termékek gyorsabb eljuttatását szolgálja az is, hogy két új üzletet nyitottunk a Kika soroksári és budaörsi áruházaiban. Bár ezek “hagyományos” boltok, ahová az utcáról is be lehet menni vásárolni, kialakításukkal valójában az online és offline pilléreken álló, hibrid üzleti modellünket erősítjük.
Ez nagyon fontos, hiszen forgalmunk jelentős részét teszik ki azok a vásárlók, akik online választják ki a terméket, de a személyes átvételt preferálják. Bár az átvételi pontok és csomagautomaták is egyre népszerűbbek, az Extreme Digital üzleteiben való átvételt sokan azért preferálják, mert ott az eladóktól például segítséget kaphatnak az eszközök későbbi beüzemeléshez.”
Várkonyi Balázs – ügyvezető igazgató, Extreme Digital
Minner megjegyzés a fentiekhez: Látod, egyik nagy erősségüknek a hibrid modellt emelték ki. Erről írtam a 150. ötletben: Több webshopokhoz tartozó offline bolt üzemeltetése – Kattints, mert lehet nem az, amire gondolsz!
Az Emag és a Media Markt vezetőjének írását ide kattintva olvashatod. Itt pedig a top listát láthatod:
