A nagy online kiskereskedelmi körkép. Cirka éves 310 milliárd forintos piac. Ezt minden jelenlegi és leendő webáruház-tulajdonosnak látnia kell!

Dátum

Megosztás

A tavalyi év nagyon jól sikerült a webáruházaknak, online kereskedőknek, jobb lett, mint a 2015-ös. Tudtad, hogy az online webáruház-forgalom 36%-a az utolsó negyedévre (október, november, december) esik? Ez is kiderül a GKI Digital kutatásából.  A további információkat, adatokat láthatod az alábbi infografikán, illetve néhány elemet én is kiemelek.

A Shoprenterrel együttműködve az e-kereskedelem rovatban olyan tartalmakat készítünk, amivel a webáruházad az első lépéstől profin működhet. Ahogy a Minnertől megszokhattad, azt keressük, hogyan lehet jobban csinálni!

  • Láthatod az ábrán, hogy az online kiskereskedőknél a kosárérték az 5-szöröse az összes (offline és online) kisker kosárértékének (jobb felső sarok). Ez is bizonyítja, hogy megéri online-ban gondolkodni. Nem véletlen volt olyan tartalom a Minneren, hogy: 4 dolog, amiért MOST érdemes webáruházat indítanod
  • A webáruház-tulajdonosok 50%-a szerint a forgalmának növekedése az aktívabb (saját) marketingnek köszönheti. A többség jelezte, hogy új termékkategóriákat kapcsolat a webáruházához, hogy még vonzóbb legyen a vásárlónak.
  • 18%-kal nő (bővül) továbbra is az online kiskeresekedelem forgalma
  • 7-8%-os éves ütemben emelkedik a magyar online vásárló lakosság mérete, mely jelenleg már eléri a 2,8 millió főt
  • Kiderült, hogy: az a kereskedő, aki növekedni akar, annak muszáj a visszatérő vásárlókra építenie. >> Nem véletlen emelem ki  Minneren én is ezt: Törzsvásárló, kiszámítható stabil bevétel – Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 7. rész
  • Érdemes kiemelni az FMCG szektort, mely az online térben még mindig csak a szárnypróbálgatás időszakában jár, de az már a mostani adatokból is látszik, hogy nagy jövő áll a rendszeres bevásárlások online intézése előtt! (Forrás GKI Digital) – Rendszeres vásárlás? Igen, erről is olvashattál a Minneren. Érdemes elgondolkodni olyan webáruházban, ahol havi díjért rendelhetnek FMCG termékeket (Gyorsan Forgó Fogyasztási Cikkek, pl. wcpapír, tusfürdő, joghurt…) >>> Ehhez kapcsolódó ötlet: “Havi díjas” webshop / vállalkozási ötletek. Azonnali törzsvásárlóid lesznek!!! Inspirálódj belőlük!

GKID-AK_OKI_IG_20170222.

Ehhez kapcsolódó tartalom:

Forrás: Robbert Noordzij/Flickr

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!