Ha abból indulunk ki, hogy a legtöbb ember meg se nézi igazából mit lájkol, akkor lehetséges, hogy a Tesla magyarországi Facebook oldala megtévesztheti a követőket, sőt még ennél is tovább megyek! Már 24 000-en követik a Tesla Motors Magyarország nevű Facebook oldalt. Bár kiírták a névjegy rövidített változatánál, hogy „A Tesla magyar kedvelőinek oldala”, mégis a legtöbb követő nem is tudja eldönteni, hogy a cég hivatalos oldalával áll-e szemben, bár lehet, hogy nem is vizsgálják ezt a követők (mert sajnos azt sugallja az oldal, hogy a hazai hivatalos FB oldala), a felhasználók nem fognak belemenni a névjegy mögé és böngészni, hogy „jéé kiírták, hogy nem is a hivatalos oldal…”. Miért fontos ez?
Jelenleg olyan emberek viszik (posztolnak) egy cég márkaoldalát, akik nem kapnak hivatalos útmutatást arról, hogy mit használhatnak, miről írhatnak…. Saját maguk döntik el a kommunikációjukat. Ez még nem is lenne baj, ha néhány ezer követőről lenne szó, de ekkora követőszámnál már nem mindegy mit tesz ki, sőt a márka megítélését is irányítja itthon. Ez káros is lehet, mégha imádják az autókat, akkor is. Természetesen más lenne a helyzet, ha az lenne a neve a FB oldalnak, hogy „Tesla rajongók oldala”, vagy valami hasonló, így viszont most félreérthető.
Valószínűleg a Tesla is fel fog figyelni erre, és hamarosan elindítja az oldal megszüntetését. Most már összevont oldalakat szoktak alkalmazni a nagy márkák, vagyis hamarosan, ha beindul a cég valós hazai oldala, akkor Tesla mostani oldalán láthatsz majd magyar nyelvű posztokat (lokálisan tudja, hogy azt mutassa neked), és ott lesz a kék körben egy pipa, hogy ellenőrzött oldal a Facebook által.
Fotó: Wikipédia