Alkalmazottból vállalkozó – Kiss Ákos megcsinálta! Már a munkája a hobbija is egyben

Folytatom azt a cikksorozatomat, ami olyan embereket mutat be, akik különböző úton jutottak el céljaikhoz, vagy már jó úton haladnak, hogy elérjék azt. Úgy alakítottam ki a cikkeket, hogy azok jól követhető mintát is adjanak neked is, illetve motiváljanak akár a vállalkozásban, vagy a karrieredben. Nézzük is a következő főszereplőt!

Kiss Ákossal akkor találkoztam, amikor a Minner videós oktató rendszeréhez kerestem a megfelelő megoldást. Annyira jól sikerült neki a márkaépítés, hogy azonnal egy nagyvállalatnak tűnt, ami így jól szemléltette azt, hogy a videós oktató platformok Ferrari-ját adja az ügyfeleinek. Amikor bemutatta az “online programját”, látszott, hogy él-hal a projektjéért. Nem is volt kérdés, én is ügyfele lettem, és már március óta használom a rendszerét. Hogy érte el, hogy egy sikeres IT vállalkozást épített, és exponenciálisan növekszik mind ügyfelek számában, mind bevételben?

Alkalmazotti időszak

A következő területeken dolgozott: 2 év TV-s háttérmunka (TV2, MTV), 3 év szoftverfejlesztés (PHP, Java), 1,5 év multi (IBM), 4 év informatikai szakértés bankoknál, biztosítóknál.
Miért lett elege?
Unta csinálni, nem tudott lelkesedni a munkák, projektek iránt, hiába fizettek neki nagyon jól. Sok olyan projektben vett részt, ahol teljesíthetetlen határidőket vállaltak be (a sales és a vezetés), ezért „jó lesz az úgy” felfogással kellett gyorsan megcsinálni a dolgokat, nem volt lehetőség minőségi munkát letenni az asztalra. Nyilván emiatt sok feszültség volt az ügyfelekkel, ami a csapatra újabb nyomást tett, és nekik kellett lemondani a szabadidőről a rossz döntések miatt. A végére ebbe belefáradt, kiégett teljesen.

Kiszállás – kockáztatás

2014 augusztusában felhívta a párját, hogy mi lenne, ha szeptember végétől felmondana és hozzátette, hogy fogalma sincs mit fog utána csinálni. Párja már látta korábban, hogy mennyire unja és mennyire utál bejárni, így támogatásáról biztosította, úgyhogy ugrott az ismeretlenbe, kb. alig egy évnyi tartalékkal.

Tanulás, felkészülés

Hónapokig csak könyveket olvasott, inspirálódott, üzleti tréningekre járt. A párja egyre jobban izgult, hogy ebből mi lesz, mert semmi ötlete nem volt. Aztán 2015. január 17-én este 10 óra körül egy könyvet olvasva egyszer csak beugrott neki, hogy mivel akar foglalkozni. Ott azonnal nekiállt megtervezni egy online videós oktatórendszert, aminek másnap neki is állt, és azóta is ezt csinálja. (A Minner nagy örömére, mert egy profi eszközt kaptam tőle.).

Hol jár most?

Lassan 1 éve piacon van felhős szolgáltatásként TudásPiac néven a rendszere. Tanároknak, oktatóknak ad a kezébe egy olyan megoldást, aminek köszönhetően előre felvett videókurzusokat lehet rajta értékesíteni úgy, hogy a felhasználók az adott oktató weboldalán látják a videókat. Igazi automatizált rendszer, mintha egy videós webshop lenne. Stabil ügyfélköre és bevétele lett. Közben folyamatosan fejleszti a rendszert (ezt én is látom). Láthatóan nagyon élvezi csinálni, főleg azért is, mert egyre többen érdeklődnek, egyre többen látják a megoldása előnyeit.

A legfontosabb, amit megtanultam (Ákos írja)

Talán ez az idézet írja le legjobban, amivel kb. 1 hónapja találkoztam: „Minden kudarcnak látszik félúton.” (Kanter törvénye)
* Legjobban szeretem a vállalkozósdiban:
Utáltam függeni másoktól, de most a saját váramat építem, az eredményeim csak tőlem függenek.
* A legnehezebb benne:
A hullámvasút. A lehangoló és a csodálatos dolgok váltogatják egymást. Viszont tudom, hogy idővel mindig mindent meg tudok oldani, még ha adott helyzetben nem is látszik a hogyan és a mikor. – Kiss Ákos 

A Minneren is olvasható ötletek közül több is megvalósítható a Tudáspiac rendszerével:

Hasonló cikkek: 

 Látod, megéri velem jóban lenni. Csinálj valami nagyot, és írni fog rólad a Minner! Az ismeretségi körömet ezzel támogatom. A cikk teljesen szponzoráció mentes.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később