szombat, január 16, 2021

Bejött a CBA-nak a Kasszás Erzsis kampány. Nőtt a forgalmuk

A hazai marketing szakma erre az eredményre biztosan nem számított a Kasszás Erzsis kampány esetében. Egy korábbi cikkben már leírtam, hogy a legtöbb hazai marketinges szerint ez a reklám rontja a CBA imázsát. Azt tudnod kell, hogy egy külsős ritkán lát rá teljesen egy ilyen marketing akcióra, mert csak a belsősök tudják, mi volt a konkrét célja ezzel a márkának, illetve a reklámokat készítő Umbrella reklámügynökségnek. Megjöttek az eredmények!

Az első félévben nőtt a kiskereskedelmi lánc forgalma. Az eredményekről  Dárdai Adrienn a CBA marketing vezetője az idei Internet Hugnaryn számolt be. Az Umbrella marketingügynökséget képviselő Uhrin Viktorral közösen tartott előadásában arról beszélt, hogy a bázishoz képest 12 százalékos forgalomnövekedést ért el a CBA, de az eredmények főleg hosszú távon lesznek mérhetőek. A bázis a 2016-os első félév volt. Az eredmény azért is tűnik jónak, mert közben csökkent is a CBA-k száma, mert Nógrád megyében csődbe jutott az ottani legnagyobb partnerük. Továbbá ez volt a legfontosabb kampányuk idén, amire a legtöbb pénz és időt fordították. Szerveztek roadshowkat, (Erzsivel) vagy éppen fizettek Kasza Tibinek, hogy kampányoljon a Facebook oldalán.

Úgy látszik az előre meghatározott célcsoportot elérték a kampánnyal, sőt még sikerült részben irányítaniuk a virális terjedést is.

Ehhez kapcsolódó tartalom:

A Kasszás Erzsi videó megérte a CBA-nak? Sikeresnek mondhatjuk a marketing akciót?

Forrás: Kreatív, KamaraOnline

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek