Idén is elkészítette a WebshopExperts a „Nagy Webáruház Felmérést”. És milyen mázli, mert így máris elkészült a „Milyen terméket árulj a weben?” cikksorozat 2. része. A kutatásukat érdemes lesz átnézned, de én is kiemeltem ebben a cikkben néhány nagyon fontos információt.
A Shoprenterrel együttműködve az e-kereskedelem rovatban olyan tartalmakat készítünk, amivel a webáruházad az első lépéstől profin működhet. Ahogy a Minnertől megszokhattad, azt keressük, hogyan lehet jobban csinálni!
Melyik a legjobb terület? Hol a legjobb a látogató/vásárlás ráta?
Az alábbi ábrán láthatod a %-os értékeket. Egy pár tized % is éves szinten akár több millió forint különbséget eredményezhet.
Melyik marketing csatorna lesz a leghatékonyabb számodra?
A legkedveltebb megoldás tehát a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás a webshopok esetében.
Melyik árösszehasonlító oldalra töltsd fel a terméked?
Érdekes, hogy a webáruházak többsége nem használ ilyen oldalt.
Nézd meg a többi statisztikát is, mert sokat fog segíteni neked abban, hogy jól működő webáruházad legyen. Kattints ide!
Webáruház indítása feltételei, lépései
Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne.
Ehhez kapcsolódó tartalom:
- Milyen terméket árulj a weben? Itt a segítség!
- 5 dolog, amiért megéri előfizetéses, havidíjas, “dobozos” webshopot indítani
[adrotate banner=”5″]