Bár nem egy új ötletet vettek elő, a Morrison’s 2 italakciója tarolt a Facebookon. Ahogy az alábbi képen is látjátok egy egyszerű lájkra biztatós képet tettek fel szórakozóhely FB oldalára. Rövid idő alatt olyan eredményt sikerült elérni, amivel több millió forint reklámköltséget is megspórolt a hely. Az alábbi képen is látható (elérni kívánt) számokat alig 1 óra alatt elérték, vagyis 10 000 lájkot, és 500 megosztást. Sőt, ennek többszöröse is összejött, 67 000 lájk és 34 000 megosztásnál jár a poszt, még mindig nőnek a számok és 3,6 millió emberhez ért el a poszt (bennfentes információm van.)
Mehetnek nyaralni
A poszt tehát bejött a helynek, és a főnök is betartotta az ígéretét. Augusztusban a 3 pultos itthon Magyarországon fog pihenni. Továbbá az italakciókat is megkapják a vendégek, ami szintén pozitívum, de hát ilyen kampány után ez nem is kérdés, több hónapnyi, sőt, akár egy évnyi marketing büdzsét spóroltak most meg (több millió elérés egyetlen egy poszton.)
Tanulság > Merj régi marketing módszereket/ötletek elővenni, alkalmazni!
Ehhez hasonló őrületesen nagy eredményt elért Facebook poszt a Kronehit rádióhoz köthető: 1 millió 397 ezer komment egy posztnál