Egy régi lájkvadász trükköt vetettek be a Morrison’s pultosai. Bejött nekik. Mindenki jól járt!

Dátum

Megosztás

Bár nem egy új ötletet vettek elő, a Morrison’s 2 italakciója tarolt a Facebookon. Ahogy az alábbi képen is látjátok egy egyszerű lájkra biztatós képet tettek fel szórakozóhely FB oldalára. Rövid idő alatt olyan eredményt sikerült elérni, amivel több millió forint reklámköltséget is megspórolt a hely.  Az alábbi képen is látható (elérni kívánt) számokat alig 1 óra alatt elérték, vagyis 10 000 lájkot, és 500 megosztást. Sőt, ennek többszöröse is összejött, 67 000 lájk és 34 000 megosztásnál jár a poszt, még mindig nőnek a számok és 3,6 millió emberhez ért el a poszt (bennfentes információm van.)

Mehetnek nyaralni

A poszt tehát bejött a helynek, és a főnök is betartotta az ígéretét. Augusztusban a 3 pultos itthon Magyarországon fog pihenni. Továbbá az italakciókat is megkapják a vendégek, ami szintén pozitívum, de hát ilyen kampány után ez nem is kérdés, több hónapnyi, sőt, akár egy évnyi marketing büdzsét spóroltak most meg (több millió elérés egyetlen egy poszton.)

Tanulság > Merj régi marketing módszereket/ötletek elővenni, alkalmazni!

Ehhez hasonló őrületesen nagy eredményt elért Facebook poszt a Kronehit rádióhoz köthető: 1 millió 397 ezer komment egy posztnál

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!