Egy régi lájkvadász trükköt vetettek be a Morrison’s pultosai. Bejött nekik. Mindenki jól járt!

Bár nem egy új ötletet vettek elő, a Morrison’s 2 italakciója tarolt a Facebookon. Ahogy az alábbi képen is látjátok egy egyszerű lájkra biztatós képet tettek fel szórakozóhely FB oldalára. Rövid idő alatt olyan eredményt sikerült elérni, amivel több millió forint reklámköltséget is megspórolt a hely.  Az alábbi képen is látható (elérni kívánt) számokat alig 1 óra alatt elérték, vagyis 10 000 lájkot, és 500 megosztást. Sőt, ennek többszöröse is összejött, 67 000 lájk és 34 000 megosztásnál jár a poszt, még mindig nőnek a számok és 3,6 millió emberhez ért el a poszt (bennfentes információm van.)

Mehetnek nyaralni

A poszt tehát bejött a helynek, és a főnök is betartotta az ígéretét. Augusztusban a 3 pultos itthon Magyarországon fog pihenni. Továbbá az italakciókat is megkapják a vendégek, ami szintén pozitívum, de hát ilyen kampány után ez nem is kérdés, több hónapnyi, sőt, akár egy évnyi marketing büdzsét spóroltak most meg (több millió elérés egyetlen egy poszton.)

Tanulság > Merj régi marketing módszereket/ötletek elővenni, alkalmazni!

Ehhez hasonló őrületesen nagy eredményt elért Facebook poszt a Kronehit rádióhoz köthető: 1 millió 397 ezer komment egy posztnál

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!