A kamu Facebook nyereményjáték szervezők nem is annyira hülyék? Úgy turbózzák fel a kamu, álhír portáljaikat, hogy nyereményjátékokat szerveznek Facebookon, de sorsolás elmarad. És itt jön a lényeg. Ők direkt a naiv emberekre pályáznak. Elvégre ők vevők az álhírportálokra, ők kattintanak mindenre ami él és mozog és lájkvadász címe van.
Tehát a receptjük:
- Szervezz nyereményjátékok, melyben kösd ki (szabálytalanul), hogy csak az vehet részt, aki lájkolja az oldalad, megosztja a nyereményjátékot, és kommentelnie is kelljen.
- Miután felment 10-20 ezerre a követőid száma, máris posztolhatod a kamu portálod kamu híreit.
- Ne felejts el használni Google AdSense reklámot, vagy affiliate megoldásokat, ezekből lesz a bevételed.
Ezzel hamar napi 10-20 ezerre is fel tudod majd növelni a látogatottságod. A legviccesebb, hogy ezt még csinálhatnák jobban is.
Például (még ötleteket is adok nekik):
- több lépcsős nyereményjáték (úgy is megcsinálják azt, amit akarsz), weboldalra is át kellene kattintani, ott kötelezően lájkolni egy posztot…
- a nyereményjátékról többször posztolni, írni róla, a kisorsolt tabletről például (bár volt olyan nyereményjátékuk, hogy nem is létező tabletet „sorsoltak” volna ki).
Igazából, ők csak kihasználják azt, hogy sokan bedőlnek mindennek, illetve nehezen különböztetik meg a valós és az hamis nyereményjátékokat.
Ehhez kapcsolódik a Minner egyik vállalkozás ötletem: Indíts vállalkozást: 100. ötlet – “Tuti kamu ez a nyereményjáték”