Ennyi naiv ember van? Imádják a kamu nyereményjátékokat?

A kamu Facebook nyereményjáték szervezők nem is annyira hülyék? Úgy turbózzák fel a kamu, álhír portáljaikat, hogy nyereményjátékokat szerveznek Facebookon, de sorsolás elmarad. És itt jön a lényeg. Ők direkt a naiv emberekre pályáznak. Elvégre ők vevők az álhírportálokra, ők kattintanak mindenre ami él és mozog és lájkvadász címe van.

Tehát a receptjük:

  1. Szervezz nyereményjátékok, melyben kösd ki (szabálytalanul), hogy csak az vehet részt, aki lájkolja az oldalad, megosztja a nyereményjátékot, és kommentelnie is kelljen.
  2. Miután felment 10-20 ezerre a követőid száma, máris posztolhatod a kamu portálod kamu híreit.
  3. Ne felejts el használni Google AdSense reklámot, vagy affiliate megoldásokat, ezekből lesz a bevételed.

Ezzel hamar napi 10-20 ezerre is fel tudod majd növelni a látogatottságod. A legviccesebb, hogy ezt még csinálhatnák jobban is.
Például (még ötleteket is adok nekik):

  • több lépcsős nyereményjáték (úgy is megcsinálják azt, amit akarsz), weboldalra is át kellene kattintani, ott kötelezően lájkolni egy posztot…
  • a nyereményjátékról többször posztolni, írni róla, a kisorsolt tabletről például (bár volt olyan nyereményjátékuk, hogy nem is létező tabletet “sorsoltak” volna ki).

Igazából, ők csak kihasználják azt, hogy sokan bedőlnek mindennek, illetve nehezen különböztetik meg a valós és az hamis nyereményjátékokat.
Ehhez kapcsolódik a Minner egyik vállalkozás ötletem: Indíts vállalkozást: 100. ötlet – “Tuti kamu ez a nyereményjáték”

 

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!