Forever Hands interjú, a Cápák 10 millióval szálltak be

Dátum

Megosztás

A Cápák között 3 évad első részében mutatta be a befektetők előtt vállalkozását Kállai Jankó, aki édesapjával közösen működteti a Forever Hands nevű kézszobor készítő termékét. Balogh Péter és Lakatos István fektetett a cégbe 5-5 millió forintot fejenként 8,75% tulajdonhányadért cserébe. Beszélgettünk a Cápás szereplésről is, a vállalkozásáról is, a több tízmilliós forgalomról is, amit alig három hónap alatt ért el.

A podcast hanganyaga

Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ban itt, vagy az alábbi lejátszón:

A podcast rövid vázlata, leirata

A képen is látható kézszoborkészítő szettet árul. 3 hónap alatt 30 millió forintot forgalmat értek el, ez 8 millió forint profitot jelentett nekik. Magyarország mellett Ausztriában és Németországban is elérhető már a termék. 

A weboldal: https://foreverhands.hu/

Reklámnak sem volt utolsó a Cápák között műsor. Egyszerre 4200-an is voltak a weboldalon a műsor ideje alatt. Az oldal bírta a látogatottságot, ez annak is köszönhető, hogy Shopify webshop rendszert használ. A látogatók többsége természetesen csak turista volt, a műsor miatt jött fel az oldalra, csak kíváncsiak voltak, de azért olyan nagy vásárlási lázat nem okozott. Persze így is volt több százezer forint forgalom. Azért nem egy lángos a termék, ahogy láttuk a kígyózó sorokat a lángosos szereplőnél (Gerike).

2020. szeptemberében indult el a Forever Hands. Idén már volt egy erős februári kampányuk, 12 millió forint volt abban a hónapban a bevétel, persze ott volt a Valentin-nap és az adás is dobott rajta.

Szeretne több országban is bővülni. Most Németországban, Ausztriában és Magyarországon van jelen a cég, szeretne bővülni Csehország, Románia, Lengyelország felé. Kitértünk rá, hogy pont jó időzítés lehet, hogy Lengyelországban elindult az Amazon, lehet kipróbálja.

A német és osztrák kampányaiknál háromszor, négyszer olyan drágább megszerezni egy vevőt, a kattintási költségek magasak. De még főleg hazai piacra helyezi a hangsúlyt.

A műsor egyik nagy hozadéka, hogy 22 viszonteladó partner jelentkezett, az adást követő 10 napban. Érdekes problémát ismert fel Jankó, ez pedig az, hogy jó ötlet-e sok viszonteladóval együtt dolgozni, nem akarja, hogy árverseny ölje meg a saját piacát.

TikTok kampányokról, marketingről is beszéltünk. A fő irány náluk, hogy TikTok influencereket bíznak meg reklámokkal, 20 tiktokkerrel működnek majd együtt. Az adás előtt mutatott egy 210 000-es nézettségű videót, ami 2 nap alatt jött össze TikTok-on, amit természetesen szintén egy influencer csinált. Tehát nem a Forever Hands táncolgat a TikTok-on, hanem szponzorációt vesznek az influencereknél.

Miért kért 10 millió forintot, amikor néhány hónap múlva az lazán profitban jelentkezni fog? – ez egy fogós kérdésem volt.
Elsősorban marketing céllal ment be a műsorba, a másik pedig, hogy még fiatal és kalandvágyból vágott bele. Jankó elmondta, hogy a pénzre valójában nem volt szüksége, ő a Cápák hosszútávú üzleti kapcsolataiban bízik.

Úgy érzi, hogy 1,5 év után a Cápák is már érezni fogják a profitot a befektetésükre. És természetesen benne van még utána az is, hogy a részesedést el lehet adni.

Egytermékes webshop, mi van akkor, ha kifúj a trend?

Látszik, hogy a hasonló termékek Amerikában már több mint 5 éve piacon vannak. Az egytermékes webshop (vállalkozás) nagyon sokszor egy trendre felülve ér el óriási sikereket, de figyelni kell rá, mert sokszor csökkenhet a trend, az érdeklődés az adott termék iránt. Jankó szeretne új termékeket is piacra dobni a Forever Hands oldalon keresztül.

A podcastban beszélünk 1 millió forintos kampányról is, amit majd most fog indítani.

Közös cégalapítás: Jankó eddig édesapja vállalkozásán keresztül működtette az oldalt. Ebből veszik ki a Forever Hands oldalt, márkát és a Cápákkal közös céget alapítanak. Már a papírok aláírása előtt is sokat segítettek a befektetők Jankónak.

1 millió forintos kampány: Jankó volt nálam még az adás előtt üzleti konzultáción, a marketingjét kellett átnéznem, majd összeállítottunk több időszakos kampány tervét. Az tetszett benne, hogy tudja, valóban el kell költeni 1 millió forintot majd a kampányra, és ezt bizony már be is tervezi.

Hallgasd meg a teljes adást!

A bemutatkozója, pitch-e a Cápák között műsorban:

Az elemzés pedig itt: Cápák között 3. évad 1. rész elemzés, véleményezés

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!