vasárnap, január 17, 2021

Így használd a Minner vállalkozás ötleteit!

Gondolom észrevetted, hogy a Minner vállalkozás ötletei ténylegesen csak egy-két ötletmorzsát adnak számodra, és a tényleges vállalkozás kivitelezése rajtad áll. Az ötletekben több extra tippet is olvashatsz, amire nem gondolsz, ez adja az ötleteim sikerét. 🙂
Sok területen megfigyelhető, hogy ugyanolyan cég más üzleti terv, üzletmenet alapján működik.

Ha ezt végigcsinálod, akkor nagyobb eséllyel fogod beindítani a vállalkozásod, és akár tőke sem kell hozzá.

1. Nézz rá az ötletekre, majd írd fel, melyik tetszik neked.
2. Amelyik tetszik, azt olvasd át többször is. Értelmezd. Néha megesik, hogy nem mindig ugyanarra gondolsz, amire én, amikor leírtam. Ezzel nincs semmi baj. Sőt miattad lesz még egyedibb a létrehozott vállalkozás.
3. Keress rá hasonló cégekre. Nézd meg mit csinálnak, milyen a marketingjük, árazásuk. Ezeket írd fel. (Fontos, nem minden esetben érdemes másolni, mert lehet, hogy rosszul csinálják.)
4. Fogj egy papírt, és írd fel az ötletet! Írd le:
– szerinted kik lesznek a vevőid,
– ők mennyit fognak fizetni,
– hogy éred el őket, milyen reklámozási csatornákon, melyik kb. mennyibe fog kerülni, mennyi időd lesz rá
– ki a konkurencia, ki lehet partnered
– írd fel a vásárlás, üzletkötés, szerződéskötés menetét, vagyis azt, hogy mi fog történni a vásárlóddal, ügyfeleddel, vevőddel
5. Weboldal: Ne erre helyezd a hangsúlyt! Mindenki ezt kezdi először megtervezni. Rólunk rovat meg miegymás. Most komolyan, anyukádon kívül kit érdekel, hogy te vagy az XY.hu weblap tulajdonosa, vagy adott cég tulajdonosa? Főleg az elején? Senkit. Én hónapról-hónapra olvasom a Forbes újságban a cégekről a riportokat, illetve a Haszon Magazinban is, de egy cégtulajt se tudnék hirtelen visszamondani neked. Nem jegyeztem meg őket.
6. Email: Egy email nem email. Ezt már leírtam abban a cikkemben is, ami arról szólt: Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? Hogyan tudok vásárlót szerezni?
Szóval ne azzal foglalkozz, hogy mit írsz az emailben, nem fogsz tudni csak azzal eladni, sőt el kell, hogy keserítselek, hiába írsz rá cégekre, nem fognak szóba állni veled. Az emailt csak akkor küldd már, ha beszéltél valakivel személyesen vagy telefonon. Vagy valamelyik online promóciódban felvette veled a kapcsolatot.
7. Marketing. Az előbb belinkelt cikkben leírtam, milyen csatornákon tudsz ügyfeleket szerezni. Érj el minél több embert és nem lesz probléma. Ezen dolgozz majd a legtöbbet. Írd fel, milyen módon tudsz minél több emberhez eljutni, abból hogyan tudsz stratégiát csinálni, mit lát először, másodszor, harmadszor, mindaddig, amíg vásárlóvá nem válik.
8. Ha még eszembe jut valami, akkor kibővítem ezt a cikket. Először a fenn leírtakat tedd meg, és utána jön magától minden! Sok sikert!

A vállalkozás ötleteket itt találod! Kattints ide! 

 

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek