Így használd a Minner vállalkozás ötleteit!

Gondolom észrevetted, hogy a Minner vállalkozás ötletei ténylegesen csak egy-két ötletmorzsát adnak számodra, és a tényleges vállalkozás kivitelezése rajtad áll. Az ötletekben több extra tippet is olvashatsz, amire nem gondolsz, ez adja az ötleteim sikerét. 🙂
Sok területen megfigyelhető, hogy ugyanolyan cég más üzleti terv, üzletmenet alapján működik.

Ha ezt végigcsinálod, akkor nagyobb eséllyel fogod beindítani a vállalkozásod, és akár tőke sem kell hozzá.

1. Nézz rá az ötletekre, majd írd fel, melyik tetszik neked.
2. Amelyik tetszik, azt olvasd át többször is. Értelmezd. Néha megesik, hogy nem mindig ugyanarra gondolsz, amire én, amikor leírtam. Ezzel nincs semmi baj. Sőt miattad lesz még egyedibb a létrehozott vállalkozás.
3. Keress rá hasonló cégekre. Nézd meg mit csinálnak, milyen a marketingjük, árazásuk. Ezeket írd fel. (Fontos, nem minden esetben érdemes másolni, mert lehet, hogy rosszul csinálják.)
4. Fogj egy papírt, és írd fel az ötletet! Írd le:
– szerinted kik lesznek a vevőid,
– ők mennyit fognak fizetni,
– hogy éred el őket, milyen reklámozási csatornákon, melyik kb. mennyibe fog kerülni, mennyi időd lesz rá
– ki a konkurencia, ki lehet partnered
– írd fel a vásárlás, üzletkötés, szerződéskötés menetét, vagyis azt, hogy mi fog történni a vásárlóddal, ügyfeleddel, vevőddel
5. Weboldal: Ne erre helyezd a hangsúlyt! Mindenki ezt kezdi először megtervezni. Rólunk rovat meg miegymás. Most komolyan, anyukádon kívül kit érdekel, hogy te vagy az XY.hu weblap tulajdonosa, vagy adott cég tulajdonosa? Főleg az elején? Senkit. Én hónapról-hónapra olvasom a Forbes újságban a cégekről a riportokat, illetve a Haszon Magazinban is, de egy cégtulajt se tudnék hirtelen visszamondani neked. Nem jegyeztem meg őket.
6. Email: Egy email nem email. Ezt már leírtam abban a cikkemben is, ami arról szólt: Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? Hogyan tudok vásárlót szerezni?
Szóval ne azzal foglalkozz, hogy mit írsz az emailben, nem fogsz tudni csak azzal eladni, sőt el kell, hogy keserítselek, hiába írsz rá cégekre, nem fognak szóba állni veled. Az emailt csak akkor küldd már, ha beszéltél valakivel személyesen vagy telefonon. Vagy valamelyik online promóciódban felvette veled a kapcsolatot.
7. Marketing. Az előbb belinkelt cikkben leírtam, milyen csatornákon tudsz ügyfeleket szerezni. Érj el minél több embert és nem lesz probléma. Ezen dolgozz majd a legtöbbet. Írd fel, milyen módon tudsz minél több emberhez eljutni, abból hogyan tudsz stratégiát csinálni, mit lát először, másodszor, harmadszor, mindaddig, amíg vásárlóvá nem válik.
8. Ha még eszembe jut valami, akkor kibővítem ezt a cikket. Először a fenn leírtakat tedd meg, és utána jön magától minden! Sok sikert!

A vállalkozás ötleteket itt találod! Kattints ide! 

 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később