Tudod, hogy a kuponos oldalak hogyan is működnek? Szuper. használtad is már őket? Több helyen is láttam azt, hogy akár rendezvényekre is tudsz kupont venni. Ez indította el a gondolatmenetemet. Legutóbb, amikor a Fővárosi Állatkertben voltam, akkor figyeltem fel, hogy a csoportos jegy mennyivel olcsóbb. mondjuk ez logikus is. Nem mondom azt, hogy mindenhol spórolni akar az ember, de például egy nagyobb családnál még a családi jegynél is olcsóbb lehet, ha… és itt jön a lényeg. Vagy például 2-5 fős fiatal csapat akarna vásárolni olcsóbban, akik persze már nem jár a diákjegy. Meg tehetnék azt is, hogy bevárnak több embert is nem? Mondjuk az Állatkert előtt 🙂 Lehet, hogy hasonló módon, mint a Maesteszínház?
És ezt az ötletet máris online platforma lehetne vinni. Ahol mindenki jelentkezik egy-egy időpontra, vagyis csoportok szerveződnek, és így olcsóbban bejuthatnak. Ezt az ötletet akár ötvözheted a 30. ötlettel – Szabadidő tippek applikáció. Tehát felturbózod az ötletet. A bevételed úgy is a reklámozókból lesz, a csoportos jegy csak egy olyan ingyenes eszköz, amivel bevonzod az embereket.
102. ötlet – csoportos vásárlás weboldal kuponos mintára, illetve program tippek, szabadidő tippek
A weboldalad tehát lehet sokkal több is lehet, mint amire te most gondolsz. Kuponos mintára a hazai várakhoz szervezhetnétek így csoportos találkozókat, és mindenki kedvezményesen menne. Akár egy jó közösség is kialakulhat, ahol közösen választanátok célpontot. Máris jöhetnek az utazási reklámok is, amikből profitod is lesz. A különböző program tippeknek pedig mindenki örülni fog, az fogja megdobni a látogatottságod.
Célpiac: Tartalomszolgáltatóként minden ember, bevételed belőlük viszont nem lesz, az főleg reklámozókból.
Konkurencia: Még mondhatni rés piac, okosan összreakva a szolgáltatásodat egyedi is lehetsz, mint a Maesteszinhaz.hu
Megvalósítás, üzlet:
1. Weboldal készítés, egy sima wordpress oldal is jó lesz. Sőt már vannak kifejezetten kuponos weblapmotorok, még bérelni is lehet őket.
2. Keress a programokat, nézz körül melyik oldalakról tudsz átvenni tartalmat…
3. Írj ötleteket, hová menjenek….
4. Legyen Facebookod, Instagrammod, és Pinterested, sok képet tölts fel….
5. Miután beindult a látogatottság növekedés (ezt pl olcsón eléred Facebook reklámmal, napi 500-1000 forint), máris keresheted a reklámozókat.
Profit várakozás:
Kiemelt kategóriát csinálj, és oda (főoldal) keress meg rendezvényszervezőket azzal, hogy fizessenek a reklámért. Sőt tartalommarketing cikket is írhatsz, ami még jobb, mint egy banner. Pl. Gumicsizmában a Balaton Soundon…
A reklámozók hamar megjelennek, pl hotelek, utazási irodák….
Már 1 év után (jól felhúzva), havi 500 ezer -1 millió forint között kereshetsz. És akkor még az applikációról nem is beszéltünk.
Tőke alig kell hozzá. Vágj bele még ma! De, azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot.
További ötletekért gyere vissza a Minnere minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.
[adrotate banner=”5″]
fotó: sxc.hu