Indíts vállalkozást: 123. ötlet – Értékesítő állásközvetítő

Elvileg a brókerbotrányok miatt 2015-ben több bróker is állástalan lett. Ez már jó kiindulási pont lehet, de ezt azért írtam be, hogy jobban megértsd a következő ötletet. A 115. ötletben már kifejtettem azt, hogy a legtöbb cégnél hiány van a jó értékesítőből. Pedig aki jól dolgozik, az alá tömik a pénzt. Az ötlet arról szólt, hogy te legyél az, aki megoldja az értékesítésből adódó problémákat. A 123. ötlet picit másik oldalról közelíti meg a dolgot.

123. ötlet – Értékesítő állásközvetítő
Nehéz jó értékesítőt, salest, ügynököt találni. Van egy cég, aki nagyjából azzal foglalkozik, hogy értékesítőket közvetít cégekhez. Ez a salesjob.hu. Az 123. ötlet tehát egyben az is, hogy nekik lennél a konkurenciájuk. Tehát részben fejvadász cégként is működnél. De ennél többet ki lehet hozni az ötletből. Sok cégnél felmerül az oktatás, a mentorálás igénye, így további bevételed lehet ezekből.
Nem véletlen emeltem ki a bórkereket az ötlet elején. A pénzügyi szakmában dolgozókat könnyű lenne átcsábítani bármilyen más értékesítési területre, mivel jobban is élveznék, több pénzt is kereshetnek vele, és a cégeknek is előnyös, mert ők értenek az eladáshoz. És őket tanítani sem kéne, ebben lenne az előnyöd. Motiválni annál könnyebb őket, egy-egy blogbejegyzés arról, hogy mire költhetik a pénzüket, máris meghozná a sikert, és dőlnének a jelentkezők. Neked pedig ezt már csak ki kell használni. A piacon van még hely a Salesjob mellett!

Ehhez az ötlethez kell az is, hogy érts az értékesítéshez, vagy legyen olyan kapcsolatod, ismerősöd, aki ért hozzá. Őt be tudod venni az ötletbe, vagy megbízási díjat tudsz fizetni nekik. Keress partnereket!

Célpiac: pénzügyi értékesítők és cégek 
Konkurencia: salesjob.hu és a nagyobb állásportálok
Megvalósítás, üzlet:
1. Ez csak egy ötletmorzsa, és lehet ehhez kell alaptudás, ami ha nincs, azt meg kell szerezned. Tanulj meg eladni!
Lehet, hogy furcsa tipp lesz, de menj el olyan céghez pár hétre dolgozni, ahol hideg hívással dolgoztok, pl. brókercég, biztosítótársaság… ott rengeteg alapra megtanítanak. A call center is jó megoldás, de nem a legjobb. Ezután olvass rengeteget, vállalj el kisebb melókat, alacsony pénzért, hogy gyakorolj, és a valós életben is lásd mi működik az értékesítésnél, mi a legtöbb cég hibája…
2. Készíts hasonló weboldalt, mint a Salesjob.hu
3. Kezdd el Facebookon reklámozni főleg pénzügyi értékesítők körében, Gyűjts önéletrajzokat.
4. Miután több önéletrajzod van, már indulhat is a kampány a cégekre is.
5. A LinkedIn is jó lehet arra, hogy találj jó értékesítőt, bár a brókerek, pénzügyi értékesítők közül kevesen vannak fenn.
6. Keress partnereket a mentoráláshoz.

Profit várakozás:
A cégek a legjobb értékesítőt akarják. És ezért képesek fizetni is a fejvadászoknak. Egy-egy álláshirdetésre így is elköltenek 50-100 ezer forintot. Most ez a te zsebedbe menne, nem a többi portáléba. Plusz extra oktatásokat tudnál szervezni.

[adrotate banner=”5″]

 

Fotó: Wall Street farkasa

 

 

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A digitális világban folyamatosan újabb trendek ütik fel a fejüket, amiket nehéz lekövetni és persze nem is mindig szükséges, de nem árt néha kísérletezgetni. Ezzel a küldetéssel nem azt mondjuk, hogy cseréld le teljesen a weboldalad dizájnját, apróbb módosításokkal is konverziónövekedést tudsz elérni. Például a Minner is 2018 óta apróbb módosításokat alkalmaz. Adunk pár támpontot, hogy milyen változtatásokat érdemes eszközölni:

  • Konverzióra optimalizált oldalak, a főoldal kivételével minden aloldalon csak egy CTA (call-to-action) lehetőség van, pl. vásárlás gomb, kosár, email-cím űrlap, kapcsolatfelvétel, stb.
  • Nagy, lapozható borítóképek (sliderek) a főoldalon.
  • Piktogramok, jelölések, tanúsítványok: segítik az információ feldolgozását, a látogató több ideig böngészik az oldalon.
  • A folyószöveg legalább 15-ös, de inkább 16-os betűméretű. A cím vagy kiemelt szöveg ennél nagyobb.
  • Színátmenetes háttér két színnel, lehetőleg a márkád színeinek kombinációjával.
  • Ha pedig a promóciós oldalad kinézetét frissítenéd, a Themeforest oldalon rengeteg sablon közül választhatsz.

Még több ehhez hasonló tippet, ötletet olvashatsz az alábbi cikkekben:

Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

Ideje redizájnolni a weboldalad. Akár WordPress oldalad van, akár más

MinnerInstant

Áprilisban, a Digitális Ninja hetek alatt számtalan nagyszerű szoftvert mutattunk be, amelyek segítenek új szintre emelni a digitalizációt a cégeden belül. Egyik leghasznosabb közülük a LastPass, egy online jelszószéf szoftver, amit nem csak a vállalkozásodban használhatsz, hanem magánszemélyként is. Az elfelejtett jelszó dühítő, és még hátráltat is, éves szinten akár órákat vehet el tőled az új jelszó igénylésének folyamata. Ne engedd, hogy ilyen apróságok visszafogják a hatékonyságod! Ha bizalmatlan lennél, ne adj meg érzékeny információt (pl. bankkártyaadat), de általános belépésekhez nyugodtan használhatod.

Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod beállítani: Az összes jelszavad egy helyen, biztonságos jelszószéfben – LastPass használata

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek