Indíts vállalkozást: 131. ötlet – drónreklám, VR reklám… kreatív reklámügynökség

Egy nap mennyi reklámmal találkozunk? Rengeteggel. Így kitűnni nagyon nehéz, ebben egyetérthetünk. Ha régóta olvasod a Minnert, biztosan tudod, hogy a marketing és reklámszakmában is tevékenykedek.  A piacon látom, hogy a cégek is igénylik az olyan kreatív megoldásokat, amivel kitűnhetnek a tömegből (a többi cég közül.) Tudnod kell, hogy ilyen kampányokat nem állandóan rendelnek, de minden cég aktuális kampányát meg tudná dobni egy jól kivitelezett kreatív reklám.

131. ötlet – drónreklám, VR reklám… kreatív reklámügynökség
Itt vannak ezek az új kütyük, drónok, virtuális valóság szemüvegek… ezekkel is lehet mit kezdeni. Arról nem is beszélve, hogy a közösségi oldalak tovább vinnék az adott gerillamarketing hírét… Milyen lenne, ha egy drón nem csak az aktuális rendezvényt venné fel kamerára, hanem valamilyen kisebb reklám lógna le róla? Vagy hirtelen kinyitnád, és leesne egy csomó szórólap….  (Persze ehhez erős drón is kell, ami elbírja a plakátot, vagy a pár száz darab szórólapot, de lehet az is, hogy a földre lézerrel valamit kivetítesz, főleg sötétben lehet érdekes….
Tudod ezek csak ötletek, de a lényeg az, hogy szinte gerillamarketing kampányokat csinálnál cégeknek. Le kell ülni, ötletelni a céggel, hogy neki mire van szüksége. Szerintem ezt még élveznéd is!

Egy-egy akcióval akár a médiába is be lehet kerülni, ami még jobban megerősíti az ügyfeleidet, hogy téged válasszanak később is. Itthon kevés ilyen gerillamarketinget csinálnak, pedig ha belegondolsz, kevés tőkéből megvan, és például rengeteg Budapesti cég érdeklődne utána. És mi a helyzet vidékkel? Gondolj bele, ha valamit vidéken csinálsz, garantáltan az egész város, és a környező településeken is arról az “akcióról” fognak beszélni, még akár hetekkel később is.

Jó a cégeknek? Hasznos?
Aktuális kampányukba bele tudják építeni, és akár egy-egy nagyobb kampányt meg is előzhet. Képzeld el csak, hogy egy gerillamarketing kampány után szórólapoz egy cég, vagy hirdet az újságban, máris jobban megnézik a promócióját, mert emlékeznek még az előtte lévő gerillaakciójukra.

Célpiac: vállalkozások, KKV-k, multik, marketingesek
Konkurencia: mivel itt nagyon kreatívnak kell lenni, nagyon-nagyon kevesen foglalkoznak ilyennel
Megvalósítás, üzlet:
1. Partnereket is kell keresned, akikkel meg tudod csinálni az egyes kampányokat. Tudod kell kamerás, drón szakértő… bárki aki adott területhez jobban ért.
2. Te csak összekötő vagy, kampány kitaláló, szervező….
3. Csinálj egy weboldalt rá, WordPress weboldal elég. A blogot ne felejtsd el, téma rengeteg van: sok-sok kreatív reklámot elemezhetsz, leírhatsz….
4. A blogbejegyzéseket reklámozd, és abban hívd fel a figyelmet, hogy te ilyennel foglalkozol. Napi 1000 Ft Facebook reklámmal már napi 1-2 érdeklődőt be tudsz vonzani.
5. a többit már tudod….

Profit várakozás:
A megbízóktól egyrészt elkérném az adott projekt költségét (felszerelés…) másrészt 50-100 000 Ft-os megbízási díjat kérnék érte. Heti 1 projektet meg tudnál csinálni még egyedül is, később már csak növekedni kell, embereket felvenni…


Ha még csak tervezed a vállalkozásodat - Vállalkozás indítás minikurzus 6900 Ft-ért
Ez a rövid kis kurzus nemcsak hasznos információkkal, tippekkel lát el, hanem még motiválni is fog, hogy belevágj a vállalkozásodba. Már több mint 500-an a tanítványok között!!! Ár-érték arányban is nagyon jó döntés. Kattints ide!
Minél előbb elindítanád a vállalkozásod? Vállalkozási ötlet megvalósítási tréning
Több órányi videós tananyag. Benne üzleti modellekről, marketingről, stratégiáról, adózásról, weboldalakról és mindenről, amire szükséged lesz! 29 000 Ft Kattints ide!

 

Fotó: Netflix

 

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!