147. üzleti ötlet: Kávézós, éttermes rendezvényszervezés (extraprofittal)

A legjobb ötletek véletlen jönnek. Ez benne a legszebb. Természetesen ez az ötlet is olyan, ami már akár létezik is, én csak felturbózom, leírom, hogy te is kedvet kapj a megvalósításához. A minneres egyediség benne lesz. Főleg amiatt, hogy az egyik eseményemhez kapcsolódóan jött az ötlet. Már az ötlet kitalálásának körülményeiből látni fogod, hogy van keresni valója ennek az ötletnek:

Figyelem az ötlet 2016-ban íródott, de aktualizálva lett 2018-ban. 

Még a Minner nagyon az elején járt 2016-ban a rendezvényszervezésekben.
A Minneres olvasói találkozók mellett arra gondoltam, lesz egy-egy tematikus találkozó, amolyan előadás, meetup. És most a hideghívás oktatásra esett a választás. Beszéltem a Coffice Budapest vezetőivel, hogy tartanék egy ingyenes képzést a Cofficeban, kellene 10-15 főre egy kis hely. Az ingyenes képzés viszont olyan formában valósulna meg, hogy a résztvevők egy-egy kávét/italt vesznek a helyszínen (a Coffice egy olyan kávézó, ahová főleg szabadúszók járnak, illetve tanulni járnak az emberek, coworking iroda). Így a helynek is jó, nekem is jó, és még a résztvevők is egy kávé áráért részt tudnak venni a képzésen. Dehát ez mindenkinek jó! És itt jött az szikra! Sőt egyszerre több ötletem is támadt. Nézzük is meg őket!

147. vállalkozás ötlet:  kávézós, éttermes rendezvényszervezés

“A” ötlet: Tiéd a kávézó, vagy étterem…, akkor érdemes meghívni olyan előadókat, akik ingyen tartanak valamilyen képzést, így be tudtok vonzani olyan vevőkört, akik egyrészt a fogyasztásért fizetnek. Másrészt az oktatónak is jó lehet ez, például egyéb marketing célra kiváló lehetőség. Először legyen több ingyenes, majd kezdd el fizetőssé tenni az eseményeket. Heti 2-3 ilyen rendezvény meghozza az eredményt.
Friss 2018: A Hi5 hely ezen az ötleten indult el. A jelenlegi visszatérő vendégeinek a 70%-át olyan vendégek teszik ki, akik voltak valamilyen előadáson a helyen. A Hi5 egy pubnak indult hely, ami egyébként amolyan vállalkozóknak, startupoknak szóló közösségi hely.
“B” ötlet: Te úgy veszel részt az egészben, hogy  kisebb rendezvényeket, oktatásokat, összejöveteleket szervezel meghatározott helyekre, és ezért meghatározott összeget elkérsz. A helynek is jó, mert így akár fel is lehet egy ilyet futtatni.

Nem győztelek meg? Biztos?
A cikk írásakor sok minneres esemény után rengeteg visszatérő vendéget szereztem a Coffice Budapestnek. Bár vegyes modellt alkalmaztam a találkozók szervezésénél, így volt olyan, amikor én finanszíroztam a találkozót. Sőt ehhez hasonló modellben hamarosan nemcsak hideghívás oktatást szervezek, lesz pl. tőzsde szeminárium. Szállítom nekik a vendégeket 🙂 Nekem is jó, mert az olvasók sokkal elkötelezettebbek lesznek, látják, hogy valami pluszt is nyújtok…

Célpiac: kávézók, pubok, bisztrók 
Konkurencia:
 rendezvényszervezők, a kávézók – (A Minner.hu, csak viccelek, vagy nem?)
Megvalósítás, üzlet:
1. lépés: A “B” ötletre vonatkozik: Keress 2-3 helyet, kávézót.
2. Keress oktatókat, vagy különböző “program lehetőségeket”.
3. Készíts egy külön brandet köré, így könnyebb lesz egy közösséget összehoznod.
4. A félig INGYEN dolgokra úgyis ugranak az emberek. A modellt persze vegyítheted.
5. Hozz létre erre egy blogot, weboldalt….
6. Facebookon, Google Adwords hirdetés segítéségével hamar egy nagy közösséget tudsz összehozni, később már alig kell rá költened, és azonnal megtelnek a helyek.


További ötletekért gyere vissza a Minnerre mindennap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed. Ezek az ötletek kisebb költségvetéssel is megvalósíthatók, de azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot.

 

[adrotate banner=”5″]

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később