7. üzleti ötlet – Autómosó víz nélkül

Vállalkozni nagyon nehéz, és sokszor rájössz majd, hogy mégis jó, ha az embernek van főnöke. Ha vállalkozó vagy, onnantól a főnököd a vevő. Ezt mindig tartsd szem előtt. Eddigi ötletekhez nem volt szükség fontosabb kellékekre, a hetedik ötletnél viszont szükség van rá.

7. vállalkozási  ötlet: Autómosó víz nélkül

Láttad már, mennyien állnak sorba ünnepekkor, ünnepek előtt az autómosóknál? Rengetegen. Tudod ez olyan, mint a hajvágás, fodrászat, időnként menni kell. Itt persze a célcsoportod csak az autótulajdonosok. Ez a piac az, ami most a leginkább kedvező lehet egy új vállalkozás megalapítására. Van egy olyan technológia, ami víz nélkül lehetővé teszi a kocsi megtisztítását. Szerinted ez nem érdekelheti jobban az olyan embereket, akik óvják a környezetet? Hát persze, hogy igen. A GreenLine-nál például be is szerezheted az alapanyagot, de ez csak példa, ettől függetlenül máshogyan is csinálhatod. Sőt utóbbi cégnek van franchise ajánlata is, de érdemes körülnézni a piacon, hogy még milyen lehetőségek vannak. Mivel ennek a technológiának alacsony a vízigénye, így könnyű kialakítani, és nem igényel nagy beruházást egy új autómosó beindítása. Érdemes persze olyan autómosót indítani, ami minden technológiát alkalmaz.

Célpiac: autótulajdonosok
“Szállítók”, partnerek:
Olyan cégek, akik adják a tisztításhoz szükséges szereket, vagy az említett példa alapján franchise-hoz csatlakozol.
Konkurencia: Főleg a benzinkutak, illetve nagyobb autómosók
Megvalósítás, üzlet:
1. A környezetvédelemre helyezd a hangsúlyt.
2. Keresd fel a potenciális beszállítóidat, járd körül a témát.
3. Először érdemes házhoz menni, a közeli ismerősök körében teszteld le a szolgáltatásod, ajánlani is fognak.
4. Nem kell, hogy tudják, milyen szert használsz, a végeredmény úgyis meggyőzi őket.
Marketing: Indíts blogot, írj híreket autópiacról, és a víz nélküli autótisztításról, kerülj előre a Google-ban (SEO). A Facebook oldaladnál is a célközönségedet be tudod vonzani, ha főleg autókkal kapcsolatos híreket, cikkeket, képeket teszel ki.
Profitvárakozás:
Egy-egy mosásért kérj el 2000-4000 forint közötti összeget, de akár elkérhetsz ötezret is arra hivatkozva, hogy környezetvédelem….. Egy kocsit kb. 15-30 perc alatt le tudsz mosni.
Szolgáltatások, amik vonzóvá tehetik a te üzleted:
Kuponkedvezmény, vagy tisztítószer viszonteladó leszel. Csinálj külön csomagokat a szolgáltatásodnak, így ráveheted a vevőket a drágább csomagok választására.
További lehetőségek, bővülés
Az előzőleg említett viszonteladói rendszerbe be tudsz szállni, de a legjobb, ha te magad tisztítod a kocsikat. És erre franchise rendszert is tudsz építeni.

További ötletekért gyere vissza a Minnerre minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.

[adrotate banner=”5″]

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!