9. üzleti ötlet – Animátor hotelekben, szállásokon, rendezvényeken + animátorközvetítő

Az eddigi tippekből is láthattad, hogy több olyan vállalkozási ötletet is leírtam, amit alacsony költséggel el tudunk indítani. Az ötleteket úgy válogatom ki, hogy azokat mindenki könnyedén meg tudja valósítani. Fontos viszont, hogy ténylegesen sokat kell dolgozni akkor, ha ezt mind pénz nélkül akarjuk megcsinálni. A 9. ötlet mégis olyan lesz, amihez ténylegesen csak mi kellünk. Sőt, kettő az egyben ötlet, mert a bővülési ötlet még ütősebb, mint az alapötlet.

9. vállalkozási ötlet: Animátor hotelekben, szállásokon, rendezvényeken + animátorközvetítő

Ezt az ötletet nemcsak hölgyeknek ajánlom, hanem férfiaknak is ugyanúgy. Persze óvónők előnyben, így is keveset keresnek, szóval jó kereset kiegészítés is. Még 2015-2016-ban a családiüdülés.hu -val közös projektjeink alkalmával tapasztaltam azt, hogy nagy piaca van ennek az ötletnek. A hotelek is nyitottak az ilyen szolgáltatásokra, hiszen az ajánlataik között ezt plusz szolgáltatásként tudják adni. Alul érdemes elolvasni a További lehetőségek, bővülés pontot is, mivel az ötlet ezzel tovább vihető.

Mit csinál egy animátor?
Programokat szervez, gyerekekre vigyáz, kíséri őket, de a felnőttek számára is szervezhet kikapcsolódási lehetőségeket. Animátorok közé sorolhatóak még ezen kívül az olyan személyi edzők, akik hotelekben tartanak foglalkozásokat, vagy például a bohóc is annak számíthat.

a, ötlet: Első körben az az ötlet, hogy úgy szerzel vagy fő vagy mellékállást, hogy animátorkodsz. Nézz körül a családiüdülés.hu-n és figyelj meg milyen plusz szolgáltatásokat kínálnak, ebből már kiindulhatsz. Sőt be is építheted ezt az ötletbe, hogy nem csak animátor vagy, hanem te készítesz konkrét ajánlatokat családoknak. Pl. utazás megszervezése, programok…
b, ötlet: Érdemes akár saját magadnak olyan hálózatot üzemeltetni, hogy te küldesz embereket, animátorokat a hotelekbe, nálad jelentkezhetnek, és úgy osztod be őket. Így te az ő pénzükből veszel le valamennyit, ez mindenkinek előnyös. Itt már kétirányú, tehát neked hoteleket is fel kell hajtanod, illetve embereket, akik dolgoznak neked. Továbbá ezt akár diákmunkába is tovább tudod adni, például diákszövetkezeteken keresztül, így a juttatást is sokkal könnyebben megoldod.

Célpiac: A hotelek és szálláshelyek lesznek a munkaadóid.
Konkurencia: Még kevés a konkurencia itthon, így most kell lépned.
Megvalósítás, üzlet:
1. Felkeresni a szálláshelyeket az összeállított animátori feladataiddal, szolgáltatásaiddal
2. Érdemes már egyből gyűjteni a referenciákat, mert ezzel könnyebb lesz meggyőzni a többi szállót
3. Az ünnepekre fókuszálva még nagyobb hatékonysággal keresheted fel a szállásokat, tehát már előre is le lehet fixálni megbízásokat. A hotelek is főleg erre az időpontokra keresnek animátorokat.
Marketing:
Ahogyan a legtöbb ötletnél is írtam, vezess blogot, főleg kiemelve az egyes szolgáltatásokat és beszámolókat. Én el tudnék képzelni ennél az ötletnél egy olyat is, hogy valaki napi/heti videóblogot csinál a munkájáról. Utána máris könnyebb a direkt felkeresés.
Profitvárakozás:
Napidíjjal számolj mindenképpen, sőt, lehet olyat, hogy adsz nekik hétvégi csomagajánlatot. Egy-egy hétvégéért elkérhetsz 30-70 ezer forintot is akár, attól függően, hogy mennyit kell ott lenned.
Szolgáltatások, amik vonzóvá tehetik a te szolgáltatásod:
A szülők szeretik például, ha gyermekeik aktívan töltik a pihenést is, így érdemes valami extra dolgot is beletenned a csomagjaidba.

Az induló költséged tehát alacsony, az ajánlások útján történő értékesítés további költségmegtakarítást jelent számodra. Ezek az ötletek kisebb költségvetéssel is megvalósíthatók, de azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot. 

[adrotate banner=”5″]

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Ipari ingatlanok, ipari telkek, pörög az ingatlan piac ezen a területen.

Úgy beindult a magyarországi e-kereskedelem, hogy elfogynak a raktáraknak való telkek – HVG
Soha nem látott mértékben nőtt a kereslet a jó helyen lévő, nagy ipari telkek iránt – írta az Mfor.hu. A jelenségnek egyértelműen a koronavírus-járvány alatti e-kereskedelem gyors felfutása az oka. A portál azt is írja, hogy a telekárak a járvány másfél éve alatt legalább 20-40 százalékkal nőttek, és ma már nemcsak a raktárakat, csarnokokat fejlesztők, hanem a végfelhasználók is a vevők között vannak.
A lap megszólaltatta VLK Cresa befektetési igazgatóját, Takács Pétert, aki azt mondta, hogy

egyre több hazai és külföldi ingatlanfejlesztő szeretne pozíciót fogni, vagyis olyan területet vásárolni, ahol aztán logisztikai központot, gyártócsarnokot, raktárt hoz létre, és bérbe adja azt.

Emlékszel mit írtam arról, hogy mi történne, hogyha az Amazon bejönne Magyarországra? Pont az ilyen telkek, logisztikai központok felértékelődéséről írtam. Nos ez most a 2020-as e-kereskedelmi boom miatt pörgött fel jobban, mintha az Amazon jött volna. Olvasd el azt a cikket is! 

MinnerInstant

Az IoT (Internet of Things) világában elég maradinak tűnhet ez a tipp, de mindenképp próbáld ki! Legyen szó egy széljegyzetről, egy meeting „jegyzőkönyvéről”, vagy akár brainstromingról, a papírra leírt jegyzetek nem csak a memorizálásban segítenek, hanem a feldolgozásban is. Míg gépi jegyzetelésnél szóról szóra követjük az elhangzottakat, papírra történő jegyzeteléskor szelektálunk, a lényeget írjuk le, az összefüggéseket (később is) jobban átlátjuk és értelmezzük. Nem beszélve arról a pozitív hatásról, hogy a memóriánkat is fitten tartja, így aki gyakran ír kézzel, akár a demencia kialakulásának esélyét is nagymértékben csökkentheti. További jegyzetelős tippeket itt olvashatsz.

MinnerInstant

Amennyiben a weboldalad már rendelkezik titkosítással, válassz egy másik küldetést a minner.hu/kuldetes oldalról!

Mit jelent ez a tanúsítvány, és miért van rá szükség?

SSL (Secure Sockets Layer): egy olyan eszköz, amely azért felel, hogy titkosított és biztonságos csatorna jöjjön létre a kliens és a szerver között. Ez akkor igazán fontos, amikor bizalmas információkat kezelsz (nevek, címek, bankkártyaadatok, stb.), de a Google keresője is előrébb sorolja a tanúsítvánnyal rendelkező weboldalakat.

Sőt már a böngészők többsége figyelmeztet rá, ha SSL nélküli oldallal találkozik, hogy NEM BIZTONSÁGOS az oldal.

Bizonyára nem örülne neki a vásárlód és te sem, ha adatvédelmi szivárgás történne, ezzel akár a bizniszed sikerét is kockáztathatod. Ezért ma már alapelvárás, hogy rendelkezz SSL tanúsítvánnyal. Ha egy weboldal titkosított, a http:// url kiegészül, így https:// lesz a tanúsítvány megszerzése után, így könnyen ellenőrizhető bárki által. Hogyan tudod megszerezni? Mindenképp a tárhelyszolgáltatódnál érdeklődj! Mivel valószínűleg nem te leszel az első ezzel a kéréssel, nagy eséllyel meg tudják oldani pár ezer Forintért. Amennyiben még nem rendelkezel weboldallal, mindenképp járj utána, hogy rögtön titkosított weboldallal indulhass és ne utólag kelljen megszerezned a tanúsítványt.

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek