Instant: A Philips a közösségtől gyűjt pénzt az új termékére. 1,8 millió eurónál jár

Dátum

Megosztás

A Philips nemrég úgy döntött, IndieGoGo-n keresztül fogja először értékesíteni új termékét. A Screeneo névre keresztelt projektor alig 30 centiről képes 80″ átmérőjű képet varázsolni a falra. Nem kell felfúratni, a plaforról lógatni stb., van benne bluetooth, automata fókusz, egy tényleg nagyon jónak tűnő termék.

A sikere sem maradt el, ugyanis alig 10 perc alatt elérték az eredeti 30.000 eurós kampánycélt. Jelenleg 1.800.000 EUR fölött járnak és még több hét van a kampány zárásáig.

Forrás: indiegogo

A szuper termék mellett a Philips neve is elég komoly húzóerő. Az ilyen közösségi finanszírózással foglalkozó oldalakon többségében kis cégek szerepelnek, akár még csak induló startupok. Viszont egyre gyakrabban csinálnak kampányt nagy márkák, pl. a Hasbro, vagy a ROIDMI, a Xiaomi Ecosystem egyik márkája. Ők egy csomó IndieGoGo kampányol túl vannak már.

Míg a kis cégek van, hogy eltűnnek vagy felsülnek, addig egy Philips méretű márkánál nem kell ettől félni. A közösségi finanszírozásban nincs garancia arra, hogy a pénzedért a termék valóban elkészül és a cég sikerrel jár. Ismert, nagy nevektől viszont a legóvatosabb támogatók sem félnek. Eközben a cégnek ez hatalmas reklám, használhatja a „sikersztoriját” a közösségi médiában, de persze magazinok is lehozzák. Nekik nem is igazán a pénz kell, a marketing miatt használnak ilyen oldalakat, mint az IndieGoGo vagy a Kickstarter.

Ez érdekes! Olvasnék még!

Fotó: indiegogo.com

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.