Instant: A Philips a közösségtől gyűjt pénzt az új termékére. 1,8 millió eurónál jár

Dátum

Megosztás

A Philips nemrég úgy döntött, IndieGoGo-n keresztül fogja először értékesíteni új termékét. A Screeneo névre keresztelt projektor alig 30 centiről képes 80″ átmérőjű képet varázsolni a falra. Nem kell felfúratni, a plaforról lógatni stb., van benne bluetooth, automata fókusz, egy tényleg nagyon jónak tűnő termék.

A sikere sem maradt el, ugyanis alig 10 perc alatt elérték az eredeti 30.000 eurós kampánycélt. Jelenleg 1.800.000 EUR fölött járnak és még több hét van a kampány zárásáig.

Forrás: indiegogo

A szuper termék mellett a Philips neve is elég komoly húzóerő. Az ilyen közösségi finanszírózással foglalkozó oldalakon többségében kis cégek szerepelnek, akár még csak induló startupok. Viszont egyre gyakrabban csinálnak kampányt nagy márkák, pl. a Hasbro, vagy a ROIDMI, a Xiaomi Ecosystem egyik márkája. Ők egy csomó IndieGoGo kampányol túl vannak már.

Míg a kis cégek van, hogy eltűnnek vagy felsülnek, addig egy Philips méretű márkánál nem kell ettől félni. A közösségi finanszírozásban nincs garancia arra, hogy a pénzedért a termék valóban elkészül és a cég sikerrel jár. Ismert, nagy nevektől viszont a legóvatosabb támogatók sem félnek. Eközben a cégnek ez hatalmas reklám, használhatja a „sikersztoriját” a közösségi médiában, de persze magazinok is lehozzák. Nekik nem is igazán a pénz kell, a marketing miatt használnak ilyen oldalakat, mint az IndieGoGo vagy a Kickstarter.

Ez érdekes! Olvasnék még!

Fotó: indiegogo.com

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

Értékesíts ajándékkártyát! 20-30%-kal növelheti a forgalmad! + üzleti ötlet

Igazi magas labda, amit le kell tudnod csapni! Az ajándékkártya bevezetése egy vállalkozásba igencsak gyorsan megtörténhet, és ünnepi időszak (de ezen kívüli is) alatt...

Őrült black friday marketing ötletek azoknak a cégeknek is, akik ki akarnak ebből maradni.

A fogyasztók is várják ezt az időszakot, talán a kereskedők is, akik ilyenkor óriási is nyerhetnek, sőt akár piacot is szerezhetnek. Aztán ott vannak,...

Pofonegyszerű megoldás, az e-kereskedők többsége mégsem használja… Ne legyél a pénzed ellensége!

Te is tapasztaltad már, hogy a nagy e-kereskedő piaci szereplők szinte uralják a PPC piacot? Természetesen így is lehet forgalmat generálni Google vagy Facebook...

Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot

A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott...

Elindult Magyarországon a Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással

A "vásárolj most fizess később" szolgáltatás már külföldön nagyon népszerű és most itthon is belép a legnagyobb piaci szereplő. Buy Now Pay Later (BNPL)...

A magyarok 45%-a előfizetne azért, hogy akciósan vásárolhasson

Az online előfizetéseinktől elvárjuk a kiszámíthatóságot, ugyanakkor élményeket is szeretnénk – a Shoptet friss reprezentatív kutatása alapján az előfizetéses modell bőven rejt még lehetőségeket...

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet...

Kisvállalkozások webshoppal, akár te is egy lehetnél közülük!

Az elmúlt évek trendjében látszik, hogy az e-kereskedelemben igenis van helye a kisvállalkozásoknak. Akár a kézműves piacot nézzük, akár az egyedi webshopokat, vagy kreatív...

Piacra lépnék külföldön! De mennyibe fog ez kerülni?

Ki ne álmodna arról, hogy egy nap olyan nagy céget épít, hogy beveszi más országok piacait is? A probléma épp ez, hogy erről csak...