Instant: A Philips a közösségtől gyűjt pénzt az új termékére. 1,8 millió eurónál jár

Dátum

Megosztás

A Philips nemrég úgy döntött, IndieGoGo-n keresztül fogja először értékesíteni új termékét. A Screeneo névre keresztelt projektor alig 30 centiről képes 80″ átmérőjű képet varázsolni a falra. Nem kell felfúratni, a plaforról lógatni stb., van benne bluetooth, automata fókusz, egy tényleg nagyon jónak tűnő termék.

A sikere sem maradt el, ugyanis alig 10 perc alatt elérték az eredeti 30.000 eurós kampánycélt. Jelenleg 1.800.000 EUR fölött járnak és még több hét van a kampány zárásáig.

Forrás: indiegogo

A szuper termék mellett a Philips neve is elég komoly húzóerő. Az ilyen közösségi finanszírózással foglalkozó oldalakon többségében kis cégek szerepelnek, akár még csak induló startupok. Viszont egyre gyakrabban csinálnak kampányt nagy márkák, pl. a Hasbro, vagy a ROIDMI, a Xiaomi Ecosystem egyik márkája. Ők egy csomó IndieGoGo kampányol túl vannak már.

Míg a kis cégek van, hogy eltűnnek vagy felsülnek, addig egy Philips méretű márkánál nem kell ettől félni. A közösségi finanszírozásban nincs garancia arra, hogy a pénzedért a termék valóban elkészül és a cég sikerrel jár. Ismert, nagy nevektől viszont a legóvatosabb támogatók sem félnek. Eközben a cégnek ez hatalmas reklám, használhatja a “sikersztoriját” a közösségi médiában, de persze magazinok is lehozzák. Nekik nem is igazán a pénz kell, a marketing miatt használnak ilyen oldalakat, mint az IndieGoGo vagy a Kickstarter.

Ez érdekes! Olvasnék még!

Fotó: indiegogo.com

Nyiri Donát
Lassan 5 éve foglalkozom tartalomgyártással és máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél a hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

A Shoprenternek kihívója akadt? Próbáljuk ki a Shoptetet!

Bevallom még soha életemben nem készítettem webáruházat, így azt hiszem jó alanya vagyok egy ilyen próbakörnek. Ugyan nem tudok a Shoprenterhez viszonyítani, de ez...

Webshop üzleti modellek, ötletek, megoldások

Egyedi webshopot szeretnél? Igazán különbözni a többi piaci szereplőtől, sőt mondhatni kitűnni a tömegből? A jelszó: üzleti modell. Bármilyen vállalkozásról is legyen szó, mindegyik...

Csekklista a szlovák, cseh, román, lengyel piac meghódítására. Export csekklista

Ilyen euró árak mellett még inkább elgondolkodhattál azon, hogy a környező országokban is értékesítsd termékeidet. A nemzetközi piacra lépés nem csak lehetőség, hanem elengedhetetlen...

Csökkenő szállítási díjak Kínából. Jó hír, vagy a recesszió előszele?

Olyan alacsony díjszinteken lehet konténereket Európába szállítani Kínából, amelyek a koronavírus okozta árrobbanást követően sokáig elképzelhetetlennek tűntek. Kétéves mélyponton vannak mind a tengeri-, vasúti és...

Insant: Növekvő marketing trend a nosztalgia. Építs te is a retrora

Felívelőben lévő trend jelenleg a retro. Egyrészt nagyon divatosak a retro termékek. Az Amazonon tavaly 290%-al nőtt a keresés például a retro home decor...

Alibaba vs. valós céginfó. Így ellenőrizd a gyártó céges hátterét! [videó]

Felmerült már benned, mennyire megbízhatóak az Alibabán látható cégadatok? Magyar cégeket talán már rutinosan ellenőrzöl az Optenen vagy az e-beszámolón, de Kína nem a...

Instant: Bónuszt adni már kezdéskor? Jobban megéri, mint hinnéd

Nemrég találtam egy cikket, amiben olyan jutalmazási módszerekről írtak, amik kifejezetten jól működnek kisvállalkozások esetében is. Ezek között külön tetszett a signing bonus vagy...

Bútort eladni webshopban? A DODO-nak prémium szegmensben is sikerült

Ismerőseik mondták, hogy szerintük az emberek meg akarják majd tapogatni a bútorokat, és online nehéz lesz eladni, főleg prémium bútorokat, lakberendezési tárgyakat. Néhány év...