Vegán éttermet nyitott, de nem a trend miatt, mindezt vidéken. Veganeeta sztorija

Dátum

Megosztás

A Vodafone és a Minner közösen egy olyan interjúsorozatot indított el, amiben a díjnyertes, sikeres vállalkozók osztják meg velünk személyes történeteikben, hogy hogyan lehet a digitális mumusaidat a saját szolgálatodba állítani. Első interjúalanyunk Dr. Árvai Anita a Veganeeta Home vegán étterem megálmodója, alapítója. Én, Mándó Milán faggatom őket, természetesen igazi minneres verzióban. Anitának erős digitális jelenléte van, állandó kommunikációja országhatárokon túlról is bevonzza a vendégeket a Balatonalmádiban található étterembe. Mi a titka a jogászból lett étteremtulajdonosnak? Milyen digitális megoldásokat használ és milyen kihívásokkal szembesül éppen?

A videó rövid tartalma, összefoglalója

Tudjuk, hogy nem mindig van idő meghallgatni, megnézni egy interjút, de szeretnél azonnal elvinni magaddal valamit, így leírunk néhány fő gondolatot. Mivel az interjú rövid, így érdemes meghallgatni.

Kezdjük azzal az idézettel, ami Anita szemléletmódját legjobban lefedi:

Ne higgy annak, aki azt mondja, nem vagy rá képes! Ha van egy álmod, ne mondj le róla! Ha valaki nem tud valamit, azt szeretné, ha te sem tudnád. Ha akarsz valamit, tegyél érte! – Boldogság nyomában c. film

Dr. Árvai Anita vállalkozásának néhány sarokszáma – Veganeeta Home:

  • 4 éve indította el a Veganeeta Home éttermét
  • Több mint 700 értékelés a Google-ban
  • 18 fős csapat áll Anita mögött
  • 24 000 követő Instagramon
  • A vendégek 70%-a nem vegán, a vendégei 90%-a nem helyi

A legérdekesebb szakmai szemmel a vállalkozásában az, hogy nem a vegán trend felfutása miatt indította el a vállalkozását, hanem a saját meggyőződéséből, saját tapasztalat miatt. Továbbá nem könnyítette meg a saját dolgát azzal, hogy Budapest helyett Balatonalmádiban hozta létre az éttermet. A vendégei 70%-a nem vegán és a vendégei 90%-a nem helyi. Ehhez bizony kellett a digitális jelenlét, hogy így be tudja vonzani az embereket. A Veganeeta Home egyfajta kapu a vegán étrend megismeréséhez. Már a posztjai felkeltik az érdeklődését az embereknek, de az étterembe jönnek rá a vendégek igazán, hogy a vegán ételek is vannak olyan finomak, mint a húsos ételek.

Úgy ért el sikereket a közösségi médiában, hogy ő magánemberként nem használja aktívan a Facebookot, Instagramot. Tehát csak céges, üzleti célra használja ezeket a csatornákat. A saját mindset-jét adja át a közösségi médiában, rengeteg üzenet kap. Igazi információforrás a témában. Chaten, e-mailben is kérdeznek tőle, de élőben is (az étteremben) beszélget a vendégekkel. Nagy kihívás megválaszolnia a sok üzenetet, Facebookon már letiltotta az üzenet küldési lehetőséget. Instagram és e-mail üzeneteket fogadják csak. Úgy oldják meg, hogy egy munkatárs besegít a válaszok írásába.

Más is lehet olyan jó, hanem jobb, mint te.

A delegálás egy nagy kihívás volt számára, először szinte mindent ő csinált. Ha ezt így folytatta volna, akkor olyan szinten merült volna már ki fizikailag, hogy ma már nem működne az étterem.

A Google fiókjában, a Google Cégemben (térkép) több mint 700 értékelése van. Kihívása most, hogy az étlap mindig frissen felkerüljön a weboldalra. Továbbá terve, hogy most már a Google Cégembe is ott legyen az étlap.

Tiktok csatornát is elindította, de még nincs magas elérése, még tanulja, még barátkozik vele. Úgy gondolja el fog jönni az az idő, amikor már külsős marketingeseknél az ajánlataikban is szerepelni fog a Tiktok marketing.

Hallgasd meg a teljes interjút!

További interjúk, hasznos tartalmak a Vodafone Business oldalon elérhetők: https://vodafone.hu/digitalismumus

Ha a videó nem nyílik, meg, akkor kattints ide!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!