Reagálva a hazai és nemzetközi marketingtrendekre kiemelten foglalkozunk a kollaborációs marketing témával. Végre egy igazán izgalmas, etikus és mondhatni társadalmilag is jó marketingmegoldás. Összefogni mindig jó, főleg egy ilyen gazdasági helyzetben még fontosabb. A kollaborációs marketing kifejezés hallatán egészen biztosan még csak te is tapogatózól, hogy mit is jelenthet ez, hogy tudod a te cégedben ezt alkalmazni, vagy mi is kell hozzá. Egy élő videóban beszéltünk erről a Minneren nem is olyan régen, és ezt a felvételt szeretném megosztani veletek, továbbá a videó alatt leírni néhány fontos dolgot, amit érdemes tovább vinned.
5 millió forint értékű marketing-kommunikációs támogatást lehet nyerni. Már a videó is ezzel a felütéssel kezdődik. A K&H: üzletet ide! kollaborációs ötletpályázatára érdemes nevezned a kollaborációs ötleteddel (vagyis a partnereddel közösen). Két legyet ütsz egy csapásra. Nyerhetsz is, és közben a kollaboráció által új vevőket, érdeklődőket tudsz szerezni a vállalkozásodnak.
A videóban említett fontos információk:
- A pályázat: https://www.uzletetide.hu/kollab
- Vevőszerzési KOLLAB kézikönyv, amit a Minner készített a K&H ajánlásával. Itt tudod letölteni. Ebben még további példákat, feladatokat találsz, hogy sikeres marketing csatornád legyen a kollaboráció. A fenti videóban ez alapján dolgozunk, ez alapján ötletelünk.
- A videóban említett Minner KOLLAB kategória: https://minner.hu/kollab/
- A videóban említett kollaborációs példák: 3 kollaborációs ötlet, amivel akár 5 millió forint marketing-kommunikációs támogatást is nyerhetsz
- Pályázat beküldése 2024. október 31-ig az uzletetide@kh.hu e-mail címre
- A kitöltési útmutató videó: Így pályázz a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára
- Minner Extra Facebook csoport, ahol KOLLAB társat találhatsz. Kattints ide!
Fotó: Canva