Így pályázz a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára. Útmutató

Dátum

Megosztás

Te is elgondolkodtál a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatán? Igencsak kecsegtető a fődíj, amely 5 millió forint összértékű marketing-kommunikációs támogatást jelent, és természetesen a különdíjak is vonzzák a vállalkozók tekintetét. A videó célja, hogy bemutassuk röviden, hogy hol is találod a kitöltési űrlapot, ami valóban egyszerű és könnyen feldolgozható. Segítünk a kitöltéssel úgy, hogy egy példán keresztül mutatjuk be azt, hogy mit-hová kell írni, mire figyelj a pályázat beadása során. Innen már csak egy kollaborációs partnerre van szükséged, hiszen ezt a pályázatot minimum két cégnek kell közösen beadnia. A legjobb hír, hogy csak ötlettel is lehet pályázni, nem kell az, hogy megvalósítás alatt legyen a kollaborációs együttműködés.

A kitöltési útmutató videóban:

Kitöltési útmutató szövegesen és a linkek, további segédletek

A Letöltöm gombra kattintva a kollaborációs ötlet pályázati anyagát látod magad előtt, amit a képen is látsz:

Ez egy szerkeszthető pdf, vagyis a rublikákba bele tudsz írni. Ne felejtsd el, hogy a jobb felső sarokban kell majd lementened.

Később is tudod módosítani, ha ezt itt lemented a gépedre.

Adatokhoz segítség:

  • A résztvevő neve: a kollaborációban szereplő egyik cég / vállalkozás neve.
  • A nevek a résztvevő kapcsolattartójának neve rublikákba kerünekl.
  • Közösségi média oldal adatoknál nem kell linket megadni, hanem elég az adott közösségi oldal nevét megadni, vagy @-jel utáni részt beírni. pl. Minnernél @minner.hu
  • Hogyha több mint 2 résztvevő van, akkor például a 2. partner adatainál vesszővel elválasztva -megadjátok a 3. partner adatait is.

Lejjebb görgetve kell összefoglalni a tervezett kollaborációt.

  • KOLLAB ötlet elnevezés: röviden a közös kampány neve
  • KOLLAB ötlet leírása röviden: Írjátok le röviden melyen az együttműködés típusa, keresztmarketing, egymás ajánlása, közös termék, közös ajánlat… (ehhez segítség a KOLLAB kézikönyvben, töltsd le!)
  • KOLLAB ötlet célszegmensei: itt a célcsoportra vonatkozik a kérdés, vagy akár az is, hogy melyik cégnél csapódik le a figyelem, vagy éppen azt írod be, hogy a vásárlók kapják meg az információt, vagy a közösségi médiában a követők.
  • KOLLAB ötlet megvalósítás tervezett eszközei: Hol kommunikáljátok majd, milyen marketing eszközökkel a közös együttműködést?
  • KOLLAB ötlet megvalósítás tervezett költsége: Jó is, hogy közösen átgondoljátok majd, és itt már segítünk abban is, hogy közösen megbeszéljétek ki mennyit tesz bele az együttműködésbe. Javaslom figyelembe venni, hogy itt ez szinte egy 2in1 reklám, vagyis a partner miközben reklámozza saját magát, akkor téged is, míg fordítva is igaz. Dupla akkora figyelmet kapsz adott összegre.

Érdemes megnézni a videót, ahol bővebben beszélek a kollaborációs pályázat kitöltéséről, és a példák segíthetnek abban, hogy te is közelebb kerülj a saját sikeres kollaborációdhoz. Ha további kérdésed van, akkor pedig fordulj hozzánk is bátran, mert a K&H kiemelt partnerei vagyunk a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatában (hello@minner.hu e-mail címre bátran írj!).

Kollaborációs partnert keresel? Javaslom a hazai üzleti Facebook csoportokban posztolni erről, illetve a Minner Extra csoportban kiemelten kezeljük ezt a témát, bátran posztolj. Érdemes figyelni a K&H: Üzletet ide! oldalon az üzleti eseményeket, ahol szintén partnerekre találhatsz.

Kapcsolódó tartalmak:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!