A lottóötös ott van a vállalkozásodban? Te is úgy érzed?

Dátum

Megosztás

Ott állsz, a forgalmad 5-10%-ot mozog fel-le hónapról hónapra, de valahogy nem akar ugrani, többszöröződni a bevétel, sőt a nyereség. Mintha egy képzeletbeli plafon lenne fölötted, amit nem tudsz áttörni, holott minden tudásod, eszközöd megvan hozzá, és még a konkurenciánál is jobbnak érzed magad. 

Pont néhány hónapja találkoztam ismét egy emberrel, cégvezetővel, aki a fentieken már mind túl van. Ezt a friss élményt szeretném elmesélni. Ő már ott van, ahová te is szeretnél megérkezni. Úgy állt ott előttem, mint egy lottónyertes, kiegyensúlyozottan, boldogan.

Valahol a 380. üzleti konzultációmnál jártam, amikor is egy olyan vállalkozó foglalt nálam tanácsadásra időpontot, akinek a cégének a forgalma 1 milliárd forint. Amikor a telefont megragadtam két érzés kavargott bennem. Egyrészt, hogy de jó, ilyen nagy cégek is a Minnerhez fordulnak, a másik pedig az volt, hogy de én mit is tudok neki segíteni. Mikor betoppantam az Andrássy úti irodájukba és megpillantottam a cégvezetőt, na akkor nyeltem egyet és magamban azt mondtam: “Huhh Milán, kösd fel a gatyát”. Már karizmában felülmúlta szinte minden üzleti ismerősömet, látszott ő már megérkezett oda, ahová a Minner szolgáltatások eredményeképpen eljuthatna. Na, de akkor mit akart ő tőlem, a Minnertől?  

Az illető nem a vállalkozásában kért tanácsot, hanem előzetesen már megvette a tőzsde képzést, és szeretett volna mélyebben belemenni úgy, hogy átbeszéljük most éppen jó irányba fektet-e be és én még milyen szektorokban látok fantáziát. Na, de én! Persze nem hagyott a kíváncsiság és rátereltem a témát a cégére.  Kihívásként éltem meg azt, hogy a tőzsdés segítség mellett még a cégével kapcsolatban is adjak valami pluszt. Ez elmondása szerint így is sikerült, de mindeközben én is tanultam tőle több mindent. Sőt jegyzeteltem is, hogy ezt elmondhassam nektek. 

Mit mondott az a cégvezető, akinek a méretéhez te is fel szeretnél nőni? 

  • Ha tervezésről, cégstratégiáról van szó, akkor azt vallja, hogy:

“Ha nem ijedsz meg attól a gondolattól, hogy mit fogsz csinálni a vállalkozásoddal 3-5 év múlva, akkor még nem elég jók a terveid”.  

Mert mitől is sokszorozódna az eredményed? Hogy ugyanazt csinálod? Azt más is tudja. Sőt átlagos tervvel, átlagos eredményt érsz el.

  • Azt kutatta mindig, hogy mit ront el a konkurencia, mit nem csinál meg, és azt ő mind-mind fejlesztette a saját vállalkozásában. 
  • Az innováció szót sokszor használta a beszélgetés közben, pedig egyébként olyan termékre épül a vállalkozása, aminél már nincs nagyon innováció. Helyette ő a munkamenetre értette, hogy a digitális eszközöket használja, vagy például a márkaépítést, sales-t, vagy a pénzügyet. Azt mondta:

“Ahhoz, hogy a versenyben jobb eredményeket érjünk el innoválnunk kell ahol csak tudunk, ehhez pedig össze kell gyűjteni minden információt, amit csak találunk.”

  • Volt még egy izgalmas gondolata. Amiben szintén egy rugóra járt az agyunk: Ha mindent úgy csinálunk, mint eddig, akkor mitől is változna bármi? – ezt én többször is írtam már nektek posztokban, főleg amikor arra biztattalak titeket, hogy legyen új terméketek, szolgáltatásotok.
  • Sportolj minden nap, adj magadnak pihenő időt! Ezt arra is mondta, hogy volt neki már kiégése, amire ezt a gyógyírt találta. 

Ez jó hír! Mert nem kell hozzá londoni iroda, 100 alkalmazott (neki 8 van!!!), mindenféle milliós beruházás, drága digitális szoftver, hogy te is szintet lépj. Tehát a kifogásokat magad mögött tudod hagyni. Lépjünk a tettek mezejére. Neked információk kellenek! Ez következik most: 

Találjuk meg a lottószelvényed a vállalkozásodban

Több mint 1 hónapot foglalkozunk a vállalkozásoddal, veled!

Gyere el a Minner konzultációs napjára, ahol átólzéig átnézzük a cégedet! Megvizsgáljuk több oldalról is a vállalkozást, a problémákat, a lehetőségeket, és közben jól is érzed magad.

Kezdjük az árral, mert egészen biztosan az érdekel.

59 000 forint a részvételi díj.

440+ üzleti konzultációval a hátam mögött pontosan tudom, cégvezetőként, menedzserként, vállalkozóként mire van szükséged, és a Minner hogyan tud segíteni a céljaid elérésében, a vállalkozásod fejlesztésében.

A kutatásokból tudjuk, hogy egy sikeres cégvezető, menedzser munkaidejének 32%-át cégstratégiával, vállalkozásfejlesztéssel tölti – azaz tervez, elemez, növekedésen gondolkodik (The Alternative Board).

De tudjuk azt is, hogy a gyakorlatban ezt milyen nehéz megoldani a napi rutinfeladatok mellett, vagy két tűzoltás között (hogy a Covid-19-ről már ne is beszéljünk).

Ezért egy olyan eseményt szerveztünk, ami során egy alkalommal letudhatod a nagy részét ennek a 32%-nak: a Minner konzultációs napon egy egész napos esemény során ellenőrizzük, jó irányba halad-e a vállalkozásod, és feltérképezzük, milyen új, kiaknázatlan lehetőségek állnak még előtted.

4-en 8 órán át foglalkozunk a vállalkozásoddal 

+ több óra, amit mi már felkészüléssel töltünk, hogy képben legyünk a piacoddal, problémáiddal. 4 Minner munkatárs veszi kezelésbe a vállalkozásod!

A konzultációs napon 12 vállalatvezető, vállalkozó vagy cég (akár több képviselővel) vesz részt egyszerre, így egymástól is tanulhattok, és networkingre is van lehetőség.

Jelentkezésed után felvesszük veled a kapcsolatot, előre tájékozódunk a cégedről, piacodról, problémáidról, hogy alaposan felkészülhessünk.

Az esemény és a workshop során egy több oldalas munkafüzetet fogsz kitölteni magadnak, így a nap végére elkészíted a saját, személyre szabott Minner üzleti tervedet! Azon fogunk dolgozni, hogy ebbe új ötletek és konkrét lépések kerüljenek, amire tudsz a következő évben hivatkozni, és stratégiát építeni.

Mándó Milán, a Minner alapítója is személyesen is fog foglalkozni a vállalkozásoddal a konzultációs napon. Sőt a felkészülési idő közben a beküldött információidat szintén fel fogja dolgozni. Lépj minél előbb, hogy sok időnk legyen rá! 

Kiket várunk?

  • Szeretnéd, hogy több szakértői szem is átnézze a vállalkozásodat
  • Elakadtál egy projekt megvalósításában, szeretnéd kristálytisztán látni a folyamatokat és lépéseket
  • Szeretnéd több, mint 10 ember véleményét kikérni az új ötleteidről
  • Nincs kivel megbeszélned a vállalkozásodat, üzleti kérdéseket
  • Nagy növekedés vagy átalakulás előtt állsz, amit profi módon szeretnél lebonyolítani
  • Elértél egy plafont, amit nem tudsz átugrani
  • Vagy megerősítést keresel, hogy merre tovább

Minél előbb lefoglalod a helyed, annál előbb el tudunk kezdeni foglalkozni a cégeddel (felkészülési időszak). 

Mire számíthatsz a konzultációs nap előtt, alatt és után?

Foglald le a helyed! – Reggeltől velünk leszel!

1. Felkészülés

Mándó Milán, a Minner alapítója is személyesen is fog foglalkozni a vállalkozásoddal a konzultációs napon. Sőt a felkészülési idő közben a beküldött információidat szintén fel fogja dolgozni. Lépj minél előbb, hogy sok időnk legyen rá! 

Miután lefoglaltad a helyed, felvesszük veled a kapcsolatot: e-mailben küldjük az űrlapot, amin bekérünk minden szükséges információt a cégedről, piacodról, problémáidról. Ezt jól átgondolva, alaposan töltsd ki – neked is a segítségedre lesz, ha nem az esemény során kell megtippelni a válaszokat!

Ne aggódj, a beküldött adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, és kizárólag a felkészülésre használjuk.

A célunk, hogy igazán képbe kerüljünk a cégeddel kapcsolatban. Ezért mielőtt eljössz hozzánk kitöltesz egy űrlapot és mi ez alapján elkezdjük a felkészülést.

2. Az esemény

Legközelebbi időpont: Január 13. Csütörtök. Foglald le a helyed! – Reggeltől velünk leszel!

A konzultációs napon Budapesten, egy előre egyeztetett helyszínen (szervezés alatt) találkozunk reggel 8:30-kor, majd ismerkedés és a reggeli kávé után Mándó Milán előadásával kezdődik az esemény.

A ráhangolódás után 3 fős csoportokban workshop következik. A workshop során a beszélgetést, ötletelést felváltva vezetik a Minner munkatársai. A vállalkozásod szempontjából minden fontos üzleti területet átbeszélünk, a marketingtől a KPI-okon át a digitalizációig.

Mándó Milán, a Minner alapítója is személyesen is fog foglalkozni a vállalkozásoddal a konzultációs napon. Sőt a felkészülési idő közben a beküldött információidat szintén fel fogja dolgozni. Lépj minél előbb, hogy sok időnk legyen rá! 

A felmerülő ötleteket, tennivalókat helyben felírod a munkafüzetedbe (ezt mi fogjuk adni neked), amiből így egy testreszabott üzleti terv lesz a nap végére.

Délben együtt megebédelünk (ételallergiát, speciális igényt az űrlapon tudod majd jelezni), majd egy második előadás fog ráhangolni a délutáni munkára. Milán előadása után folytatódik a workshop egészen 16:30-ig.

Erre számíthatsz időpontokban:

  • 8:30-9:00 – érkezés a helyszínre, kávé, ismerkedés a többi résztvevővel.
  • 9:00-9:20 – Mándó Milán előadása
  • 9:30-10:30 – Workshop – Felváltva fogsz a Minner munkatársaival, köztük Mándó Milánnal workshopolni, miközben saját magad írod meg a testreszabott, átfogó akciótervet.
  • 10:30-10:45 – Szünet
  • 10:45-12:00 – Workshop 
  • 12:00-12:45- Közös ebéd a helyszínen
  • 12:45-13:15 – Mándó Milán előadása
  • 13:15-15:00 – Workshop
  • 15:00-15:15 – Szünet
  • 15:15-16:30 – Workshop

3. Utánkövetés

A konzultációs nap után sem hagyunk magadra! Ha az üzleti terved, ötleteid végrehajtása során elakadsz, az eseményt követő 6 hónapban bármikor fordulhatsz hozzánk, és segítünk.

Ott helyben lépésekről is beszélünk, hogy akkor most mit is csinálj, ezt mind közösen átbeszéljük, hogy tényleg valóban az megfelelő számodra. 

Az elkészült üzleti terved alapján már egyébként azon a héten el tudod kezdeni annak a megvalósítását, amiről a konzultációs napon szó esett. Utána pedig mindig ott lesz ez a terv csak fel kell lapoznod. Ez olyan lesz, ami megkönnyíti a későbbi stratégia tervezésedet is, és segít abban mikor merre indulj el. 

Foglald le a helyed!

Minél előbb lefoglalod a helyed, annál előbb el tudunk kezdeni foglalkozni a cégeddel (felkészülési időszak). 

Tudjuk mire gondolhatsz!

Elmegyek a konzultációs napra és semmi újat nem kapok.

A soron következő alkalom a 6. lesz már az így megszervezésre kerülő konzultációs napokból. A visszajelzések alapján is fejlesztettük, hogy a legtöbb értéket adjuk. Ahogy látod majd az értékelésekben, valaki még azt is írta, hogy emeljünk árat. Ezt még nem tettük meg. Hogyha 11 óráig úgy érzed, hogy nem kaptál semmit, akkor bátran elmehetsz és visszatérítjük a részvételi díjat. Nekünk a célunk az, hogy segítünk.

Nem értenek a területemhez a tanácsadók

A felkészülési időszakot azért vettük be, hogy ezt a félelmedet kiküszöböljük. Legutóbb például a légtechnika rejtelmeibe is beletanultunk, hogy igazán segíteni tudjunk, de még állami szférának szánt közétkeztetési szoftver tulajdonosai a konzultációs napunk révén ismerték fel a következő lépéseket és kezdtek a jó irányba menni.

Beszéljenek az ügyfeleink helyettünk

Íg élték meg a konzultációs napot, a Minnerrel való közös munkát:

Legyél okosabb a konkurenciánál! Irány a MinnerAkadémia! Foglald le a helyed!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Mercedes lóerő előfizetés, Walmart a Facebook új kihívója – Hírszemle podcast

A BMW után a Mercedes is előállt az előfizetéses extrák ötlettel, de még jobban feldühítette az embereket, mint a másik autómárka. Benne van az...

Bennfentes információk a Spar beszerzési osztályáról. Hogyan leszek beszállító? [podcast]

Bár már hallottam a Hungaricool by Spar lehetőségről, hogy magyar gyártók, márkák fel tudnak kerülni a Spar polcaira, ám kíváncsi voltam a sokkal mélyebb...

A fiatalok NEM csak rövid videókat néznek & Elon Musk jó példakép? – Minner hírszemle

Vajon jó ötlet szemben menni a Black Friday akciókkal? Egy cég így tett, érdekes megoldást választott. Kiderült, hogy a fiatalabb generáció mégis megnézi a...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Ki profitál a Black Fridayból? A magyar kereskedők magukat vágják át?

Hivatalosan Amerikában a Hálaadás napjához köthető a Black Friday: a Hálaadás minden évben november negyedik csütörtökére esik, aminek a másnapja a Fekete Péntek, ami...

Mit szóltak a befektetők Donát sörnaplójához? Pitchversenyen voltunk – Business GYM

Egy hete indult el Donát közösségi finanszírozó kampánya a Brancs közösség honlapján (Beerálom), ahol is elővásárlókat gyűjt a sörnapló termékére. Mivel ő is az...

Csekklista étterem, bár, vendéglátóhely digitalizációjához. Digitális vállalkozói attitűd kialakítása

Megnyitsz egy cikket valamelyik média oldalon, aztán egyből szembetalálkozol a digitalizáció szóval. A legtöbb esetben nagy igazságokat írnak, itt-ott találni tippeket is, de vendéglátósként...

Tech cégek kirúgási hulláma, Új kereső a Google ellen, VB antiszponzor kampány – Hírszemle podcast

Valami van a levegőben! A tech szektor elbocsátási hulláma azért is lehet furcsa, mert azért egy trendi területen történik. Téma lesz egy saját projekt...