Úgy hívják, hogy kampány. Következetes posztolási stratégia legyen az Facebook, YouTube, Instagram, TikTok… Nálad is úgy van, hogy a tegnapra kellene a marketing, legalább egy poszt – folyamatos marketingkényszer. Néha én is úgy érzem, mintha egy „sohavégetnemérős” folyamat lenne ez a marketing.
Mindig ki kell találni valami újat, pörögni a hirdetéseken, ötletelni a marketingen, kreatívkodni.
Egy ponton az is lehet, hogy elkezded unni. Aztán látod a Minnert, és kívülről akár úgy is tűnhet, hogy 0-24-ben dolgozok azon, hogy ennyi tartalom, poszt, kampány kimenjen a Minneren. A valóság sokkal kevésbé drámai – a kulcs, hogy nem kapkodok, csak tervezni kell és szó szerint marketinghatékony leszel.
Lássuk, mi játszódhat le benned, hiszen ugyanabban a cipőben vagyunk, ugyanabból dolgozunk, ugyanazokból az alapanyagokból főzünk. Akár vállalkozó vagy, akár marketinges ezek biztosan eszedbe jutnak, gátolnak. Nemcsak leírjuk, meg is oldjuk!
Mindent is jó lenne hirdetni. Hogyan?
Tudod mit szeretek a vásárlókban? Hogy akaratosabbak és fantáziájuk is nagyobb, mint gondolnánk. Ha van 10, sőt 100 különböző terméked, szolgáltatásod, akkor is elég lehet az, hogy egyet vagy maximum kettőt, esetleg egy fő kategóriát hirdetsz. Például ha egy mozi popcorn akciót hirdet akkor értelemszerűen a filmeket, mozijegyet is reklámozza. Sőt, ezt még viheted egyel feljebb is stratégiában. Egy valamit hirdetsz és mégis mindent. Ezt ha megérted, a konkurencia máris csak a hátsó feledet fogja látni! A varázsszó: kampány. Folytassuk!
Ha szezon van – például karácsony -, akkor megy a bolt. Azon kívül vérhörgős black metal az értékesítés.
Képzeld el, hogy saját szezonod van! Saját magad kreálod. Ezt hívjuk kampánynak. Ha sikerül még magasabb szintre lépni és a termék mellé időszakosan egy témát, problémát, igényt kampányfókuszba helyezni, akkor átütsz egy még nagyobb falat. Egy olyan falat, amit csak kevés cég mer használni, mert nem hiszik el, hogy a kevesebb néha több.
Az összefüggő kampány a fogyasztó fejében összeáll, megjegyzi.
A MinnerAkadémia kampánykészítés minikurzusában például télen adunk el kerékpárt. Egy kampánnyal, mindössze néhány hirdetéssel, kreatívval. Folytassuk, mert ez érdekelni fog!
Ezzel mindennap foglalkozni kell. A marketing ilyen…
Nem! Természetesen a marketingnek folyamatosnak kell lennie, de lehet ezt okosabban is! Úgy is lehet marketingelni, hogy sokkal jobban megtervezed, ezáltal kevesebb időt kell majd beletenned. Ezáltal: A marketingzaj probléma helyett lehetőség lesz a számodra, téged meg fog hallani a fogyasztó.
A MinnerAkadémia kampánykészítés kurzusában, stratégiájában így néz ez ki: előre dolgozunk, így mint látod majd a minikurzusban igazából a cél egy kampányoldal, ajánlat, termékoldal létrehozása, majd azt használjuk fel hirdetésekben, közösségi média posztokban. Egyszer dolgozunk csak a kampányon, majd utána az nemcsak egy jó alap lesz, hanem teljes egészében adja a marketing hirdetések szövegét! Talán csak képeket kell hozzátenni majd. És mondom a legjobb hírt! Mindössze 30 perc a minikurzus!
A konkurencia másolja a marketingemet
Kampánymarketingnél megfigyeltük, hogy a konkurencia hiába másol, attól még saját stratégiáját is alkalmazza, ezért marad neki ugyanúgy kagyvasz a marketingje. A fogyasztót másolással még nem éri el. Ráadásul végig le lesz maradva mögötted, hiszen te már a következő 2-3 hónap kampányán dolgozol, amit egyébként ő nem is ért, és hülyének néz, hogy miért csak egy-két terméket vagy mi ez a téma, üzenet, amit a marketingedben lát.
Árakciózok, az is kampány, van is forgalom
Gondolom téged is bosszant, hogy az árakció kétszer is pénztárcagyilkos. Nemcsak engedményt adsz, de még reklámoznod is kell. Dobjuk az árakciót! Máshogy kell a fogyasztót megfogni, ha azt akarod, hogy ne az áron legyen a szeme, érzelmei. Erre megoldás a kampány, ahol a szövegek, képek, következetesség, és állandóság segítségével teremtjük meg, hogy a figyelem ránk szegeződjön. A cél, hogy mi oldjuk meg a vevő problémáját, mi elégítsük ki a fogyasztó igényét – és már nyílik is az a pénztárca!Irány a kampánykészítés minikurzus! Legyen saját szezonod!
Legyél okosabb a konkurenciánál, szerezz több információt!
Csináljuk! Legyen kampányod!
A legjobb ár / érték arányú képzésnek jelölték az ügyfeleink a marketing kampánykészítési minikurzust. A mini arra vonatkozik itt, hogy csak a kampánytervezésről szól, és azonnal használni tudod. Marketing kampány készítés online minikurzus
fotó: Noah Buscher /Unsplash