Meddig legyél a saját marketingesed?

Dátum

Megosztás

Vállalkozóként az egyik legnagyobb mérföldkövet a marketingünk kiszervezése jelenti. Egy ilyen nagy lépést minden esetben hosszas gondolkodás előz meg, ezért most szeretnék Neked egy kis segítséget nyújtani, hogy mikor és hogyan dönts helyesen ebben a kérdésben.

Először is mindenképpen azt kell megnézned, hogy jelenleg mi jellemzi a marketingedet. Mennyi időd jut tisztességesen foglalkozni vele? Milyen eredményeket produkálsz? 

Várjunk! Tisztázzuk, hogy mikor marketingezel tisztességesen és eredményesen!

  • Az online és az offline marketinged támogatja egymást, a kitűzött célokat teljesítik.
  • Követed a trendeket és szükség esetén újrastrukturálod a kampányaidat. 
  • Több, számodra releváns reklámcsatornát is használsz, amelyek jó megtérüléseket hoznak. 
  • A social mediára külön hangsúlyt fektetsz. 
  • Az online hirdetéseidet folyamatosan optimalizálod, több célközönséget is tesztelsz.
  • Legalább 3x posztolsz egy héten, azaz általános marketinggel támogatod a kampány marketingedet.
  • Leköveted a piac változásait és kiszolgálod a célközönséged megújuló igényeit. 
  • Új marketingfogásokat tesztelsz és ezek be is válnak. 

Ez a lista természetesen nincsen kőbe vésve, de jól mintázza, hogy rengeteg teendő van egy vállalkozás marketingjével. Ha jelenleg azt érzed, hogy ezekkel a feladatokkal tisztában vagy, de a nagy eredményekre még várni kell a céged fejlettsége miatt, akkor még ne foglalkozz a kiszervezés gondolatával. Most koncentrálj arra, hogy biztos alapokon álljanak a folyamataitok és minél előbb levethessétek a gyerekcipőt. 

Elsősorban akkor érdemes egy szakértői csapattal együtt dolgozni, amikor:

  •  a marketinged már a prioritási listád fenekére csúszik idő híján 
  • az általad kezelt hirdetések csak égetik, és nem termelik a pénzt
  • az eddig jól működő értékesítési stratégiák most nem hoznak vásárlásokat
  • elfogytak a kreatív ötleteid és nem tudod fenntartani a célközönséged figyelmét
  • az üzleti modelledben reformokra van szükség
  • már ki tudsz fizetni havi 150.000.-200.000.Ft-ot a későbbi sikered érdekében 
  • már teljesen komolyan veszed a vállalkozásod, és őszintén hiszel benne, hogy még sokkal több van benne, mint amit egyedül tudtál kihozni belőle

Ha most valamelyik, vagy akár több pontban is magadra ismertél és úgy érzed, hogy az egekig tudná röpíteni a vállalkozásodat az, ha egy egész ügynökség dolgozna a céged marketingjén, akkor mindenképpen olvass tovább! 

Napjainkban az online marketing elképesztő mértékben felértékelődött, ezért én azt tanácsolom, hogy egy olyan céget keress, akik erre a területre specializálódtak. 

Egy professzionális ügynökség mindent a kezedbe fog adni ahhoz, hogy ne csak belépj a különböző platformokra, hanem berobbanj! Általában többféle csomagot kínálnak, amelyek az egyszerűbbtől egészen a komplex szolgáltatásokig terjednek. Egy komplex social media marketing szolgáltatás például magába foglalhatja: 

  • Kommunikációs és hirdetési stratégiák felállítását
  • A Facebook hirdetéskezelőd teljes átvételét, a hirdetésid kezelését
  • Google Adwords hirdetések beállítását és kezelését 
  • Posztok elkészítését és időzítését a profilodra 
  • Influencer kampányt 
  • Kreatívok elkészítését
  • Folyamatos tanácsokat, akár offline marketinghez, a bevételed növelése céljából
  • Javaslatokat a webshop, árazás javítására, korábbi tapasztalatok alapján

Tehát egy jó együttműködés azon felül, hogy rengeteg időt fog megspórolni Neked, a vállalkozásod pénztermelő motorjává is válhat. Fontos leszögezni azonban, hogy a kiszervezés nem azt jelenti, hogy a vállalkozó hátat fordít a marketingjének és mindent az ügynökségre hagy. Ha valódi áttörésre vágysz, akkor meg kell fogadd a szakemberek tanácsát és Neked is akarni kell a sikert!

Most joggal merülhet fel benned a kérdés, hogy melyik magyarországi ügynökséghez fordulj? 

Én elsőként mindenképpen a Follow Marketing mostanra 10 főből álló csapatát ajánlanám Neked! A cég alapítója Kovács László, hazánk első Instagram szakértője olyan embereket gyűjtött maga köré, akik hozzá hasonlóan mindent megtesznek az ügyfeleik sikeréért és nem elégszenek meg az átlagos munkákkal. 

Elképesztő eredményekkel büszkélkedhetnek és több száz vállalkozás történetébe írták már be magukat. Sok ügynökséggel ellentétben, ahol a hirdetéskezelők látnak el minden feladatot, a Follownál minden területen egy különálló, szakértői csapat dolgozik, ezzel biztosítva a hirdetések beállításának, a szövegek megfogalmazásának és az ügyfélkezelés legmagasabb minőségét. 

Jelenleg hirdetés- és profilkezeléssel, Google Adsel és tanácsadással foglalkoznak! 

Ismerd meg a szolgáltatásaikat közelebbről is és keresd fel őket bátran: followmarketing.eu/szolgaltatasaink/

Remélem, hogy hasznosnak találtad a cikkem és most már könnyebb lesz számodra a kiszervezés örök dilemmájának a megoldása!

Korábbi cikkünk a témában: Hogyan tud elérni egy marketingügynökség 10-szeres megtérülést Facebookon és Instagramon?

Fotó: HeadwayUnsplash

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...

„Nem merek külföldön értékesíteni, még nem tartok ott” – De miért is nem?

Egy ideje téma már a Minneren, hogy az export nem egy megugorhatatlan dolog egy kisebb cégnek sem. Nem akarunk köntörfalazni, az Everigo szponzori partner...

Hol fogunk a jövőben bankolni? Adócsalásért kapott bírságot az Airbnb. Sminkfilter, mint marketing eszköz? Könyvajánló

A BigTech hozhatja el a pénzügyi forradalmat? A nagy bankok versenytársa a Google és a Microsoft, legalábbis ezt gondolja a bankok 40%-a. 779,5 millió...

Erre a tudásra vágysz szabadúszóként, még ha nem is tudsz róla! A T-típusú vállalkozók

Manapság egyre több olyan munkavállalót keresnek a cégek, akik T-típusúak. Van egy skill, amiben kifejezetten expertek, viszont nem csak abban járatosak, hanem picit mindenhez...

A LifeTILT dráma vagy egy új kezdet? Exkluzív beszélgetés Balogh Tamással

A napokban belefutottam a LifeTILT legfrissebb posztjába, amiben az új márkatulajdonos leírja, hogy szeretnének visszatérni a LifeTILT korábbi szellemiségéhez, látványvilágához. Nos a kommentelők és úgy...

Tűnj ki a tömegből kézművesként! Kézműves vállalkozó marketing tippek

Kézművesként nem könnyű kitűnni sok száz másik alkotó közül. Főleg, hogy nem is csak velük, de még a tömeggyártott alternatívákkal is versenyzel a lehetséges...

Ajándékozz olyat, ami hasznot termel és az inflációt is kiröhögi

Az ünnepi időszakban is érdemes felnézned a MinnerAkadémiára, mert már ajándékba is vehetsz online üzleti képzést. Garantáljuk, hogy ez az ajándék nem végzi a...

Innovációs csapat létrehozása. Gyorsan növekvő cégek 6. rész

Ha gyorsabban akarunk növekedni, akkor ide bizony új eszközkészlet, új rutinok, új dolgok kellenek. Ehhez elengedhetetlen, sőt már-már magával értetődő, hogy bevonjuk a csapatunkat....

Ezért nem működik a homeoffice? Tesla Cybertruck – beperelnek, ha eladod? Üzleti könyvajánló

A LIDL és a Rossmann bejelentette, hogy a dolgozóknak a december 24-i napot megadja szabadnapnak. Ez az új dolgozói juttatás? Milyen a hazai homeoffice...