Mennyi követő kell ahhoz, hogy abból bevételed legyen? Mire költs? Ötletek a cikkben!

Amikor közösségi oldal “felhúzásán” gondolkodunk, akkor mindig felmerül bennünk a kérdés: Mire költsünk? Új követők szerzésére? Csináljunk nyereményjátékot? Kell a sok követő? Mennyi követőnk legyen? Hogy vegyem rá őket, hogy vásároljanak? Ez a cikk segítségedre lesz abban, hogy megfelelően tudj tervezni.

A minimum elérése

A legnagyobb közösségi oldalon, a Facebook-on 1000 követőszám az, amivel már lehet mit kezdeni, és még a cégünk, termékünk iránt is nagyobb lesz a bizalma a leendő vásárlóinknak, érdeklődőinknek. Nagyrészt tehát ez a minimum lájkszám arra jó, hogy az új érdeklődők nagyobb eséllyel kövessenek minket, és legyen aktivitás a posztjainkon (lájk, komment, megosztás).

Kell nekem mindenki?

Tedd fel ezt a kérdést, amikor elkezdesz reklámozni. Igazából lehet, hogy most meg fognak kövezni a marketinges szaktársak, de néha olyan követők is “hasznosak”, kellenek, akik lehet, nem fognak vásárolni, de rajtuk keresztül eljutunk olyanokhoz, akik viszont igen. Azt mondom, hogy a követők 70%-a legyen olyan, hogy akár potenciális vásárlóvá tudod konvertálni őket, de nem baj, ha a maradék 30%-ék csak “turista”, nézelődik. Ők is hasznosak lehetnek számodra.

Hirdessek, vagy ne hirdessek követőszerzésre?

A válasz egyértelműen nem, vagyis lesz kivétel. Alap esetben hívd fel a figyelmét más csatornákon, hogy kövessenek, direktbe ne csinálj olyan reklámot, hogy kövessék az oldalad, főleg akkor, ha új érdeklődőkre célzol (olyanokra, akik még nem jártak a weboldaladon, vagy régóta nem jártak). Igen, ebből már sejtheted is, mi lesz a kivétel.
Először nézzük meg, mivel szerezz minőségi követőket úgy, hogy nem lájkreklámmal hívod fel az emberek figyelmét:

  • Facebook-on például reklámozd a posztjaidat, főleg azokat, amik tényleg a célcsoportodnak szólnak. Elsődleges tehát mindig a vevőszerzés, célcsoportra való hirdetés legyen a Facebook reklámjaidnál, és ne a követőszerzés. 
  • Vedd rá az embereket, hogy írjanak neked chaten, vagy emailt. Válaszban kérd meg őket, hogy kövessenek.
  • Ha szervezel eseményeket, vagy azt reklámozod a közösségi oldaladon, akkor már nyert ügyed van, már a szövegben fel tudod hívni a figyelmét, hogy lájkoljon, továbbá így még a célcsoportot is szűröd.
  • Vásárlóidnak hívd fel a figyelmét akár szóban, akár emailben a vásárlásuk után.
  • … és még rengeteg eszköz. Ha további  ötletekre vágysz, és rendbe akarod szedni a Facebook marketingedet, akkor végezd el a Minner kisvállalkozásoknak szóló videós tananyagát >>> Kattints ide<<<

Mikor reklámozd direktben azt, hogy kövesd a … oldalt?

Bár a fenti listába is beleírhattam volna, de én jobbnak látom különszedni. Először is elengedhetetlen, hogy gyűjts remarketing adatbázist. Vagyis, akik jártak az oldaladon, őket eltárolja a Facebook vagy a Google. Később rájuk úgy tudsz hirdetni, hogy csak előttük jelenik meg a felhívás. Időnként erre szánj pár ezer forintot, mondjuk havonta egyszer. Tovább is tudsz szűrni a célcsoportban is, és például olyanokra ráhirdetni, akik már nézték a kapcsolat menüpontot, vagy látták az akciódat, landing oldaladat…. Mennyivel nagyobb az esély, hogy követnek, igaz? Sőt, még minőségi követőket is szerzel.

Kell a kommunikáció

Nagyon fontos, hogyha a célcsoport érdeklődési köréhez tartozó információkat reklámozol, akkor ténylegesen minőségibb követőket tudsz szerezni, mármint olyanokat, akik később vásárlóid lehetnek. Ha nem is vásárolnak, akkor bevonzza a barátait. Tudod, a legtöbb barátunkkal nagyrészt hasonló az érdeklődési körünk.

Mit posztolj? Mit reklámozz? Hogy működik a Facebook algoritmusa? (x)

Ebben segítek az ügyfeleimnek, tanítványaimnak a MinnerAkadémia.hu marketing oktatásán. Szeretnél úgy reklámozni, hogy az ne legyen tolakodó az embereknek, és legyen eredménye? Szeretnél kreatív, eredményes és élvezhető Facebook marketinget? Akkor végezd el a Minner kisvállalkozásoknak szóló videós tananyagát >>> Kattints ide <<<

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később