Miklós (NBClub) megtapasztalta, hogy nehéz rávenni az embereket valamire. Ingyen? Ugyan már!

Mennyire utópisztikus lenne, hogy mindenki azt csinálja, amit mi akarunk, sőt a weboldalunkon is egyből megtalálják a gombokat, azonnal tudják, mire kell kattintani. Sajnos ez a valóságban nem így van. Először kezdjük az én sztorimmal, és utána rátérünk Herke Miklós (az egyik Vállalkozást Indító) aktuális problémájára.

Sokszor az ingyen sem kell az embereknek? – az én sztorim
Még a Minner indulásánál volt egy olyan rövidke projektem, hogy ingyen adtam megjelenést (cikket) cégeknek. Ezt azért tettem, mert úgy gondoltam, majd ők megosztják a Facebook oldalukon. Persze jöttek megkeresések, aránylag sikeres is volt a projekt. De akkor jöttem rá, hogy több embernek ingyen sem kellett megjelenés. Kerestem az okokat. Persze a Minner még nem volt olyan jó, még kezdő stádiumban voltam, ez lehetett a fő ok, én úgy gondoltam. Tévedtem. Nem emiatt nem rohantak meg a cégek. Olvasd tovább, mert kiderül mi volt az ok. Jöjjön Miklós esete.

Regisztrálás pipa. Viszont használni már….
Miklós az NBClub.hu -n keresztül hozza össze az üzletembereket. Így sokkal személyesebb a networking, mint egy üzleti reggelin, ahol rajtad kívül még 15-25-en ott ülnek. Szóval már szépen gyűlnek a regisztrálók. Főleg azért is, mert a rendszert most ingyen kipróbálhatják 2 üzleti ebéd erejéig (vagyis 2 ingyen kapcsolatot kapnak, de az ebédért természetesen fizetni kell). Miután beregisztrálnak, utána nem akarják használni a rendszert olyan nagy számban, mint először gondoltuk. Ezen nem lepődtünk meg, bár Miklóst zavarja picit a helyzet, de már az elején felkészítettem rá, és elmeséltem a fenti rövid sztorimat.
Tudod miért nem akarják használni? Mert ingyen van! Így nem érzik annyira fontosnak, nincs bennük a kellő motiváció, és persze még az NBClub szolgáltatása is új.

Miklós mit csinál most? Felveszi telefonon és emailben a kapcsolatot a tagokkal, és segít megérteni a rendszert. Ezekből ő is tanul, illetve ezzel hidalja át, hogy motiváltabbak legyenek a tagok. A promóciót folytatja, sőt olyan új kreatív ötlettel állt elő, ami a jelenlegi promóció után még jobban belendíti az üzletét.

Ez másnál is előfordulhat, vagyis az, hogy még ingyen sem kell a vevőknek a terméke, szolgáltatása (vagy nem olyan mértékben, ahogy ő azt elvárná, vagy logikusan következne). Ilyenkor át kell gondolni, mivel motiválhatjuk őket a használatra. Ha a pénz nem motiválja, “kötelezi” őket a használatra, kell találni valami mást”. Ha ez megvan, már nyert ügyünk van.

Kövesd a Vállalkozást Indítók sorozatot! Hamarosan újabb információkat és videókat láthatsz itt és a többi csatornán (Facebook, Youtube).

 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később