Mikor több évet vársz arra, hogy valaki felfedezze a kreatív marketingötleted…. – A KFC online gerillamarketingje

Elkél a KFC-nek a pozitív marketingből idehaza, mióta volt a panaszkönyves-újságírós verekedős botrányuk. Amihez persze a biztonsági őr mellett az adott étterem alkalmazottainak hozzáállása is kellett. Most egy kis pozitív érdekesség a KFC háza tájáról.

Körülbelül egy hónapja egy felhasználó felfedezte, hogy a gyorsétteremlánc a Twitteren 11 felhasználót követ. Az 5 Spice Girls tagot és 6 Herbs nevű férfit. Ez lefedi a KFC eredeti titkos receptjének 11 alkotó elemét (spice=fűszer, herb = gyógynövény). Az említett felfedezés tweetje:

Valószínűleg sok évet vártak rá, míg valaki felfedezi. A KFC természetesen kihasználta a gyorsan terjedő hírt, amit több oldal is lehozott.  A legnagyobb média oldalak is foglalkoztak vele (nekem is már több hete ott volt jegyzetben, hogy kellene írnom róla 🙂 )

Képernyőfelvétel (594)

Jutalmat is kapott a felfedező. A KFC egy olajfestményt küldött neki, melyen ő szerepel és a gyorsétterem alapítója, Harland Sanders.

Ehhez kapcsolódó tartalom:

Fotó: Wikipédia – Patrick Nouhailler, KFC/Twitter,
Forrás: 24.hu

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!