Nem is gondolnád, hogy mennyi márka tartozik a Louis Vuitton márka alá

Dátum

Megosztás

Tudtad, hogy Louis Vuitton valójában sokkal nagyobb, mint te gondolnád? A brand a Louis Vuitton Moet Hennessy név alatt fut. A luxuspiac nagy részét le is fedi a cég úgy, hogy több olyan márka is alá tartozik, amire te elsőre nem is gondolnál. Nézd meg az alábbi ábrát! Alatta folytatom.

lvmh infografpic

A cég árbevétele folyamatosan növekszik, köszönhetően a fent is látható diverzifikált termékportfóliónak. Az alábbi ábrán az LVMH csoport bevételeit láthatod:

LVMH bevétele - Forrás: Google Finance
LVMH bevétele – Forrás: Google Finance

Az árfolyam is szépen emelkedik, sőt, most olyan árszinten jár a részvény, hogy alacsony kockázattal tudnak a vételi oldalon beszállni a befektetők. 213 euró felett jó vételi lehetőség kínálkozik, amennyiben e szint alá csökken tartósan az árfolyam, akkor viszont rövid időn belül érdemes zárni kis veszteséggel a pozíciókat. Most tehát a vételi oldalon 3,3% kockázatunk van egy lehetséges (amennyiben 238 euró a célárunk és 213 euró szintünk) 7,6%-os profittal szemben. Ez elég jól hangzik!

Képernyőfelvétel (95)

Regisztrálj be a HotForexhez, mert náluk tudsz kereskedni a LVMH részvénnyel! A tőzsde rovatot a HotForex támogatja!

Fotó: Mike Mozart/Flickr

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!