vasárnap, január 17, 2021

Nyomosok(k) – WC papírra nyomtatott képregény biznisz

A napokban futottam bele egy friss vállalkozásba, akik wc papírra nyomtatnak képregényeket, és egyéb dolgokat. Ételfestéket használnak.  A nevük is nagyon találó: Nyomós ok. Megtetszett az ötlet, főleg mikor a nyelvtanulós ötletüket láttam (szókártyák WC papíron, zseniális.)

Kreatív felhasználási területek

  • VAN EGY NYOMÓS OKOD?
    Kinek a fejével szeretnéd kitörölni? Küldd be a képét, és mi rányomtatjuk a wc papírodra!
    Hülye a főnök, eleged van az anyósodból, apósodból? Eleged van egy emberből? Töröld ki vele!
  • REKLÁMOZZ A WC PAPÍRON!
    Szólíts meg több 100, akár több ezer embert percekre!
    Kávéházakban, éttermekben, konditermekben, szállodákban emberek ezrei fordulnak meg, akikre, ha rájön a szükség, a te reklámodat nézegetik.
  • Nyelvtanulós anyagok
  • Vicces képregények
  • Tabuk, amikről nem beszélnek
  • Rejvények, fejtörők
  • Mély idézetek…

Az én reklámommal törlik a seggüket?
A második pöttynél fenn láthattad a reklámozós felhívásukat. Nos, ennél a cégeknek eszükbe juthat ez a negatív vélemény. Ami akár jogos is lehet. Bár pl. egy nyelvtanulós cégnél akár kreatív kampány is lehet. Az igaz, hogy felmerülhet bennünk, hogy negatív megítélése lehet a cégünknek, ha velünk törli a leendő vásárlónk a seggét, egy-két próbát biztosan megérne, mit veszítünk 100-200 főt egy nap a kávézóban/plázában? Én pl. el tudom képzelni, hogy cikk részleteket rányomtatnak, és utána ráirányítani a teljes cikkre az illetőt (mobilja úgyis kéznél…), ugyanez működhet céges blognál is. Viszont cég vagy termék reklám esetén lehet, hogyy negatívan jönne ki. Kivéve, ha direkt rányomtatod a konkurens logóját 🙂

Mit csinálnék én a helyükben?
Megkeresni ajándéktárgyakat értékesítő cégeket, webáruházakat, boltokat, hogy a vicces repertoárjukat bővítsék humoros képregény wc papírokkal. Ez az első lépés. Aztán megkeresni nyelviskolákat, akik vevők erre, illetve olyan cégeket, akik reklámozásban gondolkodnak. Továbbá partnereket, plázákat, kávézókat.
Marketing felfuttatása: bloggereknek / videóbloggereknek küldeni bemutatkozó példányt, a fiatal célcsoport poénból is rendelhet ilyet. És a bekerülési költség max. egy wc papír. A reklám pedig tuti üt, mert a vloggerek elég jól terjesztik.

Fotó: a cégtől

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek