Zseniális ötlettel állt elő Ed Bezzant angol üzletember. A megunt szürke Porsche Caymant az Instagramon kezdte el meghirdetni úgy, hogy 20 fontért (kb. 6600 Ft) vehetnek tőle sorsjegyet, és a végén egyvalaki meg fogja nyerni. Egyébként 2500-an vehetnek így részt a játékban. Szó, mi szó, ügyes próbálkozás, bárkinek eszébe is juthatott volna. Sőt, már ehhez hasonló is volt már , de tudod, az kit érdekel 🙂 , ügyes ötletet és mázlija, hogy a média felkapta. Itt a hirdetése (alatta folytatom).
Friss infó: Sikerült eladnia az összes „jegyet”, itt a nyertes:
https://www.instagram.com/p/BYsiIPuBZvQ/?taken-by=edbezzant
Itthon nem lehetne
Valószínűleg a brit üzletember beszélt a jogászaival, mivel ez természetesen kimeríti a szerencsejáték fogalmát is. Itthon például nem is lehetne csak úgy ezt meghirdetni. Maximum akkor cégként hirdetjük meg, és nem sorsjegyeket árulunk, hanem eleve valamilyen terméket árulunk, és ahhoz kötjük a sorsolásban való részvételt. Bár ez lehet akár egy rendezvény is, de nem lehet sorsjegynek hívni Magyarországon.
Gerillamarketing?
Így, hogy a média is felkapta, már súrolja a gerillamarketing határait is. Mivel üzletember, így valószínűleg ezt a személyes márka építésében ki is tudja használni, így én mindenképpen gerilla akciókhoz sorolom. Sőt, még a 2500 sorsjegy értékesítése után egy új Porschét is tud venni (ezért is hirdette meg a játékot).
Hasonló megoldás csak házzal és bírtokkal: Egy újabb hasonló projektet talált ki egy brit. 2,3 milliárd forintnak megfelelő értékű birtokot lehet nyerni 13,5 font sorsjeggyel.Most akár ön is nyerhet ötezer forintért egy kétmilliárdos brit birtokot – index.hu
Forrás: Player