Te használsz reklámblokkolót?

Itthon is sokan használják a különböző reklámblokkolókat, pl. Adblock. Így szól az Adblock szlogenje: “Böngéssz a weben zavaró reklámok nélkül!”. Igazából a bannerek már így is alig érik el a kellő hatást, és a legtöbb reklámozó is kattintás után fizet. De tény az, hogy egy-egy cikknél zavaró lehet. A tudatos vásárlók használják általában az Adblock-ot, akikre amúgy is nehezebben hatnak a bannerek, reklámok.

A tartalomszolgáltatók sírnak mert a reklámokból élnek. Ebben igazuk is van, mivel a felhasználók tényleg úgy gondolják, hogy ingyen van a tartalom, pedig egy nagy szolgáltatónál keményen költségekbe veri magát. Szerencsére már megjelentek olyan reklámok, amiket az olvasók is preferálnak, pl a szponzorált sztorik, cikkek….

A nagy ellentmondás
Az emberekre nem hatnak a reklámok? Nem szeretik őket? Elmondok egy érdekességet, bármilyen nagy brandre, cégre (ha szerepelnek egy tartalom címében) jobban kattintanak az emberek, mint egy értelmesebb cikkre. pl. Ha kiírnék egy ilyen címet: 7 dolog, amit nem tudtál a Coca-Cola-ról
Az emberek rákattintanának, sőt ugyanannyian, mint egy lájkvadász cikkcímre.
Érdekes igaz? És azt tudtad, hogy szinte biztos, hogy amelyik terméket többet reklámozzák, azt többen is veszik. Hm, akkor mégis hatnak a reklámok az emberekre? Igen.

És azt tudtad, hogy sok számítógépen nem hogy reklámblokkoló fut, hanem olyan vírus, ami reklámokat tesz az egyes weboldalakba. Erről a 113. vállalkozás ötletben írtam.

Térjünk vissza az reklámblokkolókra. Az Apple Store-ból az egyik legtöbbször letöltött reklámblokkolót letörölték az alkotók, mert úgy érezték több kárt okoznak ezzel, főleg a tartalomszolgáltatóknak.

“Eltávolítottam a Peace-t az App Store-ból [..] amivel elért óriási siker – amit nem vártam, bár talán kellett volna – nem töltött el jó érzéssel. Bár a reklámblokkolók sok embernek hasznot hajtanak, másoknak viszont károkat okoznak – köztük olyanoknak is, akik nem érdemlik meg ezt a csapást”, írta az alkalmazás visszavonásának okairól a reklámblokkoló app szerzője.

Marco Arment szerint az, hogy “minden reklámot ugyanúgy [rossznak] tekintünk [..] túl nyers megközelítés”, ami “nem szolgálja megfelelő módon a célokat és meggyőződést”, amit képvisel. Szerinte “ahhoz, hogy összességében pozitív hatást érhessünk el, egy sokkal finomabb, összetettebb megközelítésre van szükség”, mint amire egy egyszerűen reklámblokkoló bővítés képes lehet.

– Forrás: PCForum

Ha sokan használnának reklámblokkolókat akkor mi lenne a minőségi tartalmakkal?

  1. Reklámok nélkül a lájkvadász oldalak eltűnnének, igaz egy-kettő fent maradna, de nagyobb hírverésük nem lenne, hiszen nem lenne bevételük.
  2. Ezzel ellentétben a nagy tartalomszolgáltatók gyorsabban tudnak reagálni az ilyen dolgokra, és a legtöbbnek saját sales csapata is van a reklámok értékesítésére, sőt olyan új dolgokat tudnának kidolgozni, ami kijátssza a hirdetésblokkolót.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később