Több melltartót adtak el, amikor plus size modell szerepelt a reklámban

Dátum

Megosztás

Egy fehérneműket értékesítő vállalat (AdoreMe) letesztelte azt, hogy mennyire befolyásolja a forgalmat az, ha plus size modellel reklámozzák a melltartókat. Egy úgynevezett A/B tesztet csináltak, tehát megnézték melyik reklámra érkezik több vásárló. Az egyik videóban egy vékony szőke hölgy szerepel, míg a másikban egy kicsit teltebb (plus size) barna hajú modell.  (Videók a cikk végén.)

A reklámokat úgy vetítették le a televízóban is, hogy az összehasonlítható legyen. Amikor a barna hajú plus size modell szerepelt a reklámokban, akkor aznap megnégyszereződött a cég online bevétele, a szőke hajú hölgy reklámjának vetítése napjához képest. Érdekesség, hogy nem csak nagyobb méretű melltartókat vásároltak jobban a hölgyek, hanem a kisebb méretűek forgalma is megnőtt.

Nem is olyan régen írtunk arról, hogy már plus size modelleket is látni lehet a legnagyobb újságokban is, ezt ide kattintva olvashatod el. Ez a teszt is bizonyítja, hogy nemsokára a reklámokban egyre többször láthatunk majd plus size modelleket.

A vékony szőke modell reklámja:

A barna hajú plus size modell relámja:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!