Újra divat lett a szakáll, megjelentek újra a borbélyok

Dátum

Megosztás

Újra reneszánszukat élik a borbély üzleteket. Újabban több ilyen reklámot látok, a média is foglalkozik vele. Miután a BioHair egyik szalonja plakátját megláttam, akkor gondoltam erről a jelenségről írnom kell. Főleg azért is, mert utóbbi furcsa párosítás, persze nem csak a favágó imitátorok és a hipszterek mennek borbélyhoz

Másfél éve hallottam először arról, hogy Budapesten nyílt egy új hullámú borbélyüzlet a Budapest Barber Shop. Akkor utána is néztem és meglepően gyorsan bejött az USA-ban felélesztett trend. Belegondolva nem is meglepő, elvégre a szakáll is újra divatba jött, vagyis eddig se ment ki a divatból, de egyrészt a hipszterséggel, másrészt a divat szakma is előtérbe helyezte az utóbbi 3-4 évben.

 

Olyanok ezeket a helyek, mint a férfi klubok. Ez adja a hely igazi értékét. Az első bekezdésben említettem, hogy a BioHair plakátját felfedeztem, hogy ők is indítanak egy ilyet. Nos jó ötlet, hogy meg akarják lovagolni a ezt a trendet, viszont ennek az egész borbélyosdinak megvan a maga feelingje. Nehéz lesz tehát a BioHairnek elérnie, hogy pont az előbb említett szegmenst megfogja. Miért? Mert ők igénylik ezt a férfiklub feelinget.

Ehhez kapcsolódik egy régebbi bejegyzésem:
Készített egy vírusvideót, és 3 év után lett egy 615 millió dollár értékű vállalkozása

Fotó: BudapestBarberShop/Facebook

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!