Újra reneszánszukat élik a borbély üzleteket. Újabban több ilyen reklámot látok, a média is foglalkozik vele. Miután a BioHair egyik szalonja plakátját megláttam, akkor gondoltam erről a jelenségről írnom kell. Főleg azért is, mert utóbbi furcsa párosítás, persze nem csak a favágó imitátorok és a hipszterek mennek borbélyhoz
Másfél éve hallottam először arról, hogy Budapesten nyílt egy új hullámú borbélyüzlet a Budapest Barber Shop. Akkor utána is néztem és meglepően gyorsan bejött az USA-ban felélesztett trend. Belegondolva nem is meglepő, elvégre a szakáll is újra divatba jött, vagyis eddig se ment ki a divatból, de egyrészt a hipszterséggel, másrészt a divat szakma is előtérbe helyezte az utóbbi 3-4 évben.
Olyanok ezeket a helyek, mint a férfi klubok. Ez adja a hely igazi értékét. Az első bekezdésben említettem, hogy a BioHair plakátját felfedeztem, hogy ők is indítanak egy ilyet. Nos jó ötlet, hogy meg akarják lovagolni a ezt a trendet, viszont ennek az egész borbélyosdinak megvan a maga feelingje. Nehéz lesz tehát a BioHairnek elérnie, hogy pont az előbb említett szegmenst megfogja. Miért? Mert ők igénylik ezt a férfiklub feelinget.
Ehhez kapcsolódik egy régebbi bejegyzésem:
Készített egy vírusvideót, és 3 év után lett egy 615 millió dollár értékű vállalkozása