Minden harmadik ember megnyitja a hírleveleket? Sokan nem hiszik el, csak akkor, amikor saját cégükben tapasztalják meg, hogy ez így van. Ennél még inkább tapintható eredményt hoz, amikor megmérjük egy kiküldött e-mail mennyi forgalmat hoz. E-mail marketing szakértőinket, partnereinket hívtam el egy beszélgetésre, Pörzsölt Mónikát és Boros Lajost a PinX Marketingtől. A videó, podcast elején nekem (Milán) kell megtippelnem adott e-mail, vagy e-mail sorozat mennyi forgalmat hozott, majd áttérünk az e-mail marketing trendekre, hibákra, ötletekre. Például megtudhatod, hogy webshopként miért nem működik a csali.
Youtube-on itt éred el a videót, Spotify-on itt, Apple Podcastban itt.
A videó címei:
- 0:00 Hírlevél tippjáték – Mennyi forintot hozott ez az e-mail?
- 18:13 Nem zavarjuk az embereket az e-mailekkel?
- 27:54 Edukálni az e-mailekben. Mit jelent pontosan?
- 34:48 Feliratkozó gyűjtési módszerek, ötletek
- 42:30 E-mail marketing hibák
- 46:33 Mit mérjünk e-mail marketing esetében
- 57:43 Mikor érzem először, hogy van eredménye?
- 1:00:48 Mi szerepeljen a levélben, hogyan nézzen ki?
- Pinxmarketing weboldal: https://pinxmarketing.hu/
- Webshop e-mail marketing képzés: E-mail marketing mesterkurzus webshopoknak
- Hírlevél alapok képzés: Hírlevél, e-mail marketing képzés