Sokszor a tervezők nem biztos, hogy ugyanazt látják bele a logóba, miközben készítik az új művet, mint a többi ember. Viszont az a furcsa, hogy mikor kész lett a műremek, miért nem mutatták meg néhány embernek? És akkor kiderült volna, hogy picit félreérthető.
1. Egy Brazil egyetem logója, 2005 körül le is cserélték, mert közben az interneten felkapták a logót, és így le kellett cserélni.
2. Egy lengyel cég kreatív logója.
3. Ez a logó a katolikus egyház ifjúsági bizottságának logója. Az egyházi botrányok miatt is lett később picit félreértelmezhető a logó.
4. Egy olasz ruházati cég logója. Viszont ebben az esetben direkt tervezték így a logót, hogy viccesre sikeredjen, és felkapják rá az emberek a fejüket.
5. Vermont állam ezzel a logóval szerette volna népszerűsíteni a juharszirupot.
6. Ez a japán cég már nem is létezik ezen a néven, rosszul játszott a betűkkel.
7. Egy kis görög pékség logója
8. Rossz, aki rosszra gondol. Hiába néz ki úgy az egér, ahogy kell, mégis…
9. Jó, ezt csak akkor értik félre, ha valaki elfordítja a logót.
10. Ez pedig egy híres lengyel kolbász cég logója.
Forrás CBSNews
Telegraph
BusinessInsider