10 félreérthető logó. Vajon mire gondolt a grafikus, dizájner?

Dátum

Megosztás

Sokszor a tervezők nem biztos, hogy ugyanazt látják bele a logóba, miközben készítik az új művet, mint a többi ember. Viszont az a furcsa, hogy mikor kész lett a műremek, miért nem mutatták meg néhány embernek? És akkor kiderült volna, hogy picit félreérthető.

1. Egy Brazil egyetem logója, 2005 körül le is cserélték, mert közben az interneten felkapták a logót, és így le kellett cserélni.

logo_brazil

 

2. Egy lengyel cég kreatív logója.
logo_montsat

3. Ez a logó a katolikus egyház ifjúsági bizottságának logója. Az egyházi botrányok miatt is lett később picit félreértelmezhető a logó.
logo_aiga

4. Egy olasz ruházati cég logója. Viszont ebben az esetben direkt tervezték így a logót, hogy viccesre sikeredjen, és felkapják rá az emberek a fejüket.
logo_astyle

5. Vermont állam ezzel a logóval szerette volna népszerűsíteni a juharszirupot.
logo_juharszirup

 

6. Ez a japán cég már nem is létezik ezen a néven, rosszul játszott a betűkkel.
logo_japanceg

7. Egy kis görög pékség logója
logo_mamas

8. Rossz, aki rosszra gondol. Hiába néz ki úgy az egér, ahogy kell, mégis…
logo_computer

9. Jó, ezt csak akkor értik félre, ha valaki elfordítja a logót.
logo_ogo

10. Ez pedig egy híres lengyel kolbász cég logója.
logo_lengyel

Forrás CBSNews
Telegraph
BusinessInsider

 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!