5 Youtube csatorna, amit érdemes elindítanod. #ötlet #vlog #tippek

Szeretnél saját Youtube csatornát, de nem tudod, milyen témával indulj el? Persze egyszerűbb lesz olyan területen, ami érdekel is, viszont érdemes lesz inspirálódnod a következő ötletekből. A cikkben találsz néhány tippet, amivel nem lehet mellélőni (a jelenlegi trendek szerint). Nem kell mást tenned, mint átnézni a tippeket, és tovább gondolni őket. Tervezd meg az első 10-20 videót, és utána már menni is fog.

Az előző bejegyzésemből már kiderült, hogy érdemes Youtube partnercéggel dolgozni. Segítenek szponzorokat találni, és jó hátteret biztosítanak több szempontból is (értenek a brandinghez, csatornamenedzsmenthez).

Írtam több ügynökségnek, kíváncsi voltam, hogy szerintük milyen csatornával érdemes elindulni most a Youtube-on – szerencsére segítettek is ebben, íme néhány tipp:

1. Gamer csatorna

A Gamer csatornák még mindig hasítanak. A 4. legtöbb feliratkozóval rendelkező magyar Youtuber LuckeY például focis játékkal indult (és Minecrafttal). Azóta többféle videót is csinál, viszont az első feliratkozóit nem a 3 liter tej kihívás és hasonlók érdekelték.

2. Termékelemzések és kicsomagolós csatorna

Egyre népszerűbb ez a kategória is, én azonban azt mondom, ne terméket, hanem például applikációkat próbálgass! Ha tudsz angolul, hatalmas nézettsége lesz 1-1 videódnak, és hamarosan már fizetni fognak nagyobb cégek azért, hogy az ő appjukat is kielemezd… – Ehhez kapcsolódó Minneres vállalkozási ötlet: 71. ötlet – Szórakozz a mobilappokkal, és közben keress pénzt

A kicsomagolós videók hasonlóak, mint a termékelemzések, pénzigényesek. Ettől függetlenül érdemes belevágni, ha amúgy is szeretsz rendelni online! (Ehhez kapcsolódó Minneres vállalkozási ötlet: 74. ötlet – Termék-, szolgáltatástesztelő blogger).

3. How to csatorna – (Hogyan)

Ezen az ötleten kicsit csavarni kell, hiszen nem minden témában jó how to videókat készíteni. Például ott van a Nifty és a Tasty facebook oldalak, az egyikben DIY egyedi tárgyakat/bútorokat készítenek, a másikban meg különleges ételeket. Valószínűleg egy kézben vannak, mert nagyon hasonló a tematikájuk – szerintem mindkettő zseniális, a maga 27 és 84 millió követőjével. Ezeknél tényleg nem tudsz kifogyni a videókból, gondolkozz hasonlóban!

4. Beauty és lifestyle csatorna

Férfiként: Ha van valami hobbid, ami egyben az életed is (példa lehet a motorozás), akkor arról készíthetsz lifestyle videókat. Ha tudsz angolul az itt is nagy előny lehet, mert 15 millió helyett rögtön 1 milliárd emberhez is eljuthatsz!

Nőként: Nagyon népszerűek a szépséggel kapcsolatos videók – épp ezért rengeteg van belőlük -, nem lesz egyszerű dolgod… Vidd bele a személyiséged a videókba, és légy egyedi! Találj ki valami különös ismertetőjegyet, amiről mindenkinek te jutsz az eszébe! Ez lehet akár egy ruha, akár egy technika – a lényeg, hogy próbálj kitűnni!

5. Vicces videók és paródiák csatornája

Dancsó Péter az egyik legsikeresebb Youtuber Magyarországon. Jelenlegi 621 ezer feliratkozójával első ebben a mutatóban itthon. Ő már 5-6 éve is a szakszerűen sorozatát csinálta, amiben filmeket parodizál (csak akkor még nem így hívta 🙂 ). A vicces videókra mindig vevő a közönség, tudod a Youtube lassan kezdi átvenni a Tv szerepét, a Comedy Centralt meg mindenki szereti…

További ötletek

Néhány további ötlet, amiben első lehetnél, vagyis nem lennének vetélytársaid az elején:

– Egy igazán jó prank csatorna.
– Egy nagy Haul csatorna (Elsősorban nőknek!)
A Haul zsákmányt jelent, ezek a csatornák általában vásárlásról szólnak. Bizony, a nők szeretik megmutatni, hogy miket vásároltak – és úgy tűnik sokan vevők erre… Hamar tudnál szponzorokat szerezni egy ilyen csatornához, a nagyobb cégek egyre inkább nyitnak a vloggerek felé.
– Apptesztelő – Még mindig nincs igazán nagy applikációtesztelő csatorna. A legtöbb app ingyen van, használd ki az ebben rejlő lehetőséget!

Nehéz nulláról felépíteni egy több százezres követőtáború Youtube csatornát, de nem lehetetlen. Tűzz ki egy célt az elején, és vágj bele! Próbálj más Youtuberekkel együttműködni, hiszen ez mindkettőtöknek jó lehet. Ajánlj neki fel kezdetben valamit cserébe, hiszen ő új feliratkozókat hozhat a te csatornádra.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később