Az 51. ötlethez hasonló vállalkozást alapított három magyar fiatal az Egyesült Királyságban. A Modoo Home névre keresztelt vállalkozás, márka bútorfelújítással foglalkozik. Ebben a cikkben olvastam, hogy céljuk nem is a gyors meggazdagodás (nem futószalagon akarják gyártani a termékeiket), hanem minél több régi bútort szeretnének megmenteni. Az is olvasható abban az írásban, hogy a szakmai hátterük is megvan a bútorok elkészítéséhez, átalakításához. Későbbiekben pedig szeretnének saját kollekciót is kreálni, nem csak a szemétből varázsolni.

Egy közösségi finanszírozó kampányt is indítottak, amely beindíthatja a vállalkozást már kevés tőke esetén is. Jelenleg 559 angol font (240 ezer forint) gyűlt már össze, ami nem milliós tétel, de kezdésnek jó visszajelzés, hogy van helyük a piacon.
A weboldaluk jó, könnyen használható. A közösségi médiát is kihasználják, többet is használnak egyszerre. Blogot is indítottak, ami külön jó pont, igaz én több olyan tartalmat is beletennék, ami populárisabb, így többen látogatnák az oldalt. A cég még fiatal, szóval még fejlődés előtt áll. A későbbiekben, amennyiben elkezdenek reklámozni például Facebookon, és picit aktívabban is posztolnak máris egyre több vevőre számíthatnak.
Jól eltalálták az árakat is, és a „zöld” tudatos vásárlókat ezzel meg is tudják fogni.
Nézd meg a Kickstarter közösségi finanszírozó oldalra feltöltött kampány videójukat:
Modoo Home Kickstarter Film from Dora Botta on Vimeo.
[adrotate banner=”5″]
Forrás: Kickstarter, Hg.hu
Fotó: Modoo Home