7 dolog, amiért felnézhetsz az MLM-esekre

Dátum

Megosztás

Az utóbbi években az MLM hálózatban dolgozókkal kapcsolatban sok negatív vélemény született. Ehhez hozzájárult az is, hogy sok olyan cég is felbukkant, akik rontották a hálózatépítő szakma hírnevét. Emelett sok jól működő, régóta fennálló hálózatépítő cég létezik, példaként tudom hozni az Avont, vagy a Lyoness, és még sorolhatnám a cégeket. Az ügynöki szakma egyik velejárója, hogy sokan kihullanak a rostán, mivel nem mindenki születik értékesítőnek. Ezért is van, hogy aki nem bírja, különböző kifogásokat keres, és támadja az értékesített céget szóban, fórumokon….., ezzel is besározva a céget, és az ügynöki munkát.

Az alábbi összeállításba bemutatunk hét tulajdonságot, amiért felnézhetünk az MLM-esekre:

1.Kitartóak
A legprofibb ügynökök nem lazsálnak, folyamatosan tárgyalnak, mennek a vevők után.

2. A sok nem után is még van kedvük foglalkozni a munkával, és menni tárgyalni.
Nem látszik rajtuk az elutasítás, és a következő tárgyalásra újra motiváltan mennek el.

3. Jobban hisznek a termékben, szolgáltatásban, mint maga a tulajdonos.
Át tudják élni a termék adta lehetőségeket, csak a pozitív dolgokra koncentrálnak, és ezt be is építik az értékesítésükbe.

4. Előbb tanulják meg az újabb értékesítési módokat, mint bárki más.
Nagyon fontosnak tartják, hogy folyamatosan képezzék magukat. Nagyon sok könyvet olvasnak.

5. Eljárnak minden olyan rendezvényre, ahol magukba szívhatnak valamennyi információt
Különböző szakmai, értékesítési, marketing előadást hallgatnak, és felhasználják az ott tanultakat.

6. Kapcsolatokat jobban tudnak építeni, mint bárki más.
Közvetlenek, könnyen barátkoznak, mivel tudják a kapcsolatoknak nagy szerepe van az üzletben (legyen az bármilyen termék, szolgáltatás).

7. Álmodoznak, terveznek, és célokat tűznek ki maguk elé, sokszor nagyobbakat is, mint egy átlagos ember.

Ez a cikk is érdekes lehet számodra:
Mindenki nyugodjon le! Nem lesz magasabb a kávé ára.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Mercedes lóerő előfizetés, Walmart a Facebook új kihívója – Hírszemle podcast

A BMW után a Mercedes is előállt az előfizetéses extrák ötlettel, de még jobban feldühítette az embereket, mint a másik autómárka. Benne van az...

Bennfentes információk a Spar beszerzési osztályáról. Hogyan leszek beszállító? [podcast]

Bár már hallottam a Hungaricool by Spar lehetőségről, hogy magyar gyártók, márkák fel tudnak kerülni a Spar polcaira, ám kíváncsi voltam a sokkal mélyebb...

A fiatalok NEM csak rövid videókat néznek & Elon Musk jó példakép? – Minner hírszemle

Vajon jó ötlet szemben menni a Black Friday akciókkal? Egy cég így tett, érdekes megoldást választott. Kiderült, hogy a fiatalabb generáció mégis megnézi a...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Ki profitál a Black Fridayból? A magyar kereskedők magukat vágják át?

Hivatalosan Amerikában a Hálaadás napjához köthető a Black Friday: a Hálaadás minden évben november negyedik csütörtökére esik, aminek a másnapja a Fekete Péntek, ami...

Mit szóltak a befektetők Donát sörnaplójához? Pitchversenyen voltunk – Business GYM

Egy hete indult el Donát közösségi finanszírozó kampánya a Brancs közösség honlapján (Beerálom), ahol is elővásárlókat gyűjt a sörnapló termékére. Mivel ő is az...

Csekklista étterem, bár, vendéglátóhely digitalizációjához. Digitális vállalkozói attitűd kialakítása

Megnyitsz egy cikket valamelyik média oldalon, aztán egyből szembetalálkozol a digitalizáció szóval. A legtöbb esetben nagy igazságokat írnak, itt-ott találni tippeket is, de vendéglátósként...

Tech cégek kirúgási hulláma, Új kereső a Google ellen, VB antiszponzor kampány – Hírszemle podcast

Valami van a levegőben! A tech szektor elbocsátási hulláma azért is lehet furcsa, mert azért egy trendi területen történik. Téma lesz egy saját projekt...