A héten pont egy Alibaba-s cikkel indítottam. Az én kis VIP részvényem szépen megszívatott. Szerencsére kezd magához térni. Ma biztosan mégjobban felfigyelnek az emberek cégre. Az Alibaba ma tartja a Szingli napot a webáruházában. És óriási forgalmat generált már az első 8 percben, 1 milliárd dollárt költöttek az Alibaba webáruházaiban (több is van Tmall, Aliexpress), tavaly ehhez az összeghez még 17 perc kellett. De ez még semmi, az első 12 órában 9 milliárd dollárt költöttek már, annyit mint tavaly egész nap. Tehát innen már borítékolható a rekord.
Egyébként a Szinglik napját minden év november 11-én tartja az Alibaba Group a webáruházaiban, amolyan anti-Valentin nap. Tudtad, hogy a fent említett összeg felülmúlja az USA Cyber Monday és Black Friday együttes forgalmát is, az (csak) 5,6 milliárd dollár. Láthatjuk tehát, hogy a kínai internetes óriásra figyelni kell.
Ajánlom figyelmébe mindenkinek az előző Alibaba-s cikkem, és elemzésem.
Az Alibaba és a …… rabló – Ezek jól megszivattak
Ehhez kapcsolódik még egy vállalkozás ötlet is:
Indíts vállalkozást: 43. ötlet – Rendelj kínából
Fotó: REUTERS / Aly Song
Forrás: BI