Idén az egyik legnagyobb cégeladásának hírét kaptuk májusban, eladták a MiniCRM-et. Ez egy váratlan fordulat volt, hiszen nem hallottuk, hogy tervbe lenne a cégeladás. A hazai piac vezető ügyfélkezelő-rendszere 2500 ügyfelet számlál ma, ami már alapból felkelthette a régiós cégek figyelmét is. Ennek ellenére egy teljesen véletlen megkeresésből lett végül felvásárlási ajánlat. Egerszegi Krisztián a cég vezetője jött el hozzánk, hogy belelássunk jobban a cégfelvásárlásba. De menjünk vissza az elejére, külső tőke nélkül építették fel a ma már éve s 2 milliárd forint forgalmú céget. Mi a sikerüknek a titka? Hogyan zajlott a felvásárlás, milyen módszerrel értékelték fel a céget? Mi a MINICRM jövője itthon?
Youtube-on itt éred el, Spotify-on itt, Apple Podcastban itt.
- 0:00 Egerszegi Krisztán „kockázat” a brandben.
- 2:33 Röviden a felvásárlásól, ki vásárolta fel őket
- 7:12 A MiniCRM alapításának sztorija
- 9:52 A hazai CRM piac
- 14:54 Mennyi idő, míg valaki bevezeti a CRM-et
- 16:52 Nem volt külsős tőke, hogy oldották meg?
- 28:23 Hogyan értékelték fel a céget?
- 39:40 Adj magadnak magas fizetést
- 41:54 Krisztián tervei
- 47:33 Mennyi év felépíteni egy sikeres céget