Cégépítéstől az eladásig: A MiniCRM cégeladásának tanulságai

Dátum

Megosztás

Idén az egyik legnagyobb cégeladásának hírét kaptuk májusban, eladták a MiniCRM-et. Ez egy váratlan fordulat volt, hiszen nem hallottuk, hogy tervbe lenne a cégeladás. A hazai piac vezető ügyfélkezelő-rendszere 2500 ügyfelet számlál ma, ami már alapból felkelthette a régiós cégek figyelmét is. Ennek ellenére egy teljesen véletlen megkeresésből lett végül felvásárlási ajánlat. Egerszegi Krisztián a cég vezetője jött el hozzánk, hogy belelássunk jobban a cégfelvásárlásba. De menjünk vissza az elejére, külső tőke nélkül építették fel a ma már éve s 2 milliárd forint forgalmú céget. Mi a sikerüknek a titka? Hogyan zajlott a felvásárlás, milyen módszerrel értékelték fel a céget? Mi a MINICRM jövője itthon?

Youtube-on itt éred el, Spotify-on itt, Apple Podcastban itt.

  • 0:00 Egerszegi Krisztán „kockázat” a brandben.
  • 2:33 Röviden a felvásárlásól, ki vásárolta fel őket
  • 7:12 A MiniCRM alapításának sztorija
  • 9:52 A hazai CRM piac
  • 14:54 Mennyi idő, míg valaki bevezeti a CRM-et
  • 16:52 Nem volt külsős tőke, hogy oldották meg?
  • 28:23 Hogyan értékelték fel a céget?
  • 39:40 Adj magadnak magas fizetést
  • 41:54 Krisztián tervei
  • 47:33 Mennyi év felépíteni egy sikeres céget

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!