Tudod mennyi cég megélhetése függ a google hirdetéstől? Bizony! Ez egy ördögi kör is egyben. A konkurencia folyton Googleban reklámoz, nincs mit tenni, az adott cégnek is követnie kell. Akkora a verseny, hogy már nélküle megrendelő/vevő se jönne be. Ha pedig nincs más marketing csatorna a cég életében, akkor bizony ki van téve a google hirdetésnek, ha az nem fut, elapadnak a vevők. Ugyanez a helyzet a Facebook reklámozásnál. Bár azt sok cég még annyira nem tudja kihasználni, de aki ki tudja, az nagy pénzeket költ el Zuckerberg közösségi oldalán. Miért érdekes ez?
Igen, láttad a kategória megjelenésnél, hogy ez bizony tőzsde tartalom. Ha profitálni tudsz a Google vagy a Facebook részvényéből, akkor onnantól fogva garantáltan imádni fogod a reklámokat. Ha ennyire kiszolgáltatottak a cégek, akkor ebből ezek a vállalatok óriásit profitálnak, és így a részvényeseik is. A Google hirdetési rendszere, az Adwords annyira egyedülálló, hogy jelenleg megkerülhetetlen az online marketingben. Több hazai cég is napi 5-10, sőt, 20-30 ezer forintot költ el rajta. A Facebook is jól áll a hirdetések terén, mivel egy nagyon olcsó megoldást kínál a vállalkozóknak. Sőt minél jobb a hirdetésed, annál olcsóbb lesz, így minőségi reklámokkal találkoznak a felhasználók. Nem is beszélve arról, hogy az Instagram is a Facebookhoz tartozik, így a most beindított reklámozási lehetőség megdobja a FB bevételeit.
Tehát, amit most tudnod kell:
- Google:
– Hamarosan a Google térképben is lesznek reklámok, kb 1 milliárd dolláros piacot talált magának a keresőóriás.
– A Youtubeból származó bevételei nőttek a legjobban a cégnek
– Már egyre több reklámozási bevételén kívüli bevétele van a cégnek (ez jó hír)
– Ezt a tartalmat olvasd el >>> 4 dolog, ami miatt jobb, ha oda figyelsz a Google-ra! - Facebook
– Az Instagramból származó bevételei fognak most a legjobban bővülni
– Bár jelezték, hogy a bevételeik nem nőnek olyan ütemben, ahogy tervezték, de FIGYELEM! ÍGY IS NŐNEK.
– a virtuális valóság piacon nyújthat valami extrát a cég az Oculus Rift vr szemüveggel. Ezzel belép a FB a hardver piacra. - Hosszú távon tehát érdemes foglalkozni a fenti tech cégek részvényével, de tudod, figyelni kell az egész piacot is. Ehhez a cikkhez olvasd el ezt a tartalmat is: Pánik a tőzsdén? Feszített árfolyamok? Kisebb zuhanás? Mibe fektess az elkövetkező 1-3 évben? Itt a válasz!
- Kövesd a Minnert, mert ezekről a cégekről többször írok!!
Regisztrálj be a HotForexhez, mert náluk tudsz kereskedni a Facebook és a Google részvénnyel! A tőzsde rovatot a HotForex támogatja!
Fotó: Joe The Goat Farmer/Flickr