Neked mi az álom bevételed? Hogyan lehet ezt elérni? A Cégfejlesztési challenge sorozatunkban erre is választ kapsz, és belelátsz 6 cég működésébe, a cégvezetők gondolkodásmódjába. A friss részben bemutatkozik egy kézműves gyertyát készítő cég, egy tenisz és szabadidő sport park és egy építőipari kereskedő cég. Utóbbi alig 3 éve indult, de már a 3. évre éves 1,5 milliárd forint forgalmat tud felmutatni. Mi a titkuk? A szójaviasz gyertyákban van még potenciál, nem telített a piac? A Meltmymood erre is válaszd ad, miért is vágtak ebbe bele. A harmadik vállalkozó pedig egy nem mindennapi üzlettel jött, teniszpályát üzemeltetnek.
Youtube-on itt éred el, Spotify-on itt, Apple Podcastban itt,
0:00 Meltmymood gyertyás vállalkozás bemutatkozása
2:33 Nem telített ez a piac?
5:10 Piacra léptünk és nem vették
7:11 Boltokban is áruljátok?
11:37 Mi jött be az online marketingben?
17:19 Mit lehetne fejleszteni nálatok?
23:12 Pannon Sport Park bemutatása
28:17 Teniszpályák, így indultak
30:30 TRX edzések
31:35 Mik a tervek, elakadások?
38:29 Cégfejlesztés a Pannon Sport Parknál
43:35 Lemezker bemutatkozása, építőiparban vállalkozni
46:29 Első év 420 millió Ft forgalom, 3. évben 1,5 milliárd Ft
49:14 Mi a titka a Lemezkernek?
52:24 Digitalizáció egy építőipari cégnél
59:53 5 milliárd forintos álom forgalom. Mi kell hozzá?
Linkek a videóhoz kapcsolódóan
Cégfejlesztési ötletek: https://minner.hu/category/cegfejlesztesi-otletek/
A vállalkozások weboldala:
Cégfejlesztési challenge 1. rész: TÚLÉLÉS vagy NÖVEKEDÉS? – Cégfejlesztési challenge 1. rész